30 Ekim 2016 Pazar

Nerede, Ne Yapıyorum?

      Ah ah bu deli mavi kız neler yapıyor. Nerede, nasıl, ne hallerde soranınız yok. Size çok kırıldım. Neyse şaka bir yana "neler yapıyorum" konseptli bir yazı yazmak istedim. o nedenle klavye başındayım. O halde bir kaç ana başlık ile anlatmak istiyorum. Hadi başlayalım...



    MEMLEKETTEYİM...

      2 gün oldu geleli. Ordu'dayım şuan. Aslında daha erken planlamış hatta biletimi dahi ayın 22'sine almıştım fakat bazı problemler nedeniyle olmadı. Ama o kadar özlemişim ki anlatamam. Babam ile buluştuk normalde aramız biraz limoniydi ama ilk sarılmada herşey şerbet gibi oldu. Babama çok kırgındım ve ondan af dilemeye geldim. Beni affetti.

      Hava oldukça soğuk bu yüzden lahana gibi giyiniyorum dışarı çıkınca. Büyükleri ziyarete gittim. Bu ziyaret oldukça neşeli geçti. Birazdan ufak tefek ayrıntılar vereceğim. Bu arada teyze oldum. Bebiş aynı ben, çok tatlı birşey yaaaa. Hehheeh....


      DÖVME YAPTIRDIM....
   
      11 Ağustos tarihinde uğuruna çok inandığım bir simgeyi boynuma dövme olarak yaptırdım. "Düş Kapanı". Aslında bu tarz şeylerin kararını çok düşünmeden veriyorum sanırım bu yüzden oldu.

      Asıl komedi şu  ki. Anneannem bana sarıldığı esnada gördü ve efsane bir tepki verdi. "Yavrum boynunu bir yere mi vurdun kararmış (annem ışıkları açar) Bu şekil ne böyle . Valla bu kız İstanbul'da bozmuş kendini.  Kızım acık dikkat et her yerine çivi(piercing) taktırmış. Allah'ım bu kızı kim alacak. Yemin ediyom evde kaldı" Anneannem konuştu ben gülmekten yarıldım diyebilirim. Yine de haklı tabiiiii. Evde kaldım...


      SEVGİ NEYDİ; EMEKTİ....

      Ah şu papatya falları, başka bahara kaldı... Sanırım çok sevince insanlar korkuyor. Yaşadığım bir çok kötü tecrübeden dolayı oldukça endişe duyduğum ve beceriksiz olduğum bir konu bir ilişkiyi sürdürmek. Haliyle hayatımı düzene soktuğumu düşündüğüm bir anda bende kuvvetli başlayan sevgi karşı tarafın istikrarı sayesinde son buldu. Siz siz olun neye inanir ve sever iseniz peşinden koşun sonuna kadar. Mesaj atmaktan, aramaktan asla vazgeçmeyin. Abi sevin işte geberene kadar. Ne yani adınız gurursuz mu olur. Olsun!!!



      HOBİLERE KIŞ GELDİ...

      Ah ah bir sürü şeyden vazgeçtim. Bir hayli değiştim. Daha az dışarı çıkıyorum. Daha az geziyorum. Geçenlerde bir arkadaşım sayesinde "Bir Fidan Dik" projesi kapsamında güzel bir etkinliğe katıldım. Ağaç diktik ve bize akasya tohumu verdiler. Ben çiçekleri öldürmekten çok korkarım bu yüzden evde hiç saksı bile yoktu. Projeden bir arkadaş ile saksı alıp akasya tohumunu ektik. Ben unutsam dahi arayıp hatırlatanlar oluyor. Umarım umut olur bu çiçek bana.

      Çocuk Esirgeme Kurumuna daha sık gidiyorum. Aslında Enes adında büyümüşte küçülmüş bir çocuğu görmeye gidiyorum. Nerden baksanız 3 gün ara ile gidiyorum. Adımı tam söyleyemiyor ama o yarım yamalak söyleyişi yok mu, adımı bu kadar anlamlı duymadım kimsenin ağzından. Bu ara gidemeyeceğim umarım üzülmez.

      Deli gibi kitap okuyorum. Boş vaktim çok, Sahaf sahaf geziyorum. Kafeler bile kitap kokulu oluyor. Bir sürü dergi aldım ve öyle birşey farkettim ki bir an duygusal oldum. İlkokulda Türkçe dersimize giren bir hocamızın çıkardığı bir dergi vardı "Kertenkele" diye, halen çıkıyormuş, çok mutlu oldum, şaşırdım ve hemen aldım.



      GELECEĞİM, GELMESE Mİ?....

      Artık harekete geçmem lazım. Boşa geçirdiğim her saniye bana zarar veriyor. İlk olarak dönüşte sıcak denizlere inmeyi planlıyorum. Kısmet olmazsa İstanbul'a sonsuz bir dönüş var. İngiliz Dili ve Edebiyatı okumayı planlıyorum. Özel üniversite olacağı için hazırlıklara başladım. Kurs geçmişim de olduğu için kolay bir bölüm olacak diye düşünüyorum. Umarım yanılmam.

      "Bloggerlar Buluşuyor" tarzı bir etkinlik yapmayı planlıyorum. Çok zor ve biraz gaza gelmem lazım aslında. Hem kaynaşma hemde birbirimizi daha yakından tanımak için mükemmel bir etkinlik olabilirdi. Dedim ya çok zor, şuan için sadece bir düşünce.

      Sevdiğim adama evlenme teklifi edeceğim. Hahaha valla beklemekle olmuyor dermişim. Tabiki böyle birşeye cesaret edemem, yani şuan için. Bir umudum vardı ama o da bana gerisin geri kargo ile döndü. Sanırım Sabahattin Ali'nin dedigi gibi "Sonra çıkıyorsun dışarı,bakıyorsun güneş hala tepede. Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun: Ne yapalım, kısmet değilmiş"

     Ben çok eğlendim. Umarım okurken sizde eğlenmişsinizdir. Sevgiler, saygılar sunuyorum...

SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Yaramış. Memleket, baba, anne, anneanne, Enes. Sahaflar, kitaplar. Dövmeyi bilmem. Gerisi yaramış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaradı valla çok özlemişim. Bu arada iner inmez selamınızı ilettim memlekete. ♥♥♥

      Sil
  2. Canım memlekete gittiğini bildiğim için rahatsız etmek istemedim. Yoksa ki aklımdasın. Beni biliyorsun takıntılıyım o konuda azıcık :)

    Okurken çok eğlendim. Hele anneannene :D Kahkaha attım vallahi. Manzaraya bayıldım. Odandan böyle mi görünüyor?

    Tadını çıkar. Aile olmak bambaşka. Bu açıdan çok şanslısın. Sevildiğini unutma. Kocaman öpüyorum 😘❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın 😘😘 Memlekette olayım ne olmuş.Sana her daim vaktim var kuzum benim 😘😘

      Anneannem biraz deli de. Haklı gerçi. Bu manzara bir tepeden çekildi kuzum. Bizim oralar hep böyle biliyorsun her yer deniz ve yeşillik.

      Ailemi çok özlemişim gerçekten. Bende seni cok seviyorum kuzucum. Cok da önemsiyorum. Öpüldün 😘😘😘
      Bu arada ankette bende oy kullandım. Yorum da yapmıştım ama başına ne geldi bilmiyorum. Yaşanmışlık her daim iyidir💙💙 tabi sen yazsan yeter. Okutuyor satırlar kendini💙💙💙💙

      Sil
  3. A benim kuzum a benim canım :) seni hiç unutulur musun :) deli mavim benim keyfini tadını çıkar ailenle sevdiklerinle güzel bir dinlenen kendine gel babanla aranı düzeltmene sevindim
    anneannene çok güldüm :) yerim ben onu onun ellerin den öperim :) Kendine iyi bak emi manzara da çok güzel bekliyorum yeni manzaralar :)) en güzeline emanet ol kuzummm sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy yerim yaaa💙💙😘 Ah babam beni affetti desem daha doğru. Bu tatil bana iyi geliyor.

    Yeni manzaralar da olacak inşallah. Biraz yağıyor. Arada güneş açıyor. Her zamanki Karadeniz. Fırsat buldukça çekip atacağım.

    Anneanneme halen gülüyorum. Ay haklı da kadın ne deyim ki. Bizim memlekete gelin olamam artık😂😂 Güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim. Çok öpüyorum😘😘

    YanıtlaSil
  5. Anneannen iyi ilaç filan hazırlamamış morluklarına:))) şaşırtmışsın büyüklerini:) Birbirinize bir daha kırılmazsınız inş. canım umarım her şey gönlünce ilerler keyifle okudumsevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah annem o ışığı açmasaydı görmeyecekti ama napayim oldu bi kere. Umarım bir daha kırmam onları. Kıyamıyorum hiçbirine, üzülsünler istemiyorum. Çok teşekkür ederim canım hepimizin gönlünce olsun herşey. 💙💙💙

      Sil
  6. Güzel aktiviteler yapıyorsun Çocuk Esirgeme Kurumu'na gitmek, fidan dikmek gibi.Ben de kan veriyorum. Herkesi davet ediyorum.Umarim istediğin bölümü kazanırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi yeni yaptığım ve teşvik edildiğim etkinlikler. Böyle böyle kendimi buluyorum sanırım.

      Kan bağışı kesinlikle önemli. Tebrik ediyorum. Bende düzenli bağış yapanlardanım. Umarım kazanırım, çok çabalamam lazım. Güzel yorumun için teşekkür ederim. 💎💎

      Sil
  7. Yap bir etkinlik de buluşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama yaaa. Güzel bir buluşma olur. Belki bir sürpriz olabilir yakın zamanda.💙

      Sil
  8. Bende dövme yaptırmak istiyorum. Ama annem evlatlıktan reddetmekle tehdit ediyor. Başka kimse nazımı çekmez diye şuan sözünü dinliyorum. Evlenirsem (birgün) kocamla yaptırıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de tehdit etmişti ama şimdi kabullendi😁😁 Aynen nazımızı ailemizden başka kimse çekmiyor. Umarım evlenince halen istersen yaptırırsın. Yorumun için teşekkür ederim canım 💙

      Sil
  9. Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Yaptığın güzel şeyler var ve hayallerinde yaptıkların kadar güzel. Yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her birimizin hayalleri güzeldir. Yollarımız açık olsun. Sevgiler💎💎

      Sil
  10. Teşekkür ederim sevgili Semanur.

    YanıtlaSil
  11. Kendini korkmadan anlatabilmeli insan. Sen anlatmışsın. Ama başarılı olamıyorsa da yazar gibi demeli: Ne yapalım, kısmet değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Sevgilerimle💎

      Sil
  12. Emeğine sağlık gayet eğlenceli bir yazı :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Mutlaka uğrayacağım.😁😁

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Umarım gerçekleştirebilirim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil