6 Ekim 2016 Perşembe

Okudum/ F Tipi Aşk-Alican Sofu


      Merhaba mavi kelebekler. Güzel, serin ve manzaralı bir güne uyandım. Bir çılgınlık yapıp çay demledim ve balkona geçtim. Sevgili Alican Sofu'nun F Tipi Aşk kitabını 1 saat kadar bir sürede okudum. Ve ilkkez blogumda yer vereceğim inceleme yazısı yazmaya karar verdim. Hazırsanız başlıyorum.



       ""Kimse senin gibi olamaz demiyorum, sadece olmalarına izin vermiyorum,,,,

      Kitap sade bir dil barındırıyor. Başta biraz şüphe ile yaklaşmıştım ama okumaya başladığım andan itibaren herşey değişti. Öylesine güzel bir hikaye ve ışıl ışıl bir yürekle yazılmış ki, soluksuz okudum diyebilirim.



Not:Spoiler geliyor ona göre bak.

      Yazar kendi hayatından bir kesit yazıyor. 19 yaşında aşka tutunuşundan bahsediyor. Umutla ve sadakat ile bir kadının eli nasıl tutulur anlatıyor. Geberene kadar sevmek ne demek bahsediyor.

     İzmir'de yaşayan adamımız, Nazilli'de yaşayan kızımıza aşık olur. Ve tüm imkansızlıkları göğüsleyerek sevgisinden gram eksiltmez. Bu büyük aşkın arasına zamanla engeller çıkar ve adamımız etmemesi gereken sözler sarfeder. Gurur denilen lanetin hayatina girmesiyle de bu aşk yüreğinin tozlu raflarına kaldırılır.

      Ayrıntılı olarak anlatmak istemediğim için, üzeri kapalı bir şekilde yazmak istedim. Hayata geç kalmış bir adam ve kırılmış. Ama zaman ile yaralarını da sarmış. Artık onu hiçbirşey yıkamaz. Ömür boyu mutlu olmasını ve bize okunacak güzel kitaplar bırakmasını temenni ederim.

      Çok temiz ve büyük bir bağlılık ile aşk olmuş bu hikaye. 100 üzerinden puanlamak gerekirse ki hiç sevmediğim birşey puan vermek 99,9 veriyorum. Sorarsanız 0,1 neden kırdın bu soğukta balkonda hüngür hüngür beni anlattığı için kırdım.

      F Tipi Aşk- Alican Sofu- Müptela Yayınları

SHARE THIS

Author:

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlkkez böyle hissettim bir kitabı okurken. 💎

      Sil
  2. Canım benim yaa :( Senin zevkine güveniyorum. Mutlaka okuyacağım bu kitabı. "Geberene kadar sevmek" ne demek senden öğrendim diyebilirim.

    Şu kısacık hayatta sevenler kavuşsa ne olurdu sanki. Böyle güzel eserler çıkmazdı ortaya ama acı çekmezlerdi hiç değilse. ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'ım ne güzel bir yorum ya💙
      Geberene kadar sevsek dahi olmuyor bazen. Kitap çok güzel canım benim. Mutlaka okumalısın.

      Kesinlikle sevenler kavuşsun herşey ölümsüz olsun. Bunu büyük bir umutla istiyorum. 💙💙

      Sil
  3. Çok merak ettim kitabı, hele ağlamanız beni çok etkiledi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısınız. Beğeneceğinize eminim. Sevgiler💙💙

      Sil
  4. Bende çok önceleri okuduğum bir kitap vardı o ağlatmıştı Dön Muazzez – Ayşenur YAZICI Buda güzel bir kitaba benziyor ağlamak olunca :) Sende Çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık mavim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanı çok isterim. Ben çok beğendim. Dön Muazzez kitabını araştırıyorum şuan. Teşekkürler 💙💙

      Sil
  5. ismi de güzelmiş içi de :) not aldım bahalımlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi de içi de çok güzel. 💙 Umarım beğenirsiniz.💎

      Sil