17 Ekim 2016 Pazartesi

Sandalye Tepesinde; Sustum...


      Sustum... Sustu kalemim ve sustu tüm satırlar. Konuşulacak tek bir konu kalmadı aramızda. Keskin bir son vermem, bu hikayeye bir nokta koymam daha doğrusu unutmam gerekiyordu herşeyi...

      Sustum... İçimi döksem acı kokacaktı her yer. Ortalık hem karanlık hem de soğuk olmaya başladı. Kısacık ömrüm şu küçücük sandalye tepesinde beklemek ile geçti. Uyumadım, olurda arar ise açmamazlık etmeyim diye... Hiç aramadı...


      Sustum... Görünmeyen bir denizde boğuluverdim. Sönmüş bir ateşten alev aldım bir anda. Sigara paketleri ardı ardına buruşturup atıldı sağa sola... Sürekli güldüm dışarıya karşı. Çünkü gülen insana nasılsın diye soran olmaz...

      Sustum... Anlamayacakları bariz olan insanlara, derdimi anlatmak deli saçması geldi. Yazmaya başladım, kendimle sesli kavgalar ettim. Kendime zarar verdim. Canımı yaktım. Geçmedi... Hiçbir his nefes alırken sol yanıma batan o acıyı azaltmadı...

      Sustum... Çünkü Cemal Süreya diyordu "kadınlar susarak gider" diye. Gidiyorum dönmemek üzere. Hiçliğe bir biletim var "can kenarı" kesilmiş. Rüzgarın yüzüme değmesi onu hatırlatıyor bana. Onun kadar nazik ve onun kadar soğuk...

      Sustum... Ben hissettim hiçe saydı herşeyi. Sevgimi daha fazla ayaklar altına almasın. Gidiyorum ben ondan kilometrelerce uzağa, kendime kadar. Zaten beklemezdim bu kadar. Umut falanda kalmadı artık. Daha yorgun denizlere epey yolum var...

      Seni seviyorum demişti, daha hiç yalanına rastlamadım. Umudum bu yüzdendi belkide. Bitti... Bundan sonra alınacak yarım nefes bile kalmadı. Sende git, durma, hava soğuk dikkat et.  Neyse...

SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Süper akıcı bir ,kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Sustum bir yokluğunun bariz çığlıklarında sustum yüzüme vuran özlemlere hasretlere bıraktım sana dair ne varsa hiçler denize bir mavi çaldım bir seher vakti doğan güneşten bir huzur dilendim bir dilencinin sessizliğinde Soğuk taşlara gebe kalmış sevgilerinin yetimliğin de bıraktım sana dair ne varsa heybemde bir hazan sabahı rüzgara savurdum...Hadi uyandırır tüm maviye belediğim hayallerimi ...Sessiz kaldım ...Çok güzel yüreğine emeğine sağlık deli mavim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazdıkların ile daha da anlamlı. Çok teşekkür ederim. Zor bir zamanda bu güzel cümleleri duymak bana çok iyi geldi. Sizinde yüreğinize sağlık. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  3. Hiç de susmamış oysa yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz korkakça yazdırdı kendini satırlar. 💙

      Sil
  4. Her paragraf ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 💎💙

      Sil
  5. Hacı sen aşıkmisin kusura bakma ama 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gülmeyim diyorum ama tutamıyorum kendimi. Yok deliyim ben.😂😂

      Sil
  6. Susmasaydın çıkar mıydı böyle güzel satırlar 😊💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki sustum. Kötü şeyler olabilirdi 💙 Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 💙💙💙

      Sil
  7. Çok içerleyip bir yorum yapmıştım ama sanırım zayıf internet bağlantısı yüzünden olmamış :) ) neyse diyelim buna da içimize batan cam kırıkları ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse diyelim. İçimize batan cam kırıkları ile. Düzelen hiçbir şey yok zaten. Neyse...

      Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  8. Sürekli güldüm dışarıya karşı. Çünkü gülen insana nasılsın diye soran olmaz.
    Özellikle buradan çok etkilendim, kalemine yüreğine sağlık. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sözlerin benim için kıymetli 💙

      Sil
  9. git dedim illa gitme,Gidiyorum ama elimden tut diye anladım ben mavi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelene dur diyebiliyorda insan, gidene dur denmiyor bazen. Herşeyin hayırlısı hakkımızda canım benim. 💙💙

      Sil
  10. Çok güzel benzetmelerle dolu çok içten bir yazı. Özellikle bu cümle : İçimi döksem acı kokacaktı her yer." Susmayı ve gitmeyi ne güzel anlatmışsın. Kalemine sağlık. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreğinin düşüncelerini benimle paylaştığın için teşekkür ederim canım. Susup gitmek lazım bazen. Sevgiler 💙

      Sil
  11. Semacım, kalemine sağlık. Susma yine de sen, aşk yine gelsin çalsın kalbinin kapısını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Herşey nasip. Herşey kısmet.💙

      Sil
  12. Dil susunca yürek başlar konuşmaya. Oysa ne kadar çok söylenecek şey vardı ona... Ama sevmek yetmiyormuş arkadaşım. Sevmek, artık kimseye yetmiyor...
    Kimse sevmek bilmiyor.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmek inanki yetmiyor canım benim. Insan kendi mesafesini kendi yaratırmış. Kilometreler çok anlamsız. Olsun herşey nasip ve kısmetin esiri.

      Sil