3 Ekim 2016 Pazartesi

Aşırı Değişken Ruh Halim


      Merhaba mavi kelebekler.  Sabah sabah ne istiyor bu deli diyeceksiniz muhtemelen. Kesinlikle katılıyorum. Bugün size aşırı değişken ruh haliyle ün salmış, mavi renkli deli türünden bahsetmek istiyorum. Bu tür genellikle İstanbul çevrelerinde görülmüş fakat kökeni Karadenizdir. Tehlikeli olmasına rağmen, sevecen ve uysal bir yanı da yok değil hani. Ayrıca nesilleri tükenmek üzere olup, kayıtlara göre yalnızca bir tane kalmıştır.


   Neyse hadi bu türü daha yakından tanıyalım.

      Bazen bir bakılır etrafına mutluluk saçar. Herşey güllük gülistanlık, ama bir haber almaya görsün, bir ses duymasın hemen bozulur morali. Ve eskisi gibi içine de atamaz. E yer kalmadıki. Çevresindeki insanlar onu hep mutsuz olduğu için yargılar ve hayatın güzel olduğundan bahseder. O da biliyor.



      Bak kırılıyor, üzülüyor, ağlıyor, yaralanıyor.  Tamam deli olabilir ama o da insan ve onun da duyguları var. Kimse bunu anlayabiliyor mu? Belki evet, belki de hayır.

     Ooo bu canlı oldukça sosyal. Olmayadabilir. Ama Hakan Gerçek'ı çok seviyor. Van Gogh'u birçok kez izledi. Ve Cemal Süreya derlemelerini ve şiir seslendirmelerini sürekli dinliyor. 2 Ekimde daha sıcacık Çevre Tiyatrosunda bir oyun daha oynandı ve Deli onu izledi. Gerçekten oldukça güzeldi.

      Türünün tek örneği olan mavi deliyi bu yazımda tanıtmak istedim. Çok mutlu iken dakikalar sonra kahreden bir mutsuzluk hayatına çöküyor. Sahip çıkalım deliye, sokaklarda yatıyor. Hehehehe. Çok abarttım.
Haydi kendine iyi bak mavi kelebek.

SHARE THIS

Author:

21 yorum:

  1. Uçta yaşamayı seven bir mavisin demek ki. Ya da her ne yaşıyorsan hakkını vererek, üstün körü yaşamayı reddeden bir mavi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ne güzel söyledin. Üstün körü yaşamayı reddediyorum. Biraz delilik var ama napcam bilmiyorum. 😁😁 Günaydın bu arada 💙

      Sil
  2. Ne güzel anlatıyorsun kendini, benim tarzım da böyledir, çok hoşuma gitti. Yazılarını vakit buldukça okuyacağım Semanur. Sevgiler kızım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablam. Beni çok mutlu ettin. İnsan en iyi kendini anlatırmış. Deliyim başka da anlatılacak yanım yok. Sevgiler 💙💙💙

      Sil
  3. Duygu değişimleri yıpratır... Yazının sonu çok iyiyi :D iyilikler dilerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Delidir ne yapsa yeridir. :) :)

      Sil
  4. Dünyayı sadece deliler değiştirebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir deliyi en iyi yine bir deli anlar. Dünyamı değiştirdiğim doğru 💙💙

      Sil
  5. Degiskenlik bendr de var dogrusu bazen guzel bazen de kotu..
    Deep sayesinde tanistim blogunla, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki ışık hızıyla Olunca sorun oluyor tabi. Hoşgeldin, iyiki geldin.
      O güzel insan aracılığıyla tanıyorum sizleri. Sevgiler 💙💙

      Sil
  6. Hepimizde var değişkenlik :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ışık hızıyla. 😂😂 olsun böyle de güzel 💙💙

      Sil
  7. İsteğimiz kadar akıllı olalım dünya bildiğini okuyor. Delirip keyfini çıkartalım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bende bundan bahsediyorum. Hayatı ne ciddiye alıcam. O beni ciddiye alsın. Yorumunuz için teşekkür ederim. 💎

      Sil
  8. Ah güzel mavim... Sen deli isen, herkese senin kadar deli olmayı tavsiye ediyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim benim yaa💙💙 Delilik iyidir. Bende herkese tavsiye ediyorum. 💙💙

      Sil
  9. Faydalı ve akıcı yazınız için teşekkür ederim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Delilik bence yüce bir mertebe, insan oradan düşerse kötü oluyor asıl. Bu arada Tiyatro Adam'ın "İvan İvanoviç Var mıydı Yok muydu?" adlı oyununu da öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten deliliğimi kaybedersem elimde başka da şey kalmıyor. Oyunu hemen araştıracağım, bu ara yaptığım tek aktivite tiyatro, kalanı da kitaplar kapatıyor. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Okuduğunuzu bilmek çok mutlu etti. 💎

      Sil
    2. Rica ederim :) Aslında okuyorum ama yorum bırakmıyorum pek. Bundan sonra bırakacağım.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. 💎

      Sil