28 Ekim 2016 Cuma

Mavi'den Dörtleme; Youtuber'lar


      Merhaba mavi kelebekler . Bugün size yeni bir dörtleme yapmak için saat 20:00 da klavye başına oturdum . Fakat bir türlü yazımı tamamlayamadım. Bende tamamını sildim. Aslında başta konum en çok takip ettiğim 4 Edebiyat dergisiydi. Ama 3 tane buldum ve bir türlü 4. dergiyi yazamadım. Aslında bir sürü yazabilirdim ama sürekli takip etmediğim bir derginin listemde olmasını istemedim. Yine çok konuştum değil mi?

      Kısaca konumu değiştirerek en çok takip ettiğim 4 youtuber'ı yazmaya karar verdim . Umarım beğeneceğiniz bir yazı olur. Hadi başlayalım...

     1. Orkun Işıtmak

       Size şimdi oturupta Orkun Işıtmak kim anlatmayacağım. Ama merak edenler BURADAN bakabilir. Onun dışında başlarda oyun videoları çekiyordu o zamanlar pek sevmiyordum . Ama şimdi çok eğlenceli videolar yapıyor . Özellikle sokak röportajı yaptığı bir video da zombi virüsü espirisine çok gülmüştüm . Samimiyeti ve mizaci videolarına alenen belli olan çok farklı birisi. Kanalına abone olmak isteyenler buradan ulaşabilir.



    2. Ruhi Çenet
   
      1990 Aydın doğumlu bir youtuber Ruhi Çenet. İşin net yanı etkileyici bir sesi var. Eminim ki oda bunun farkında. Kolayca dehşete kapılacağımız videolar hazırlıyor. Genel olarak bilgi veriyor ve "vaayyy böyle şeyler de mi varmış" dedirtiyor .  Ciddi bir izleyici kitlesine sahip. Bende sıkılmadan takip ediyorum.
Sizlerde takip etmek isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz .


    3. Merve Özkaynak

     Makyaj ve moda videoları ile tanıdığım iyi bir youtuber. Ben bir çok videosunu severek izliyorum ama Orkun'u Jokere çevirdiği video oldukça komik . Samimiyeti videolarını izlenilir kılıyor. Ben iyi bir takipçisiyim sizde kanalına  buradan abone olabilirsiniz.


    4. Enes Batur

      Son olarak gülmeme challengelar ile ünlü komik bir youtuber olan Enes Batur'dan bahsedeceğim . Kendisinin tüm videolarını izledim sanırım . Biraz peltek konuşuyor ama komik çocuk . Takip etmek isterseniz kanalına buradan abone olabilirsiniz .


      Evet mavi kelebekler  umarım beğenirsiniz . Ben yazarken oldukça eğlendim. Biraz gülmek ve ruh halimden kurtulmak için böyle bir paylaşım yaptım . Sevgiler , saygılar sunuyorum...

SHARE THIS

Author:

10 yorum:

  1. Bir ara Orkun`u takip ediyirdum ama sonra bıraktım pek cazip gelmedi bana. Ruhi Çenet ise efsaneler arasına girer. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Orkun'a çok gülüyorum ya. Samimi geliyor bana. Ruhi Çenet aynen zaten efsane.😁

      Sil
  2. Tanıtım güzel uğrarım bakalım.Bir tek Ruhi Çenet izleyeniyim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhi Çenet gerçekten başarılı. Ama digerleri de çok iyi. Samimi videoları var.💙

      Sil
  3. Ruhi Çenet der geçerim. Oyun kanalları biri dışında bana pek de samimi gelmiyor, hepsinde aynı replik: "Vidyoya layk atmayı unutmayın!" Her neyse benim de sana bir önerim olsun Barış Özcan adlı kanala bakabilirsin. Gayet faydalı içerikleri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhi Çenet sevenler olarak toplanmışız. Barış Özcan da takip listemde. Ama yazarken aklıma gelmemişti.

      Evet like kısmı bir klişe gerçekten ama bunlar samimi geliyor bana. Çok teşekkür ederim yorumun için. 💎💎

      Sil
  4. Merve dışında hepsine bakıyorum. Merve'yi biliyorum ama ilgi alanıma girmediği için bakmıyorum. Ha bir de Ruhi'ye de çok baktığım söylenemez. Korku içerikli videolar da ilgimi çekmiyor ama nadir de olsa Ruhi'nin vlogları oluyor, onları seviyorum. Orkun ve Enes'e bakıyorum elbette. Hatta ikisine de aşırı gülüyorum. Semih'in dediği gibi Barış Özcan güzel adam. Bir ara Başka Bir Şey adlı bir kanal vardı ama sanırım artık video eklemiyorlar, onu da öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orkun ve Enes bana samimi ve komik geliyor. Beğenerek İzliyorum. Barış Özcan'ı takip ediyorum aslında ama yazarken aklıma gelmemişti. Ruhi Çenet'i de seviyorum ya. Bilgi içeren ve ilginç videolarını özellikle.

      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Anlam kattınız. Sevgilerimle 💎

      Sil
  5. orkunu çok seviyorum fakat çok izleyemiyorum

    YanıtlaSil