25 Ekim 2016 Salı

Amanda'nın Güncesi 5


      Sabah olunca Amanda'yı yanında göremedi genç adam. Kalktı ve balkona çıktı fakat orada da yoktu. Bir anda bir sesle irkildi. Amanda ona sesleniyordu, koşarak gitti ve hazırlanan kahvaltıyı görünce çok şaşırdı.

      Amanda Robert'a döndü ve "hayatımda ilk kez biri için kahvaltı hazırlıyorum" dedi. Ve doğruydu da. Robert mutluluğunu gizleyemedi ve sarıldı genç kadına. Nasıl da güzel kokuyor diye geçirdi aklından. Kahvelerini alıp balkona çıktılar. Robert biraz endişeliydi.

      Robert dayanamadı ve "benim yanımda olmak zorunda değilsin. Kendini zorunlu hissetme. Ben iyileşemeyeceğim, hatta ileriki dönemlerde yürüme, yutma belki de nefes alma yetilerimi kaybedeceğim" dedi.

      Amanda gülümsedi ve "önemi yok bunu birlikte atlatacağız ve iyileşeceksin"dedi. Deli ve umut doluydu Amanda. Üzerilerini değiştirip ilk tanıştıkları parka gittiler. Oradaki suya 5'er cent atarak dilek tuttular. Farkında değillerdi ama ikiside aynı dileği diledi. "Sonsuz bir Aşk Olsun Bu" sahilde bir banka oturup konuştular, daha yakından tanıdılar birbirlerini...

      4 ay olmuştu. Genç çift o kadar mutluydu ki hastalık çoktan unutulmuştu. Ama hayat bu kadar mutlu olmalarını çekemez gibiydi. O gece uyumak için yatağa geçtiklerinde Robert terlemişti, el ve ayak parmakları uyuşmuştu. Amanda korku ile ne yapacağını bilemedi ve hemen Ambulans çağırdı. Hastaneye vardıklarında Robert hiç konuşmuyordu. Durdular ve sadece dua ettiler.

      Amanda korkusunu bir türlü atamıyor ve Yoğun bakımın kapısına oturmuş içeriden haber gelmesini bekliyordu. Sürekli ağlıyordu genç kadın. Ve sonunda beklediği oldu. Doktor çıkmıştı ve oldukça yorulmuş gözüküyordu. Amanda doktora döndü ve aglayan ses tonu ile "Doktor bey ne olursunuz iyi bir haber verin. Ne olur iyi olduğunu söyleyeyin". Doktor genç kadının omzuna elini koydu ve...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın
Bölüm 7 için tıklayın
Final Bölümü için tıklayın

SHARE THIS

Author:

12 yorum:

  1. Ama çok kötüsün! Bari doktorun sözlerini yazıp bitirseydin :/

    Şaka bir yana bayıldım canım eline, emeğine, yüreğine sağlık :) Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Aslında yazacaktım dedim biraz merak ettirim yazmayım. Bakalım umarım güzel bir son yazabilirim.

      Sil
    2. Sen bana bakma iyi yapmışsın :) Eğer takıldığın bir yer olursa seve seve yardımcı olmaya hazırım ;) Güzel bir hikaye olacak. Finali de güzel olacak hissediyorum ❤️❤️

      Sil
    3. Çok sağol kuzum. Herşey için teşekkür ederim. Mutlaka sorarım biliyorsun. Umarım final güzel olur. 💙💙

      Sil
  2. ama tamda heyecanlı yerinde :) şahane olmuş yüreğine sağlık mavim merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 💙💙 Yarın geç olmadan yazarım. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  3. Aaa reklamlara girdik birden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık öyle oldu. Affınıza sığınıyorum💙💙

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Birazdan yayında. Gecikme için çok özür dilerim. 💙

      Sil
    2. Hiç gerek yok özüre. Hep halimiz. Ben şu anda hem ocak başında hem balkondan çekilebilecek görüntü avında, arada uğrayıp burada neler olduğuna bakmaktayım. Çok da farkımız olduğunu sanmıyorum koşturmaca söz konusu olduğunda :)

      Sil
    3. Kesinlikle haklısınız. Anlayışınız için teşekkür ederim. Çektiklerinizi görmek isterim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil