15 Kasım 2016 Salı

Ve Kadın Sevdi


      Herşey gökyüzündeki bulutlara anlam yüklemem ile başladı. Mavinin içindeki bir kaç detaya takılı kaldı gözlerim. Nefes alıyor ama yaşamak terimi ile ilgilenmiyordum. Ellerim, ayaklarım, belki biraz dudaklarım sana ibadet edermişçesine anlam kazanmış, yüreğim yalnızca yüreğine yakışmıştı.

      Geceler ihanet ediyordu bana, karanlık ve alabildiğine kasvet doluydu. Yalnızca uçmak nasıl olurdu acaba diye düşünüp dururken, özgürlük meraklısı bir kuş sandılar. Halbuki ben gitmekten bahsetmiyordum, ben rüzgarı hissetmek istiyordum.

      Takıldım, takılmaktayım ve takılıyorum. Dur bir saniye düştüm de ben. Ben çok kez düştüm uçurum kenarı gözlerinden. Neden tuttun beni, tutmasaydın, izin verseydin de o gece ölseydim, bilmiyorum illa engel olacaktın birşeye, seni sevmeme, sana böyle tutunmama engel olsaydın. Bıraksaydın da ben düşseydim.

      Sen daha gözlerime bile bakmadın, nasıl karar verdin hapsolduğun bu bedenden çıkıp gitmeye, nasıl oldu da bana sormadan bıraktın ellerimi. Gözlerim ne seninle, ne de sensiz kimsenin gözlerine değmedi. Ben düşümde bile yalnız seni sevdim.

      Şimdilerde daha çok ihtiyacım var ellerine. Sana geldim gönül şehrine bile giremedim. Ne çok engel var önümde bir bilsen. Sahi bilsen gelir miydin bana. Hayatımı en başından sorsan mesela bana. Beni yıkan, güvensiz yapan nedenleri tek dokunuşunla yok etsen. Ha ne dersin?

      Adım, sanım, soyum, soyadım... Ben her şeyden vazgeçmeye hazırım senin için. Bak geçmiş zamana atamıyorum seni. Biliyorum çünkü sol yanımda atan o kalbi bir duysan eriyecek tüm buzlar. Isınacak yine ortalık, ve sen... tamam susuyorum.

      Tüm bu kitaplar ve şiirler seni anlatıyor. Gelecek birgün umutla beklenen diyor şairler. İnanıyorum, umut ediyorum. Benim bu yaptığım, sevgisini bana hiç göstermeyen bu adama yokluğunda bile sadık kalmak sanırım.
Söylenecek çok şey var, neyse...

SHARE THIS

Author:

51 yorum:

  1. Bir seviye aldanıp bir sevgiye takılmak çok zor durum. Çözümü çok zor bir olay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Binlerce çözüm olsa dahi hayatına almıyorsun o çözümleri. Gerçekten zor bir durum. Yorumun için teşekkür ederim. 💎

      Sil
  2. "Yokluğunda bile sadık kalmak" işte böyle sevilmek herkese nasip olmaz. Bu şansı bir kere kaçırdın mı bir daha yakalayamazsın. Sen sıranı savdın. Şimdi aynı sadakatle sevilme sırası sende güzelim ❤️ Bekle, bekle canım benim. Şimdi sıra sende.

    Sevildiğini hiç unutma. Güzel yüreğinden öpüyorum ❤️ Yüreğine, kalemine sağlık 👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim, beni anlaman ve bunu bilmek beni çok mutlu ediyor. Daha önce sana söylediğim şeyi yapamıyorum. Bak yine yazdım. Ve yine yazacağım.

      Çok öpüyorum seni canım. Kalbin o kadar güzel ki💙💙

      Sil
    2. Yaz tabii. Ne kadar istersen, o kadar yaz. Gerekirse ve rahatlayacaksan ağla. Ama sakın kendinden vazgeçme. Çünkü sen en değerlisin. Sen olmazsan, o ya da bu fark etmez. Sen olmazsan bir başkası da olmaz. Sen kendini sev, kimse sevmese bile...

      Sil
    3. Ah yaa o kadar haklısın ki ne desem bilemedim. Yanımda olduğunu hissettim ya bu bana yeter. Elbet birgün yazmaya yorulurum, öyle düşünüyorum💙💙

      Sil
  3. Zor durum. Bazen olmayınca olmuyor:( Umutların gerçek olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayınca olmuyor cidden, çok teşekkür ederim 💙

      Sil
  4. Sevmek insanın kendisiyle alakalıdır bana göre, sevmek illâ karşılık bulmak için olursa bir parça samimiyetini kaybeder zannımca. Ve ne de güzel demişsiniz yokluğunda bile sadık kalmak. Gerçek sevgi budur işte.
    Yüreğinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum canım. Karşılık beklediğimden değil unutamadığımdan yazıyorum halen. Ama artık umut etmek yetmiyor bana😔💙

      Sil
    2. Bak üzüldüm şimdi, ama biliyorum ki tertemiz kalbine tertemiz birisi gelecek. Kalbine hak ettiğin mutluluğu yerleştirecek. Ve o gün onu da yaz. Sevgiler❤

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canım benim. Mutluluk artık 4 nala koşa koşa gelmeli. Hepimiz için 💙💙

      Sil
  5. Benim bu yaptığım, sevgisini bana hiç göstermeyen bu adama yokluğunda bile sadık kalmak sanırım.
    Söylenecek çok şey var, neyse...


    Çok tuhaf dimi.. İnsanların yazıları kendi duygularıyla yorumlaması. Ne duyguyla yazdın yazıya nasıl duygularla yorum alıyorsun. Hepsi farklı. Gerçek olan ne peki.. Gerçek olanlar işte ekranda gördüğümüz somut kelimeler. O kelimelerin anlam oluşturduğu cümleler..

    Beni de etkileyen ise son cümlen oldu. Sevmek güzel şey. Sevgiye sadık kalmak daha güzel..

    Yazılarını hep severek okuyorum.. Kalemin hep varolsun ki bizlerde okuyalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sevmek en az dile getirmek kadar zor hissettiklerini. Sanırım benim de sonum bunu dile getirememekten kaynaklı. Sevgiyle kal💙💙

      Sil
  6. Şimdi buraya ne yazsam diye biraz durdum ve düşündüm .... Zor bir durum ama şunu belirteyim her kızın belli bir dönem başına gelmiştir . Ama geçiyor biliyor musun :) belki kızıcaksın ben geçsin istemiyorum falan diye ama umudun yetmediği zamanlar da olacak bir şeyler olmayınca da o zaman uçup gidecek işte ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum geçecek herşey. Kalan duygularda birgün yitip gidecek. Ama ben eminim ki hayattaki tek 'keşke'mi kazandım...
      Yorumuniçin teşekkür ederim canım benim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Çok öpüyorum kuzum 💙

      Sil
  7. Bu büyük bir sevgi. Bilmiyor mu o sevilen bunu, anlamıyor mu? "Adım, sanım, soyumdan vazgeçerim" diyecek kadar sevildiğini? Hadi soyadını anlarım :)))))

    O zaman sen anlatsan o sormadı, soramadı ya da fırsatı olmadıysa hayatını baştan başlayarak anlatmanı. Mümkünse :))

    Senin yüreğin müthiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isterdim kendimi en baştan anlatmayı. Eksik olan parçaları tamamlayarak. Ama olmayacak biliyorum.

      Belki zaman biraz azaltır hissettiklerimi derken, her güne daha büyük bir özlem ile uyanıyorum.

      Sil
    2. Neden olmayacağını anlayamadım. Anlamadığım çok şey var zaten. Belki anlatırsın bir gün. Bekleriz biz de o zamana dek :)

      Sil
    3. Anlatırım tabi ki💎 En kısa zamanda 💎

      Sil
  8. sevmek iyidir fakat bu şekilde üzüldüğünü görünce olmuyor be mavi :/ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiyor ki canım benim. Geçer sandım ama olmuyor, olmayacak...

      Sil
  9. Şu günlerde bunu okumak canımı yaktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü hissettirmek istemezdim Samet. Mutlu kal sevgiyle 💎

      Sil
  10. Çıkış yolu çok zor bir durum. Olmuyor ise zorlamayacaksın, fakat inanarak bir şeyler yapmayı denersen bir çıkış yolu elbet vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ona inanıyorum. Onu biliyorum. Herkes zamana bırak diyor, peki ya zamanda bize bıraktıysa?

      Değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  11. Önce yorumları, sonra yazıyı okudum. Deli miyim, neyim? Yazı damardan olunca -şimdi benim yaptığım gibi- herkesin söyleyecek birkaç cümlesi oluyor. :)
    Cahit Sıtkı Tarancı'nın "Kara Sevda" şiiri vardır. Sizi anlatıyor gibi geldi.
    Bugünleri unutturacak çok güzel yarınlar vardır önümüzde. Ve insanoğlu ne kadar acelecidir ve de sabırsız.
    Zaman her şeyin ilacı mıdır bilemem ama yazmak pek çok şeyin ilacıdır. Siz kanarsınız, kaleminiz kanar. Ve acıya iyice kandığınızda iyileşmeye başlarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere sevdaya tutulmaya gör,
      Ateşlerde yandığının resmidir... diye devam ediyordu yanılmıyorsam.

      Zamana pek inanmıyorum. Aslına bakarsanız hiç güvenmiyorum zamana. Bugünü unutturmasın, ben bugünü hatırlatan yarınlar istiyorum.
      Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  12. Hmmm.. Yine döktürmüş. Kime döktürmüş acaba? :) Güldün mü yorumumu okuyunca. Gülmediysen şimdi gül. Seni güldürücem ben hep :) Mutlu mutlu yazdırıcam. Hadi hadi güldün dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe😂😂 gerçekten güldüm kuzucum. Bir insanın yüzündeki gülümseme olmak ne hoş. Sende bir ömür boyu gül olur mu?💙💙

      Sil
    2. 💙💙💙hadi hadi sende güldün itiraf et💙💙💙

      Sil
  13. Yokken bile sadık kalmayı da yapmştm ben, kendi istedğnde sadece ayrılablyiorduk o isteyince barışanliyşrdık; ama öyle arayıpta barışalm filan demezdi hani, saçma sapan bi şeklde mesj atar mesela bi kez bi fotoğrf attı kız fotoğrwfı, bana kurduğu cümle aynen şu, yer faresi bak yeni sevgilim, bu kez bana yakışır bir kız buldum.bana yazma dedm devamnda kavga ettik, beni en zayf noktamfan vurdu ben de girtim çıktm karşısına o fa bunu bekliyormş zaten.bir küs bir barşık sonra bir gün tam küstük, yine de seviyordm; ama beni mutlu etmeyecek biriydi biliyordum, buny bilmek bile engel olmuyor biliyorum; ama yapman gereken tek şey yrümeye devam etmek, durma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklım çok karışık. Hissettiklerimi bir nebze bastırabilsem eminim ki unutacağım. ama o da olmuyor işte. bilmiyorum canım ya.Sanırım zamanın acımasızca bizi yok etmesini izlemekten başka çare yok. Yorumunla verdiğin destek benim için çok değerli. sevgilerimle ♥♥♥

      Sil
    2. o da bahanemsi bişi, bi nebze bastırablsem unutacağım diyorsunya hani, olay şu unutulmuyor alışılıyoe ama bi yerden sonra, bir gün o gemi geliyor; ama çok geç oluyor, sevgin bitmemiştir belki alevlenebilir istesen ama geçen zamana üzülüyorsun, sen sadık kalırken onun nerede ne yaptğnı blmiyorsun ve sen istemiyorsun

      Sil
    3. Ahh be kuzum ya ben yapamıyorum işte buraya yazdıklarım kadar, çekindiklerim de var benim. Ben her şeyin hayırlısı deyim en iyisi :)♥

      Sil
    4. kolay değil cidden hiç değil, gel dese 2 küser yine de gider gibisin belki koşa koşa; ama mutlu etmiyo inan

      https://www.youtube.com/watch?v=V8vcmEkC7O4

      dinlemek iistedm benim 3. çalışım

      Sil
    5. Aynı şarkıyı dinliyorum şuan ama Melis SÖKMEN söylüyor. Tesadüflerin tatlı olanı bu ♥♥

      Sil
    6. :) bi de ondan dinlerim bnde

      Sil
  14. Elinize klavyenize sağlık. Gerçekten bir işin içerisinde bayanlar rol üstlenmedikçe o iş istenilen gibi olmuyor. İyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  15. başlık harika yorum harika teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Sevgilerimle. :)

      Sil
  16. Geç farkettim, çok güzel bir anlatımla etkiledin hepimizi mavi prensesim. Hayat işte, yaşa da bakmıyor. Aynı girdabı yaşatıyor. Ah!.. diyorum o kadar. Şöyle yap, böyle yap diyecek biri değilim. Zira ben bu yaşıma kadar söylenen hiç bir şeyi yapmadım, kafamın dikine gittim. Sana şans diliyorum Semanur kızım. Sevgimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ablacım bende burnumun dikine gidiyorum işte. Ne olacak neler yaşayacağım bilmiyorum artık. Çok öpüyorum seni. 💙💙

      Sil
  17. Her satır acı kokuyor... İnsan okurken kalbinin en derininde hissediyor acıyı ♥ Ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim. 💙💙

      Sil