6 Kasım 2016 Pazar

Memleket/ ORDU/ Fotoğraflar 2

Merhaba sevgili mavi kelebekler. Dün hava soğuk olduğundan çıkamadım ama bu sabah erkenden gezmeye çıktım buradaki günlerim hayli azaldı yakında döneceğim. Sevgili ACEMİDEMİRCİ Ünye'nin bazı kesimlerine selam yollamıştı onun için dışarıdaydım. Burunucu mahallesine ve Yalı'ya gittim. Cerrahoğlu apartmanını bilen yoktu epey araştırdım. Bulamayınca bendeniz Deliniz, Yalı'ya ve sahil boyu tüm Ünye'ye selamını söyledim. E bir iki karede fotoğraf çektim sizlerle buluşturmak istedim. umarım beğenirsiniz... 




  • Dertle deniz derya oldu, aşklar yalan zaten... Boğulsak mı sonsuz yalanlara...

  • Bazen tüm hayatı o üç nokta olabilmektir insanın... devamı var...


  • Bekliyorum yapayalnız bir bankta, uzakta takıldım yanlış bir simaya, tüm o yüzler yabancı artık bana...


  • Dokunmayın çocukluğuma, bırakın yaptığım kumdan kaleleri bozuversin dalgalar, hayallerim sapasağlam benimle...


  • Rengarenk hayallerim var benim, en kirli insanlara bile rengarenk cevaplarım, umudum Mavi tadında, turuncu gökler karşılıyor gözlerimin kıyısında deli yüreğini...

  • Eğer müsaitse yüreğin gelip en derin yerine yerleşesim var...


  • Bu dünya kısa kalıyor yaşamak istediklerimin yanında...


  •   Yarım bıraktım her şeyi, tam olmaktan korktum. Yanlış parça ile tamamlanmaktan...


  • Güneş hep doğudan doğacak belki ama bir daha bize doğmayacak. Aynı olmayacak hiçbir şey...


  •   Sahile uzanıyordu parmaklarım. Parmaklarım üzgün ve iç karartıcıydı. Denizi karıştırdı, maviye bulandı. Dokundu sonsuz maviliklere...


  • Nereye böyle zamansız, daha güneşi doğmayan sabahlarımız var...

SHARE THIS

Author:

28 yorum:

  1. Resimler ve şiirsellik bir arada.. Güzel yetmiş Ordu. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yerdir Ordu. Mutlaka gel gör derim canım benim. Yorumun ile mutlu ettin. ♥♥

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim. Ünye,bana da biraz memleket. Kolay unutan biri değilim. Hatta hiç unutmuyorum galiba Ünye örnek buna. Andığın ve zaman harcadığın için bir isteğimle çok teşekkürler yeniden. Bir dahaki gidişin için sadece selam söylemen ricam var. O kadar :)

    Çok sevgiler sana ve oralara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman harcamak olur mu hiç :) Ben çok eğlendim havalarda oldukça güzeldi. Ünye'de her yeri yeniliyorlar biraz karışık bazı yollarda geçit yok ama Yalı oldukça sakindi bugün. Ben teşekkür ederim o tarafları o kadar özlemişim ki :) Bu özlemi gidermeme yardımcı oldunuz :)

      Sil
  3. Ah Karadeniz! Ne güzel satırlar yazdırmış sana öyle. 👏 Güzel yüreğine sağlık canım benim. Tadı damağımda kaldı vallahi ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yaa kurban olurum ♥ Gönül ister ki hep kalayım ama geri dönüşte feci bir karmaşa beni bekliyor. şimdiden bizim evin kapısına bağlayasım var kendimi :)♥

      Sil
  4. Resimler çok güzel ☺inş ben de gidip görürüm ben de bloguma beklerim okuugit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim canım benim. Bloğunu takip ediyorum ki zaten♥♥

      Sil
  5. Bu Karadeniz hep böyle midir? Bazı yerde kayalık kıyılı hırçın bazı yerde sakin mi sakin geniş kumsallar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle 💙💙 aslında birkaç sahili daha var ama uzak olduğundan gidemedim. Oralarda da bir ucu deli iken bir ucunun sakin olduğunu dahi gördüm💙

      Sil
  6. Hey gidi Karadeniz, şairi böyle dile getirir ;)
    Fotoğraflarla birleşmiş dizeleri çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey gidi deli deniz. Seviyorum bu kadar şiir oluşunu. Beğenmene çok sevindim 💙💙

      Sil
  7. Ordu büyükşehir olma anlamında büyük ilerleme kaydetmiş. Zaten doğasına, Karadeniz'e diyebilecek bir şeyim yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı çalışma var zaten :) Yeni bir meydan yapılacakmış, AVM yapılıyor. Kitap günleri düzenleniyor. İstikrar ile çalışma sürüyor. Bakalım neler olacak:) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim 💎

      Sil
  8. Yine çok güzel tabii ki de canım. Hem fotoğraflar, hem yazıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim. sevgilerimle♥♥

      Sil
  9. Keşke tüm insanlar sizin gibi yapsa diyorum. Çektikleri fotoğrafları sadece sosyal ağlarda paylaşıp geçmeseler. Altına sizin yaptığınız gibi birkaç güzel cümle koysalar. İnsanlar cümle kurmayı bilmiyor mu yoksa? Belki kelimeleri yoktur. Hem yazıp ne olacak ki! Çekelim fotoğrafımızı, koyalım sanal âleme. Millet görsün yeter. Ne düşündüğümüzün ne önemi var?
    Fotoğraflara duygu kattığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel yüreğinizden dökülen güzel kelimeler için ben teşekkür ederim. Ben çekmeyi bilmiyorum ki yazmayı biliyorum. Bildiğim şeyi yapmak istedim💙💙

      Sil
  10. Karadeniz genel olarak bir başkadır. Denizin kokusu bu tarafa kadar geldi valla. Biraz Marmara ile karıştı ama olsun ben aldım fotolara bakınca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun denizler karışsın bişey olmaz. Valla biraz soğudu buralar. Tatlı bir rüzgar var. Güzel yorumun için teşekkür ederim. 💎

      Sil
  11. Acilen Karadeniz turuna çıkmamız lazım kızkardeşimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Bol mavili turlar olsun inşallah 💙💙

      Sil
  12. Fotoğraflar ayrı güzel, yazdıklarınız ayrı.
    Biz de gezmiş olduk sahili teşekkürler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelip deniz kokusunu içine çeke çeke de gezersin canım ♥♥

      Sil
  13. Ne güzel şehirmiş.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Ah Karadeniz ah... Her bir yerini ayrı ayrı gezesi geliyor insanın. Coşkulu dalgaları ve mavisiyle izlettiriyorsun her yerde kendini uzun uzun. Daldırıp götürüyorsun duygu yüklü derinliklerine... Yine müthiş bir yazı olmuş bee... Güzel satırların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Karadeniz mutlaka gezilmeli. Ahh o mavisi insanı alıyor zaten. Sevgilerimle 💙💙

      Sil