3 Kasım 2016 Perşembe

Memleket/ ORDU/ Fotoğraflar

      
       Merhaha mavi kelebekler. Bol gezmeli, dolu dolu bir gün olunca bende bir iki kare de sizlerle paylaşmak istedim. Bol mavili bir paylaşım olacak şimdiden uyarayım. Eeeee Karadeniz sonuç olarak. Hava soğuktu ama bu gezmek için engel olmadı. 


  • Yıldızlar yalın ayak dans ediyordu yüreğimin iz yaptığı bu sokaklarda...

  • Bugün mavi sokaklar bir yalnızlığa boyun eğdi. İnsanın kendi toprağı olunca yalnızlık bile kabul görüyor...


    • Zamanımız olsaydı ve bu yalnız sokaklar bize şahit olsaydı. Belki buraların büyüsüne kapılır bırakmazdın beni...
    • Tüm o banklar söz vermişçesine bekliyordu bizi. Yalnız, ıslak ve küflenmeye yüz tutmuş...

    • Bir söz aldım denizden, bu köprüde bir olana kadar ulaşmayacak o deli dalgası kıyıya...


    • Ve kuşlar sıcak bir kalp için gidiyordu, herkes özgürlüğü seviyorlar zannetti...



    • Az değil şu dağlar kar ile dolduğunda dön buralara, hile yaptığımı asla anlama, kış yaklaştı belki ama yine de bir söz ver bana...

    SHARE THIS

    Author:

    52 yorum:

    1. Fotoğrafları kendi renginde şiirin ve aşkın büyülü dünyasından gecirmissin. Ve bizi de büyüleyiverdin bir an. ORDU. Görülesi ve yaşanılası bir memleket.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Canım benim yaa samimiyetinle anlam kattın :) Ordu yaşanılası, gezip görülesi bir yer bayılıyorum buraya :) Yolun buralara düşer umarım :) :)♥

        Sil
    2. Karadenizi çok merak ediyorum özellikle Ordu ve Trabzon'u inşallah her yerini gezeceğim bir gün. Denizi çok severim. Çok bunaldığımda deniz kenarına gider, denizi izlerim bende. Resimler çok güzel elinize sağlık.
      Paylaşan elleriniz dert görmesin. :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mutlaka gezip görmelisiniz. İner inmez nefes aldığımı hissettim. Buranın mavisini ayrı seviyormuşum onu anladım.

        Deniz kenarı benimde tüm stresimi attığım eşsiz bir yer. Güzel yorumunuz ile anlam kattınız. Çok teşekkür ederim. Sevgiler :) :)

        Sil
      2. Rica ederim.
        Kesinlikle. Deniz insanın stresini alıyor ve insanı çok rahatlatıyor, en azından benim için öyle.
        Sevgiler :))

        Sil
      3. Kesinlikle öyle. Sanki fazlasıyla saflığı ifade ediyor. Deniz sesi ve hafif bir rüzgar her şeyi düzeltecek gibi :) :)

        Sil
    3. Feridun Düzağaç'ın söz ver şarkısı geldi aklıma :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok severim açtım dinliyorum şuan.♥♥ Uzun zaman olmuştu. Teşekkür ediyorum. :) :)

        Sil
    4. Vooov... Ne harika fotoğraflar! Ben de, Beni Böyle Sev dizisinden sonra Karadeniz'e gitmek istemiştim... Gerçekten deniz harika görünüyor, çok güzel fotoğraflar yakalamışsın tebriklerr :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Karadeniz çok güzel gerçekten. Gelip görmelisin mutlaka. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle 🙄🙄

        Sil
    5. Çocukluğum yakınlarda geçti. Ünye'de. Oraları çok severim. Dilimde kalmış ora sözcükleri de vardır. Başak yapmak, ırgalamak mesela.

      Güzel memleket. Bir kök. Metropolde olmak, köksüz olmak.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bende Ünye'deyim. O kadar özlemişim ki özümü tarifi yok. Metropol konusunda çok haklısınız. Keşke hep kalsam buralarda.💙💙

        Sil
      2. Ünye? Gerçekten mi? Ah ortaokul yıllarım. Şimdi yenisi yapılmış, yani biraz daha evvelce bir şimdi:))) Ben eski ortaokulda okumuştum. Tarihi bir taş binaydı.

        Bir de yalıdaki Cerrahoğlu Apartmanı'nın beşinci katına bakar mısın? O balkondan çok bakmışlığım var takalara... Ve varyanttan çıkar mısın? Eski ortaokula yani okuluma o yokuştan gidilir. Ve çok yormadıysam lütfen Burun Ucu'nda şimdi ortaya çıkmış betonların arasında biblo gibi kalmış o eski mimarideki eve hem yalıdan hem de varyantta durup bakar mısın? Selamlarımı da söyler misin?

        Hepsi için çok teşekkürler...

        Sil
      3. Estağfurullah ne yorması. Yarın Yalı'ya ve Burunucu'na gideceğim.Cerrahoğlu apartmanını tam bilmiyorum ama arayacağım. Bulamasam dahi tüm Yali'ya sizden selam söyleyeceğim. Çok mutlu oldum yorumunuza💙

        Sil
      4. Çarşı istikametine diye anlatabileceğim giderken iskeleye gelmeden diye anlatabileceğim. Kordon boyunda. Yalı malum kordonlu. Ne yürüdük ailece iskeleye kadar.Hala haşlanmış mısır satılıyor mu yazları iskelede?

        Bir de çarşının girişinde bir kitapçı vardır. Çok eski. Çocukları bizin okuldaydı. Hala duruyormuş orada.

        Gerçi sen 23 yaşındasın. Ben oradan döneli daha çok oldu. Her şey aynı kalmamıştır. Bilemeyebilirsin. Doğal :)

        Çok özlemişim. Böyle yazınca ortaya daha çok çıkıyor Ünye merakım :)

        Sil
      5. Değişmeyen şeylerde var galiba. :) Halen yazları haşlanmış mısır satılıyor.

        Yine o yolda bir kitapçı var oldukça eski. Yarın bol bol fotoğraf çekeceğim umarım özleminizi biraz giderir. Belki yeni hali de olsa anımsarsınız.

        Yarın İskeleden Atatürk mahallesine kadar yürüyeceğim bol bol fotoğraf çekerim. Özlem beni buralara getirdi. Belki sizi de getirir ha ne dersiniz?

        Sil
      6. Gezmeyi zaten severim. Ünye olursa hele :)))

        O bahsettiğin kitapçı, benim de bahsettiğim kitapçı. Cücür'dü adı.

        Sil
      7. Cücür halen var. Meydanda ama. Mutlaka fotoğraflayacağım. Sevgilerimle 💙💙

        Sil
    6. Sözler fotoğraf ile harmanlanınca daha da bir güzelleşiyor. Bu tarz yazıların devamını bekleriz, ama bu bekleyiş bizi paslandırmasın.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorumun sayesinde daha güzel oldu arkadaşım. Umarım paslanmadan yenisi gelecek. Sevgilerimle 💎

        Sil
    7. Ordu çok güzel diyorlar. Kısmet olmadı görmek. Umarım bir Karadeniz turuna dahil ederim. Selamlar.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ordu çok güzel kesinlikle. Mutlaka gelip görün derim. Sevgiler 💎

        Sil
    8. ne kadar güzel doğal ve derin maviler... Bayıldım. Bol bol gez, bol bol paylaş lütfen

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim canım. Yarın tekrar çıkıcam umarım güzel kareler yakalarım. Beğenmene çok sevindim 💙💙

        Sil
    9. Karadeniz bölgesi görmeyi çok istediğim yerler arasında. ^^ Kuzenim şu an Rize de okuyor. :) Fotoğraflarını ayrı, şiir tadında anlatımına ayrı sevdim canım benim. 💎 Kalemine sağlık. :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Gelip görmeni çok isterim canım. Rize de Allah için çok güzel bir yer. Olurda Ordu'ya yolun düşerse bir evin var unutma canım💙💙

        Sil
      2. Canım benim şunu söylemen bile beni ne kadar mutlu etti anlatamam 💙 Gezilecek pek bir yeri olmasa da Malatya'ya yolun düşerse seninde burada bir evin var unutma. Çok öpüyorum :* 💙

        Sil
      3. Sende beni çok mutlu ettin canım benim. Ordu'ya her zaman beklerim. Öpüldün😘😘

        Sil
    10. Karadenizin yazı da kışı da çok güzel.Bu arada resimlere bayıldımm:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ahh ben buranın kış ayını çok seviyorum. Keşke kışa kadar kalabilsem. Resimleri beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle 💙💙

        Sil
    11. Fotoğraflar da, onlara adadığın yazılar da süper tabii ki :) Kucaklıyorum sevgiyle..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim canım benim. Yorumuna biraz geç kaldım kuzucum çok özür dilerim. Yorumun için teşekkür ederim, çok öpüyorum.💙💙

        Sil
    12. Sözler fotoğraflardan daha mavi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yaaa cok teşekkür ederim. Yakında benzer bir yazı daha gelecek inşallah. Sevgiler 💎

        Sil
    13. Bayıldım resimlere ve resimlere döktüğün satırlara şahanesin deli mavim :) Sevgiler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yaaa beğenmene çok sevindim 💙💙 Yenilerini de çektim ama daha eve yeni girdim çok yoruldum yarın bir yazı yazacağım inşallah 💙💙

        Sil
    14. Karedeniz kendisi zaten başlı başına bir şiir =). Fotoğraflar altına yazdığın satırlar hepsi birbirine geçmiş, hepsi birbirine karışmış mavi-beyaz gibi yani huzur gibi =). Güzel gören gözlerine, güzel çeken ellerine ve bu satırları bize yansıtan güzel yüreğine sağlık Semanurcum =). Sevgilerimle

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ahh ne güzel bir yorum böyle. Çok teşekkür ederim 💙💙 Senin güzel yüreğinden dökülen sözlere ne demeli.💙💙 Mavinin en güzel tonları seninle olsun💙💙

        Sil
    15. Doga gibisi var mi? Hele böyle güzel yerler olunca bakmaya doyamiyor insan.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Vallahi öyle keşke hep buralarda kalsam. Vallahi özlemişim.💙💙

        Sil
    16. Karadenizin her yeri güzel :) Fotoğraflarda öyle güzel paylaşım :)

      YanıtlaSil
    17. ayyy nefis fotolar ve yerler de nefis hiç görmedim artık bi görmeliii :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mutlaka görmelisiniz, çok ferah bir yer yaaa :) ♥

        Sil
    18. Mavisiz çekilmez hayat:)
      Muhteşem kareler cennet yurdumuzun güzel yerleri.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle mavisiz çekilmez hayat.
        Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)

        Sil
    19. Rize ve Trabzon' u gezdim ama Ordu' dan geçtim hep. Demek geçilmezmiş Ordu' dan. Altını üstüne getirmek lazım. Ekledim bile gezi listeme. İlk fırsatta oraları gezmeye geliyorum :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mutlaka gez derim. Denize doyabileceğin çok güzel bir yerdir. Kıyıya yakın bazı mekanların çayı da çok güzeldir💎💎

        Sil