22 Kasım 2016 Salı

Beni Hatırla Çocuk/ 7. Bölüm

öykü, hikaye, 7.bölüm

      Doktor geldi . Ve oldukça yorulmuş gözüküyordu . Adnan öylece gözlerine baktı ve umutla iyi haberler bekledi. Neler yapacağını bilemeden yalnızca dinledi.

      "İlkyaz düştüğünde kafasına darbe almış. Ciddi bir travma oluşmuş. Elimizden geleni yaptık. Şuan yoğun bakımda fakat koma hali söz konusu. Bundan sonra uyanması mucize. Yanına bir kişi alacağım kısa süreliğine. Enfeksiyon nedeniyle çok fazla ziyaret yapamayacağız. Günde 1 kez yalnız bir kişi görebilir"

       Adnan hoca Davud Efe'den onayı aldı ve İlkyaz'ın yanına girdi. yatağın kenarına oturdu ve ellerini tuttu. Her yerde bir sürü cihaz vardı. Elleri çok üşüyordu. Adnan hoca önce iki elini birbirine sürterek ısıtıyor, sonra İlkyaz'ın elini ısıtıyordu.

      Bir hafta geçmiş ve İlkyaz'dan halen bir tepki gelmemişti. Sürekli ağlıyordu genç adam. Tüm bu olanlar için kendini suçluyordu. Belkide haklıydı. O hiç hayatına görmeseydi, ölümün bir kaçış yolu olduğunu hiç düşünmeyecekti İlkyaz.

      Davud Efe girdi torununun yanına. Ağlıyordu, sanki hiç dönmeyecekti göz yaşı. Yorgunluktan bitap düşmüş, hiç hali kalmamıştı. "Ah penum güzel kizum, nasi kıydun kendine. Hepsu penum yüzumden. Affedesun beni. Affet kizum dedeni"

      Sabah erkenden kalkmış her zaman buluştukları o tepeye gitmişti Adnan hoca. Yine aynı ağaç gölgesine oturmuş umutla ve aşkla düşünüp duruyordu. İlkyaz'ın atladığı o yamaca gelmiş. Son kez bastığı o toprağı öpüyordu. O anda durdu, aklına bir fikir gelmişti. Koşarak hastaneye gitti...

      İlkyaz'ın yanına geldi. Doktordan izin aldı ve içeri girdi. Ona Turgut Uyar'ın en sevdiği şiirini okudu. Şiir bitti ve tekrar okudu genç adam. Çok umutluydu şiirin gücünden. Herkese hayat vereceğinden emindi. Tam umudu kesecekken kaşını oynattı genç kız. Sonra ellerini. Adnan bağıra bağıra doktoru çağırdı. Hem ağlıyor, hem de gülüyordu. Ve uyandı..


'''''Kısacık yoğun bir akşam

herkezin yüzünün bir anıya karıştığı
yoğun bir akşam 
bana bir memur gibi davrandılar hastanelerde 
ve bir intihar üstüne söylenti 
bütün kıyıları dolaştı durdu 
kısacık bir akşam 

 Kısacık serin bir akşam 
kelebeklerin atlarla yarıştığı 
yoğun bir akşam 
bazı mektuplar damgalandı postanelerde 
oturuldu bir takım şarkılar söylendi 
bir adam bir kadının kapısını vurdu 
kısacık bir akşam,,,,,

Devamı olacak zaar...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın


SHARE THIS

Author:

28 yorum:

  1. Kızı dedesi verecek hocanın kimsesi olmadiğı icin avrad köylü olup davud efenin yanina taşınacak ama bu klişe bir son olur :D devamini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayyy finale bak yaa. Evet fazla klişe olurdu. Yarın finali yayınlayacağım bakalım neler olacak. 😊😊

      Sil
  2. Demiştim ben size, bu hikaye mutlu sonla bitmez diye. Yarın göreceğiz ne olacağını... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mutlu son yazma özürlüyüm sanırım. Bakalım ne olacak. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  3. Çok heyecanlı bir bölüm oldu bu. Bir an kendimi içinde gibi hissettim. İlkyaz oldum ben :) Kalkıp Adnan'a sarılmak geldi içimden :)) Finali büyük bir merakla bekliyorum kuzucuğum. Bırakalım da bari hikayelerde kavuşsun sevenler 😉 Kalemine yüreğine sağlık canım ❤️❤️👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzum yalnız bırakmadığın için. Ben kavuşamıyorum onlar da kavuşmazsın dermişim. Ama demeyim öyle şeyler. Bana da dokunuyor mutsuz sonlar.💙💙
      Bakalım kedimce yazdım bişeyler. Umarım tatmin edici güzel bir son olur. Çok öpüyorum 😘😘

      Sil
  4. ilk bölümden itibaren okumaya başladım. gerçekten sardı. ellerine sağlık. takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Değer verip okuman, üstüne bir de yorum yapman ne güzel. Çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Bu yazılar içinde ben sana teşekkür ederim. Sevgiyle kal :)

      Sil
    3. Çok teşekkürler. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  5. Çok güzel bir bölümdü gözlerim doldu be :( O güzel yüreğine emeğine sağlık İnşallah Finali güzel olur yarını merakla bekliyoruz :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canim benim beni hiç yalnız bırakmadın. Çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum. 💙💙

      Sil
  6. İntihar?

    Kurtulur umarım. Meraktayım. Ben mutlu sonları severim :) Önünde sonunda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu sonlar olmali yaa. Gercekte olmuyor hikayelerde olsun bari. Çok teşekkür ediyorum. Çok öpüyorum. Beni hiç yalnız bırakmadınız. 💙💙💙💙

      Sil
  7. Şiirin, sevginin gücüne çok inanıyorum ben... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok fazla inanıyorum. Şiirlere ve aşka çok fazla güveniyorum. 💙💙

      Sil
  8. aşkın gücü mü şimdi bu :)

    YanıtlaSil
  9. Aşkın en güzel hali böyle temiz hali...
    Şiirle harmanlamanız çok güzel bir fikir olmuş. Yazabilmek büyük nimet. Sonu mutlu olur inşallah. Hayatta mutsuz anlar çok yazılanlar mutlu olsun. Adnan hoca ile İlkyaz mutlu oldu deyip mutlu olalım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım. Okuman da ayrı bir mutluluk kattı. Hikayeler bari mutlu olsun değil mi? Çok öpüyorum.💙💙

      Sil
  10. Evlenir evlenir bunlar cocuklari bile olur 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah 💙💙 Ayyy sonu evlilik olsun 💙💙

      Sil
  11. Yukarda da gördüm bu hikaye mutlu mutsuz sonla bitebilir. :D O derece karışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acep nasıl bitse ki. Umarım mutlu biter. Okuduğun için teşekkür ederim. Sevgiler 💎💎

      Sil
  12. Yani tüyler ayakta ve ilk defa artık döküldüler, azdır diye düşündüğüm ne çok tüyüm varmış meğer. Üşüdüm resmen. Şiir de ağlattı yani. Sevindim uyandığına. Annemler de 17 yaşındayken böyle sevinmişler benim için. bknz "Tek Kişilik Kalabalık" sitemde bölümü bulursam döner yazarım, hepsini okumak çok vakit ister. Yazıyorsun canım, hem de hissettirerek. Sevgiyle
    kucaklıyor, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Ağlamadan bitiririm inş. Bu hafta pek giremedim Torunum Duru ve gelin kızım vardı onlar evlerine döndüler bu akşam şöyle bir bakınayım dedim bir yandan da sonuna kadar okuma şansım olacak bu yüzden:)

    YanıtlaSil