26 Kasım 2016 Cumartesi

Doktor ve Deli Kadın

deneme, doktor ve deli, iç yaşantı

Şissst sessiz ol doktor. Bu ara çok sık görüşmeye başladık farkettim bende. Yüzüm mü? Sorma doktor başıma çok şey geldi. Kırıldım doktor. Yüzüm de paramparça oldu. Bu maskeyi ondan takıyorum. Beğendin mi? Karga konseptli.

Neredeyiz biliyor musun? Biz lanetli bir ormanın orta yerindeyiz doktor. Herkes ne kadar da karanlık değil mi? Yooo hayır doktor gece bir tane. Karanlık çok. 

Yine kameranı açmışsın doktor. Tabi ben senin deney farenim unutmuşum. Bu defa kahveni de getirmişsin. Ne o sana çay vermiyorum diye mi bu tavır. Ne anlarsın sen çay içmekten doktor. Bu çayı gece için demledim. Bak ondan bile koyu halde şuan. 

 Suya dokunmanı istiyorum doktor. Sanki elin dalar gibi değil mi? Hadi ama doktor, gözlerin değil, elin uzaklara dalıp gitsin. Yahu sen nasıl doktor oldun, işin gücün çene senin. Neyse tamam üzerine varmayım. 

 E kamerayı neden kapattın doktor. Korktun mu karanlıktan. Ben çok korkuyorum. Hep korktum. Gece hiç aydınlanmadı benim için. Oysa hep korktum karanlıktan. Şuan deli gibi korkuyorum. O ise uyuyor doktor.  Ha neden öyle baktın, sen zaten delisin mi diyorsun. Hahah haklısın doktor. Çok haklısın.

Elin titriyor doktor, gözlerin doluyor. Çok mu korkuyorsun. Şissst ben yanındayım. Merak etme küçük deney faren hep yanında kalacak. Senin için hep deli kalacağım doktor. Kalk gidelim hadi, Nasıl olsa, güneş bir daha bize doğmaz...



SHARE THIS

Author:

22 yorum:

  1. Ohhh, okumak istediğim sayfada okuyabilmek :))))

    Güneş doğar. Doğması için sanırım önce batması gerek. Yani karanlık. Ama sonunda doğar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Mutlaka güneş doğar. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  2. Doktor, doktorlar, doktorum beni görmekten hiç hoşlanmaz. Ta ki ben ona boşuna gelmediğimi çok da çenemi yormadan anlatabildikten sonra bülbül gibi şakır. Bu defa kendisinin yardıma ihtiyacı olduğunu düşündürür bana. Kim kimi anlamak istiyor ki aslında? Yazı çok anlamlıydı. Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ablacım. Sonunda kendileri yardıma ihtiyaç duyarlar. Doğru tespit. Çok öpüyorum ablacım 💙💙

      Sil
  3. Yazılarını o kadar beğeniyorum ki... Kullandığın metaforlar, benzetmeler çok etkileyici ve odak noktasını ustaca seçiyorsun. Kalemine sağlık. Umarım bu yeteneğini geliştirir ve daha başarılı işlere imza atarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa değerli yorumun beni çok mutlu etti. Çok öpüyorum. Her birimiz umarım başarılı oluruz💙💙

      Sil
  4. kuzum seni bir mime davet ettim :) <3

    YanıtlaSil
  5. Ben bir yorum göndermemiş miydim? :(

    YanıtlaSil
  6. Maske, karanlık, demli çay... ışığı açmak lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demli çay iyidir. Ama haklısınız ışığı açmak lazım. ♥

      Sil
  7. Delilik iyidir. Deliyiz çok şükür:)))
    Belki bir gün doğar güneş, biz yaşadıkça umut var olmaya devam edecek çünkü.
    Sevgiler, kaleminiz dans etmiş kelimelerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Umut daima bizler için var. çok öpüyorum ♥

      Sil
  8. Her başlangıç bitişin, her bitişte başka bir başlangıcın habercisidir. Karanlıklar olmasaydı belki de gündüzün değerini hiç bilmeyecektik. Sabrettikten sonra karanlık ne kadar isterse istesin gündüze dönecek ve yok olacak. Sen yeter ki sabret. (ki bu şarkıyla da sabredilir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu şarkıyı çok değerli birinden öğrendim. Yolculuk esnasında sürekli olarak dinledim. Çok güzel :) Sabredişler beni bekliyor sanırım :)

      Sil
  9. Kaç zamandır yoktum. Geldiğimde bu güzel yazıyla karşılaştım. Senin kalemin çok farklı. Okudukça okuyası geliyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum. Çok öpüyorum. ♥♥

      Sil
  10. Okuyunca bir offf çektim Bir an kendimi buldum İçinde Yazının şahane olmuş yüreciğine sağlık deli mavim canım benim Sevgiler ...

    .Hadi ama doktor bu kadar karanlığın içinde bir sen mi aydınlık sın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum :)♥ Beni okuyor olman mutluluk verici :)♥

      Sil