12 Kasım 2016 Cumartesi

Bu Bir Rüya



       Zaman durdu... Aniden irkildim. Herkes toplanmış beni izliyordu anlamsız, yardım istedim, çırpındım, bağırdım, ağladım... cevap yok...lanet olsun bu insanlar beni neden duymuyor?

       Kaldırdılar beni eve getirdiler, annem, kardeşim hepsi ağlıyor, ama neden? Sesimi neden duymuyorsunuz? Duyun beni, ne olur cevap verin bana... Hah babam geldi... Baba duy beni herkes duymasa dahi, sen bana sağır olma...olmazsın...

        Baba neden yüzüme bakmıyorsun. Baba yüzüme bak... Baba neden ağlıyorsun, alnımı öpüyorsun işte, hep yaparsın bunu. Ama neden ağlıyorsun? Baba cevap ver lanet olsun duy beni baba...

       Anne neden bu taşın üzerine koydunuz beni, çok soğuk anne, ben çok üşürüm bilirsin. Bunu bile bile neden? Anne bu kadın kim anne, dökmeyin şu suyu üzerime. Anne sarıl bana çok üşüyorum...

       Dur anne ne yapıyorsunuz, örtmeyin anne şu beyaz örtüyü üzerime. Anne ağlatma beni ne olursun. Ben korkarım anne karanlıktan...çok korkarım...

       Sesler duyuyorum anne, ağlama sesleri, hıçkırıklar... Nereye gidiyoruz anne, neden gidiyoruz. Beni yatağıma bırak anne. Yine mi koltukta uyuyakaldım, bu yüzden mi beni omzunuzda taşıyorsunuz...

       Babacım bu senin sesin, neden ağlıyorsun baba. Hani bana bir söz vermiştin, hani bir daha ağlamak yoktu, ha baba. Beyazlıkta kaybuldu, baba beni nereye koydunuz böyle, baba çok soğuk burası, çok karanlık...

       Ne atıyorsunuz üzerime, baba beni gömüyor musun? Ne yaptım ki ben baba... Baba bu kadar toprağı kaldıramam üzerimde. Ne olur affet beni baba. Baba nefes alamıyorum, baba neden yapıyorsun bunu?

       Nefes alamıyorum, çok özür dilerim baba... Açın şu mezarı, yaşıyorum ben baba. Yoksa yaşamıyor muyum? Baba öldüm mü ben?

SHARE THIS

Author:

38 yorum:

  1. Dökecek gözyaşım varmış meğer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökme o yaşı canım benim. Gercekten bir rüya 💙💙

      Sil
    2. :) güzellklet donatsın hayatımızı

      Sil
    3. Amin canım. Öyle olur umarım💙💙

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok korkutucuydu ama bir rüya gerçekten💙💙

      Sil
  3. Bırakma beni baba bu soğuk musalla taşında koyma beni topraklar altında duy sesimi yer gök ağlıyor mu anne susma hadi cevap ver anne neden beni yıkadınız gözyaşlarınızla Öldüm mü ben yoksa bu bir rüyamı ....Sessiz kaldım Yüreğine kalemine yürek sesine sağlık deli mavim şahane olmuş Gözlerim dolu okurken ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Bir rüya gördüm bugün. Biraz etkiledi beni. Yazmak istedim. Sevgilerimle💙💙

      Sil
  4. Yaa içim acıdı. Ve o güne doğru hızla yol alıyoruz.
    Bir şey deyim mi babaannem öldüğünü gören uzun yaşar :))
    Babaannemden selâm olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Aleykümselam💙
      Zor bir zamandan geçiyorum sanırım. O yüzden oluyor arttı kabuslar. Umarım hepimiz çok güzel bir ömür süreriz💙💙

      Sil
  5. Umarım söylentiler doğrudur ve rüyanda öldüğünü görmen, uzun bir ömre işarettir. Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömrün olsun. Biliyorsun, geçecek bu günler. Daha önce de geçmişti, yine geçecek :( ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir kuzucum ya. Ya yola çıkacağım şimdi, korkmuyorum desem yalan olur.

      Umarım geçecek canım. Zira çok yoruldum💙💙 Beni hiç yalnız bırakmıyorsun. Çok teşekkür ederim canım 💙💙

      Sil
  6. Etkileyici bir rüya. Uyandığında kendini boşlukta hissetmişsindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl bir boşluk. Ağladım ama hiçbir şey hissetmiyordum. Çok garip.

      Yorumun için çok teşekkür ederim 💎💎

      Sil
  7. Çok etkileyici senin yazılarını okurken kalbimi söküp elime veriyorsun sanki. Ağlamamak için zor tuttum kendimi. Ben okurken irkildim. Sen uyaninca neler hissettin kimbilir.Kalemine sağlık canım. Yine ayrı bir güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzum nasıl korktum bir bilsen. Ağladım zaten. Hemen yazamadım üzerinden birazcık zaman geçti. Kendime gelince yazdım. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için 💙💙

      Sil
  8. Rüyayı senin kadar görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim Emre. 😂😂

      Sil
  9. O günkü birşey bilinçaltına işlemiş, bence güzel bir rüya bir nevi seni sıfırlamıştır ilk uyandığındaki sersemlik ve hayattayım duygusu sana yön verebilir :) inşallah yazın bilinç altıma işlememiştir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sende görürsün bir rüya 😂😂 İlk uyandığımda hayattayım diye sevinmek yerine oturup bağıra bağıra ağladım😂😂 Normal mi acep? Hayattayım şükür🙄

      Sil
  10. Bende hep boyle garip garip rüyalar gorurum ve bunu cevremdekilere anlattigimda aman be sende ne bicim ruyalar goruyorsun derler 😀 benim gibi biri daha varmis merhaba rüya ! :) kardes ben buralara yeniyim ve merakla bekliyorum yazilarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha şuan tek olmadığım için çok sevindim yaaa😁😁 Hoşgeldin canım buralara. Umarım beklentini karşılayabilirim. Çok öpüyorum 😘😘

      Sil
  11. Aman rüyadan öteye geçmesin. Ömrün uzamış derler;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle diyelim öyle olsun. Değerli yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙

      Sil
  12. Çok ürpertici bir rüya, insan okurken irkilmekten kendini alamıyor.
    Sadece rüya olsun, başka bir kez daha tekrarlanmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar kabuslar arttı. Ara ara olur bana böyle şeyler. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  13. Tüylerim diken diken.. Rüya bile olmasın bu.. Çok tuhaf hissettim ya.

    YanıtlaSil
  14. Bu gece de yetmiş yılda bir görülen dolunay görülecek, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Onun için şuan sahilde bir bankta oturup bekliyoruz. Manzara çok güzel 💙💙

      Sil
  15. Off okurken yüregim daraldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh uyanınca nasıl korktum bir bilseniz💙

      Sil