9 Ekim 2016 Pazar

MİM GELDİ TAZECİK


Eveeeeeet. Güzel mi güzel bir Mim yazısı daha. Sevgili Okyanus Arsel beni mimlemiş. E bana da karşılık vermek düşer. O da çok tatlı yazmış. BURADAN yazısını okuyabiliriz. Bende sorulara geçeyim bakalım.


      1. BU YAZ OKUDUĞUN EN GÜZEL KİTAP?
      Bu yaz kendimi geliştirmek amacıyla bir sürü kitap okudum. Aralarından seçmek bana hep zor geliyor. Ama yine bir tane seçmem gerekirse bu kez oyumu Kelebeğin Son Günü- Cengizhan Göçer'den yana kullanacağım.


      2.BU YAZ OKUDUĞUN VE SANA HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATAN KİTAP?
      Aslında taşlanmak istemiyorum. Daha önce Yaşar Kemal'in çok eserini okudum severek ama bu kez farklı. Yılanı Öldürseler kitabını okudum ve bitiminde ufakta olsa bir hayal kırıklığı yaşadım. Usta bir kalemi asla eleştirmem normalde ama o kadar ağır bir dil kullanıp bu kadar sakin bir son yazmak şaşırtıcıydı.

      3.BU YAZ İZLEDİĞİN EN GÜZEL 3 FİLM?
      Bu yaz en sevdiğim şeylerden biri olan TBS'yi yaptım. Tek başına sinema olayını çok seviyorum. İzlediğim ve sevdiğim filmler de şunlardı;
......Suikast
......Deadpool
......Senden Önce Ben

      4.BU YAZ DİNLEDİĞİN EN GÜZEL ŞARKI?
      Bu mim tam bana göre vallahi yaaa. Evet en sevdiğim şarkı Vera grubundan ZİYAN BEY, SÜKUT HANIM. Sanırım uzun bir süre bu kalacak. Şuraya bırakıyorum şarkıyı dinlemek isteyenler için.

 

      5.BU YAZI BİR KELİME İLE TARİF ET.
      .......Mimlerce...... Bol mimli geçtiğini söylemem gerekiyor.

       Bu mim sürmeli cok eğlenceli yaa. Bende dostları davet ediyorum.

ACEMİDEMİRCİ 
YAĞMUR TOZU
HİKAYEKALPLİKADİN 
SESSİZKALDIM
SİYAH KUĞU
AİHARA KOTOKO
EMİNE BEKTAŞİ 
OKUR YAZAN

SHARE THIS

Author:

34 yorum:

  1. ayy vera sayende öğrendim saooool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. 😉😉 umarım beğenirsiniz 💙💙

      Sil
  2. Çok güzel olmuş valla mim :)) mavim Benim mimler bekliyor en kısa zamanda yapayım bari :))Şarkıda çok güzelmiş sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Aynen mimler biraz üst üste geldi kusura bakma. Merakla bekliyorum 💙💙💙

      Sil
  3. Hemen şarkıyı açtım.Güzelmiş yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  4. Kolayca cevaplanan Yaz Değerlendirmesi dediğim 5. sorudaki bu MİMi cevapladım. Zayıf olduğum konular da vardı :))) Yaz şarkısı ve film. Ama baktım, verecek cevaplarım varmış :)))))

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyooo merakla cevaplarınızı bekliyorum. Üst üste geldi ama napim sizin verdiğiniz cevapları merak ediyorum. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  5. Vera' yı dinlememiştim. Güzel şarkıymış. Diğer şarkılarını da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir gruptur. Çok güzel şarkıları var. Dinlemenizi tavsiye ederim. Teşekkürler 💎

      Sil
  6. Bu mimi yapmayan bir ben kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde seni de mimliyorum. Ve cevaplarını bekliyorum canım benim. 💙💙

      Sil
  7. Güzel cevaplar :) keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. 💙💙

      Sil
  8. Ziyan bey, Sukut hanım hala çalıyor ve dinliyorum 🤓. Çok güzelmiş duymamıştım daha önce teşekkür ederim 🤗. Yılanı öldürseler gerçekten ağır. Filmini de izlemiştim Türkan Şoray'ın. Film de ağır gelmişti. Cevaplarını çok sevdim güzel bir mim olmuş emeğine sağlık 😄. Sevgilerimle 💙💦

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Yılanı Öldürseler filmini izlemedim ama merak ederim. İzlemek isterim. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  9. Canım benim cevapların senin gibi samimiydi gerçekten. Beni yine mimlemişsin. Çok teşekkür ederim ❤️ Diğer mim de beklemede. Yeni döndüm. İkisini de cevaplamak için sabırsızlanıyorum.

    Özlemişim seni ve yazılarını. Senin için kocaman bir öpücük bırakıyorum buraya 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde seni özledik canım benim. Artık yazmaya başla. Bu arada hayatım çok iyi gidiyor. Uğurlu geldin bana. Belki güzel sonlar yazarız. Ne dersin? 💙💙

      Mim cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum canım benim. Bende seni kocaman öpüyorum 😘😘

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım :) Başlayacağım ama biraz karışık durumlarımız. Anlatırım sana. Şimdilik sadece mimlere cevap verebilirim.

      Hayatının yolunda olmasına nasıl sevindim anlatamam :) Seninle mutlu sonlar yazmak için sabırsızlanıyorum. ❤️❤️❤️

      Sil
    3. Himm anladım canım benim. Konuşuruz o halde. Benimde anlatacaklarım var.

      Mimlerin cevaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum. Mutlu ve sozsuz 💙

      Sil
  10. baksanaaaa, yapabilirsen senden bişi isticeem :) baksana, üzümün kardeşliği adlı yazımda bir arkadaşımız var yorumlarda, la tahzen, blog adresini yazıyo, o arkadaşımızı, 5 gün önceki bloglardan seçmeler 2 adlı yazımda tanıtmıştım ama görmedi sanırım. onun bloguna yorum yapamıyom ben nedense. ona gidip söleseneee yaa onu tanıttığımı, yazılarını da okuduğumu ama yorum yapamadığımı, yorum kutusu değişik diyeee :) o da gelsin yorum yapsın barik, adresini bırakıp gidiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki istediğinizi yerine getireceğim. Hemen yazınızdan kendisine ulaşmaya çalışacağım. Sevgiler💙

      Sil
    2. ayyyyy sen mavisin amaaa deli değilsin benceeee bizi kandırıyooon :)

      Sil
    3. Sizde bloglar arasi gönderilmis bir meleksiniz o zamn. Hadi itiraf edin.

      Bu arada bende bloguna yorum yapamadım ama Google hesabından ulaşmayı deniyorum. Cevap bekliyorum. 💙

      Sil
  11. Şarkıyı dinlememiştim hiç, çok beğendim. Mim sayesinde şarkıdan da sebeplenmiş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Çok sevdiğim bir şarkıdır. 💙

      Sil
  12. Okumak için gelenlerden özür dileyip gitmiş galiba yazı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara insanları kırıyor gibi hissettim bir an. Yazıyı taslağa çektim. Arada özür dileyeceğim yayınlayıp.💙

      Sil
  13. çBu grubu hiç bilmiyorum. Yurtdisinda yasayinca her gelismeyi izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi anlıyorum. Güzel bir gruptur. Daha bir çok grup var böyle. 💙 dinlemelesin💙

      Sil
  14. Şimdi gördüm bu mimi. Bana da pasladın:) sen olmasan mim yapamayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim merakla bekliyorum. Biraz sık yazıyorum seni. Umarım bunaltmamıştır 💙💙

      Sil
  15. Bu yazıyı yeni gördüğüm için bana istediğin kadar argo söz söyleyebilirsin bitanem😭. Blog da en sevdiğim insanların başındasın💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah kuzucum ya. Olur öyle şeyler. O kadar şeyler yazılıyor ki cok normal. Canımsın 😘😘

      Sil