1 Kasım 2016 Salı

HEDİYE


      Di'li geçmiş zamanlı sözler verdik birbirimize. Sarılmalıydık bir kez ölmeden önce. Sarılmalı bir dahada bırakmamak şarttı. Nerden bilecektik isimlerimizin ayrı yazılacağını. Bilemedik...

      Ne güzel bir duygu sana ait şeylerin olması. Sen benimsin, unutabilirsin, ben unutmam. Gelmene gerek yok seç bir sokak başı birlikte koşalım aşağıya doğru. Deniz kenarına ilk varan intihar etsin. Sevdiğini ardında bırakmak var mı öyle?

      Beddualar etmek istiyorum sana. Yürüdüğün her yol beni hatırlatsın sana, her çıkmaz sokak beni çıkarsın karşına, musallat olsun ömrüm, deli ömrüne, bir daha bu kadar sevilme, benden başkasına dokunama, kimsenin yüreği dokunamasın sana benden sonra...

      Aramızdaki mesafeyi aşarım ben, birlikte ördüğümüz duvarları maviye boyarım. Karşı karşıya yalnızca sarılırken gelirim, yan yana değil sevdiğim sımsıkı olurum seninle. Umudum karanlığa kafa tutuyor bu ara. Bedenim ölümsüzlüğü perde perde oynuyor. Kapanışa az kaldı...

      Yorulduk, zamanın eşiğinde oturduk ondan bu uğursuzluk.  Bu şehir sıktı artık bedenimi. Sana taşınsam mesela, yüreğinin orta yerinde kamp kursam. Bir ateş yaksam göğsüne, içimiz ısınsa...

      Yazıp da korkaklığım yüzünden sildiklerim çok, senin okumadıkların ve okumak istemediklerin oldukça fazla. Seni sevmek zor iş, biraz yorucu, yinede güzel şey seni sevmek. Benim şehrime sen gülüyorsun diye güneş açtı, sırf senin için masmavi her yanı.

      Kasım'ın anlamı büyük, hayli zor geçer Kasım. Sana sarılırım sanıyordum bu ayda. Boş kalan yanımı tamamlarsın birlikte nefes alırız diyordum. Nefessiz bıraktın beni. Ölürüm sandım, cezalandırıldım yaşıyorum...

      Sarılmalıyım sana, kokun karışmalı deli kokuma. Ayağımı senin ayağında ısıtmalıyım ya da soğuğa alışmalıyım. Ben uykuya dalmadan önce en son seni görmeli, gözlerimi bir tek sana açmalıyım. Sevmeliyim, bir tek seni.

      Birlikte ıslanmalıyız tüm yağmurlarda. Hasta olduğumuzda ellerimizle içirmeliyiz çorbalarımızı. Susmalı ve daha fazla konuşmamalıyız. Sana hediyem olsun hissettiklerim, göğüs kafesime sığdırdığım, yere göğe sığdıramadığım sevdiğim...

SHARE THIS

Author:

26 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsınız kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ve hoşgeldiniz :) :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel yazmışsın ya tıpkı bir şiir gibi, ayrıca mavi rengini de yazılarına eklemen çok güzel. Gerçekten çok beğendim
    Siz yazın böyle ben hep okurum. Yazan elleriniz dert görmesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi hisseden biriyim. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bazen sadece yazmak geliyor insanın elinden :) :)

      Sil
    2. Kesinlikle, kendimden örnek veriyorum ben, yapacak bir şey bulamadığım da veya herhangi bir şeye sinirlendiysem mutlaka yazarak sinirimi dağıtmış oluyorum. Yani yazmak bir nevi terapi gibi bir şey benim için. :)

      Sil
    3. Kesinlikle bende öyle. Yazmasam kötü şeyler olacak gibi. :)) Yazmak bir nevi terapi :)

      Sil
  3. Yorulduk, zamanın eşiğine oturduk ondan bu uğursuzluk.
    Bu sözünüz özetlemiş sanki her şeyi...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim. Biraz yorulduk... :)

      Sil
  4. Çok güzel bir blogun var. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Ah Mavi.. Ne güzel döktürdün yine.. Senin yazılarını okumak benim için oldukça keyifli..



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  6. Bazen okudugum yazı hiç bitmesin isterim ama biter ve döner tekrar okurum. Ama gene biter. o kadar güzel bir yazı ki. Her okuyanın kendinden birşey bulacağı enfes bir lezzet. Kalemine sağlık canım 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu böyle. Çok teşekkür ederim canım benim. Güzel yüreğine ufacık da olsam dokunabildiysem ne mutlu bana. 💙💙💙

      Sil
  7. Bu kadar duygusal ve bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak.. bu kadar yumuşak ve bir o kadar da acımtırak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eger beğendiyseniz ne mutlu bana. Güzel yorumunuz ile anlam kattınız.💙

      Sil
  8. Gönlün en derinlerinden gelmiş her satır belli ki.İçeri geri işliyor okurken de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Güzel düşüncelerin beni çok mutlu etti. 💙💙

      Sil
  9. Bedduların bile aşk dolu be mavi'm. Taş okusa aşka gelir. Nasıl bir kalbe aşık oldun sen? Taş mı, duvar mı? Bir şeye eminim ki, bir daha böyle sevilmeyecek. Çünkü çok zor böyle bir aşk bulmak. Senin güzel yüreğine sağlık kuzum benim :) ❤️❤️👏👏

    YanıtlaSil
  10. Ah canım benim. Beni ne kadar iyi anladığını biliyorum. Bazen elden hiçbir şey gelmiyor. Belki de sevilir, sevilsin de. Mutsuz olmasından iyidir. Yanımda olduğun için teşekkür ederim canım benim 💙💙

    YanıtlaSil
  11. Nerden bilecektik isimlerimizin ayrı yazılacağını.. kaleminize Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Sevgilerimle 💎

      Sil
  12. Hediyem olsun sana dair tüm varlığının yokluğuna ...Sessiz kaldım Bir solukta okudum yüreğine kalemine sağlık deli mavim Şahne olmuş Yürek sesin hiç susmasın CANIM sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim. Yüreğim de sesimde susmuyor bir türlü. sevgilerimle :) :)

      Sil
  13. Kasım neler yazdırmış... Son cümleler müthiş. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kasım işte bir başka geliyor. :) :)

      Sil