11 Kasım 2016 Cuma

Seni Hatırlamak

DENEME, ŞİİR, AŞK, YALNIZLIK


       Sahi ölür müsün benimle? Yoruldum sevgilim gel demeye, burnumun direği sızlıyor yokluğunda. Bu şehir, bu yüzler ve bu mavilik yabancı... Bir sana aşina bu yürek. Benimle ölüme gelmelisin, her gece yalnız başıma ölmekten yoruldum sevgilim. Zahmetli iş beklemek seni, biraz da acı...

       Sensiz zangır zangır titriyorum, ellerim, ayaklarım ve dudaklarım. Sana duyduğu özlemi, eşsiz yaşıyor dudaklarım. Zaman ne kadar da acımazsız değil mi? Biz ayrıyız ama o akmaya devam ediyor. Ben ağlıyorum ama o seni nasılda güldürüyor.

       Bazı sabahlar unutuyorum seni, güneş bile doğmuyor o sabah yüreğime. Hep karanlıktayım, Ben yapayalnız bir serüven içine hapsoldum sevgilim. Seni özledim bunu bilmelisin... bunu bil...

      Aklımda şahsıma edilmiş küfürler... Ağız dolusu küfürler ile hatırlıyorum seni. Bazen yakılan bir sigaranın son çekiminde, bazen  boş rakı bardağında... Evet çokça hatırlıyorum seni, Çok zahmetli iş hatırlamak seni... tonlarca kıyametin altında...

       Çevremi sorma her şey aynı, bıraktığın gibi... bıraktığın dediğim için kızmıyorsun değil mi? Sahi halen kızıyor musun bana? Ben önce kendimi affettim yıkılan hayaller altında, önce kendi cesedimi buldum yalnızlığın kollarında... Seviyor musun beni?

       Sabah güneş beklediğimden geç doğuyor, kış geldi fark ettin mi? Ben hayli zor oldu anlayalı, acım biraz ısıttı ortalığı... Seni bana getirmeyen sabahları, beni benden alan akşamlara bağladım. Çok büyük hayallerim olmadı benim, biraz sen, biraz senden ve çokça senli hayaller... hepsi bu kadar...

       Issız kalsın yüreğin, yalnızca bunu istiyorum, yalnız kal. Ben senin için yalnızım. Ben zaten nefes alamıyorum bazı geceler, bazı geceler...yok yok tüm gecelerde...  Sen bil ben daima gelirim seninle. Peki ya sen? Sahi her akşam ölür müsün benimle?



SHARE THIS

Author:

40 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi olmus. Tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle ♥♥

      Sil
  2. Yüreğine sağlık. Müzik de çok hoşmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Zand Vakili, her şarkısı dinlemeye değer. Beğenmenize çok sevindim :)♥

      Sil
  3. ''Seni bana getirmeyen sabahları, beni benden alan akşamlara bağladım.''

    Çok sevdiğim bir şarkı ile birleşince gözlerimden akan yaşa engel olamadım. Ah! Yaşayan bilir öyle değil mi? Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bu şarkıyı. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  4. Buralarda olmasam bu müzikleri hiç bilemeyeceğim. Hiç. Çok teşekkürler.

    Nasıl bir yürek senkinisi? Gerçek mi yazdıkların desem olmaz şimdi? Benim bazı konularda anlamada çatallılıktan kaçınmam var. Yani anladığım mı anlatılan mı ikilemim var. Şimdiki zaman için mi diye sorsam o yüzden bu yazı? Yoksa geçmişe gönderme mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor vazgeçen bir insanım yalnızca. Bilmiyorum bazı akşamlar kayboluyorum. Kendimi ararken dökülüyor yalnızca bunlar. Ali Zand Vakili çok iyi bir müzisyendir. Tüm şarkıları dinlenmeye değer. Yorumunuz için sonsuz teşekkürler. 💙💙

      Sil
  5. güzel yazı teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  6. Yorumdan sonra müziği dinlemeye başladım. Bu yazıya başka müzik olamazmış. Karmaşık, gümbür gümbür olmayan notaların tek tek sayıldığı girişleri severim. Çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bende Rafti'yi dinlemeyi. Beğenmenize sevindim 💙💙

      Sil
  7. Canımm, yüreğine sağlık yine..

    YanıtlaSil
  8. Seni bana getirmeyen sabahları, beni benden alan akşamlara bağladım. Vay be, yazdım bunu kafama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için Samet. Sevgilerimle :)

      Sil
  9. Çok büyük hayallerim olmadı benim biraz sen biraz senden ve çokça senli hayaller. Bayıldım canım. kalemine ve yüreğine sağlık. Hissederek yazıyor, hissettiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim:) Hissediyorsan ne mutlu bana :)

      Sil
  10. Derin manalar, derin anlam yaratır...

    YanıtlaSil
  11. Seni bana getirmeyen sabahları, beni benden alan akşamlara bağladım.

    Semanur maviyle kal :) Yine kalemin kağıtta dans etmiş anlaşılan bu akşam. Partneri ise yüreğin olmuş. İzleyenlere enfes görüntü sundunuz. Bil istedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim ne güzel bir yorum bu. Yüreğin var olsun, sen var ol ♥♥

      Sil
  12. Bugün hiç açmadım internetimi. Biraz dinlendim Semanur kızım. Dün yoldan geldim. Uçak sarstı.İyi ki yatmadan yakaladım yazını. Müzik şahane. Aldı beni benden. Yazında öyle. İyi geceler, gözlerinden öperim yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ablacım. İyi dinlenmeler sana. Uçak yolculuğu öyle maalesef. Çok öpüyorum seni♥♥

      Sil
  13. Nasıl derin bir yazı olmus .
    ... düsündurucu ve etkileyici .... blogumdaki yorumdan geldim bi bakayim diye bloguna . Daldıımm gittim okurken . Kalbine saglik ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım♥ Hoşgeldin iyiki geldin :)♥ Seni tanıdığıma çok sevindim.♥
      Sevgilerimle♥♥

      Sil
  14. Yüreğine, kalemine sağlık... Yüekten dökülmüş kelimeler kaleme... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yorumunuz beni çok mutlu etti :)

      Sil
  15. Sahi her akşam ölür müsün benimle? Bir seher vakti sahi bir kıyamet günü ağlar mısın gözlerimde kalan son damlada yıkar mısın yalnızlığımı soğuk bir musalla taşında son nefesini verir misin yüreğimi yüreğine yalnızlığımı yokluğuna katıp bir avuç toprakta bırakıp gidiyorum son bir sonbahar da ...Sessiz kaldım Yüreğinin sesine kalemine sağlık çok güzel bir yazı olmuş yürek sesin hiç susmasın deli mavim sevgiler :) Şarkıda çok güzel ...

    YanıtlaSil
  16. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. Yazdıkların beni hep gülümsetiyor. Seninde kalemine, yüreğine sağlık. Sevgilerimle 💙💙💙

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar da güzel yazmışsınız.
    Keşif etkinliğinden geliyorum. Ben de bloguma beklerim. lilaninguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen uğruyorum sevgilerimle 💙💙

      Sil
  18. Sol yanı acıyanlar ne güzel de yazar. Biraz acı, kalbi hassas insana yazdırır. Çünkü yazı ne güzel harmanlar acıyı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke acımasa sol yanım. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  19. Yureginize saglik. Sevmek, elindekilerle yetinmeyip daha fazlasini istemektense; geriye kendinden bir sey kalmayincaya dek yuregindeki her bir duygu kırıntısını sevgiliye sunabilmektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir sevgi yorumu. Kesinlikle size katılıyorum. Yorumunuz ile anlam kattınız. Sevgiler 💎

      Sil
  20. ayyyy hadi unut unut geçmişiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke kolay olsada unutuversem. Ama bir türlü olmuyor. 😢

      Sil