2 Kasım 2016 Çarşamba

Seni Sevmenin Güzelliği


Bambaşka bir şeydi bu,
Özlemek değil, beklemekle ilgisi yok,
Masmavi deniz yüzünü göstermeyince,
Yar yüzünde güneş doğmayınca oluyor.
Yalın ayak geziyor ama,
Yağmur bir türlü dans etmiyor...
Ele avuca sığmayan bir şiirle geldim yanına,
Yoksa gelmedim mi?
Belki de hep sendeydim, sen gelmedim sandın.
Yüreğimin orta yerine lavanta ektim,
Her gece geç saatlere kadar gözyaşımla suladım.
Öyle dallandı ki içimdeki hüzün, bakmadın bile..
Senden sonra yaşadığım seneler var,
Biriken bir sürü anı, nasıl izin verdin?
Sensiz anılar biriktirmeme nasılda göz yumdun.
Ben her gece yanımda olmandan ötesini istiyorum.
Ben artık yanında olmak istiyorum.
Bu dünya kısa kalıyor yaşamak istediklerimin yanında. 
Sen ahirette de eşlik et bana.
Ben belki bu şehri unutabilirim ama,
Ne bu sandalye tepesi,
Ne uykusuz kaldığım gün sayısı,
Ne de çığlık attığım o bankı unutmam.
Ben belki seni unuturum ama,
Seni sevmenin güzelliği ölsem unutmam...


SHARE THIS

Author:

10 yorum:

  1. Canımmm, ne güzel yazmışsın yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 💙💙💙

      Sil
  2. Senin yazılarının benim içimi kanatan bir yanı var ama okumaya doyamıyorum. Okudukca icimde bir seyler harekete geciyor adeta. Kalemine kuvvet. Çok güzel ve etkileyici yine. 💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğenmene sevindim.💙💙

      Sil
  3. Daha kaç sonbaharlar geçecek üstümden daha kaç vuslat çalacak kapımı ne kaldı yüreğimin çığlıkların dan başka bir hazan sabahı yeller vurdu hüzünlerimi seni sevmenin acısını susma hadi söyle daha kaç gitmeler sevmeler kaldı ...Sessiz kaldım ..Yüreğine kalemine sağlık deli mavim çok güzel dizeler ...yüreğin dert görmesin sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yorum yaptığında daha bir anlamlı oluyor canım benim. teşekkür ederim :) :)

      Sil
  4. Bu dünya kısa kalıyor yaşamak istediklerimin yanında,
    Sen ahirette de eşlik et bana,

    Ya nasıl güzel dizelerdir bunlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Yorumunla ve varlığınla daha bir güzellik kattın. :) :)

      Sil
  5. Ben belki seni unuturum ama,
    Seni sevmenin güzelliği ölsem unutmam

    Çok güzel dizeler.. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil