23 Kasım 2016 Çarşamba

Beni Hatırla Çocuk/ Final Bölümü

hikaye, öykü, final

      Ve Uyandı...

     Gözlerini açtığında ışık hayli yormuştu onu. Sağa sola baktı ve olanları kavramaya çalışıyordu. Neler olduğunu bir türlü anlamıyordu. Bir ara başını yana çevirdiğinde komidinin üzerinde duran bir kitap dikkatini çekti. "Hatırla Beni Çocuk"...

      Hiçbir şey hatırlamıyordu ama bu kitap ona çok aşina geldi. Biraz bekledi ve olanları hatırlamak için kendini zorladı. Kısa kısa hatırlatmalar yapmıştı beyni ona. O tepe ve intihar. Aman Allah'ım nasıl bir noktaya gelmişti.

      Bağırmaya başladı, çığlık attı ve yardım istedi. Odaya hemşire girdi. Çok denedi fakat sakinleştiremedi. Ve doktorunu çağırmaya gitti. Doktor içeri girdi ve "Adnan Bey sakin olun, iyisiniz, şükürler olsun uyandınız. Biraz sakinleşin lütfen. Merak etmeyin size olanı biteni anlatacağım"

      Adnan hemen sakinleşti. Gerçeklik ile bağını kaybetmiş haldeydi. Kendini soyutlamış ve neyin rüya olduğunu düşünüyordu. Kısık bir sesle "bana ne oldu" diyebildi. Doktoru gülümsedi. Herşeyi anlayacağım, sakin olun herşey yolunda.

      "Siz babanızın cenazesine gitmek için yola çıkmışsınız. O sizin hep öğretmen olduğunuz günü merak edermiş. Tonya'ya cenazesine yetişmek istemişsiniz. Fakat gittiginizde çoktan defnedilmiş. Bu durum sizi oldukça etkilemiş ve yüksekçe bir yerden kendinizi aşağı atmışsınız. Sanırım düşerken kafanızı vurdunuz, bu yüzden suya düştüğünüzde zaten baygınmışsınız. Sizi mahalleden Davud amcanız bulmuş. Hastaneye götürmüş. Kalbiniz durmuş. Sonra İstanbul'a nakil oldunuz, durumunuz hayli kötüydü, solunum cihazına bağlıydınız. Ama 4 ay önce ayırdık cihazdan sizi, fakat bir türlü uyanamadınız. Peki şimdi nasılsınız?"

       Adnan'ın gözleri yuvalarından fırlayacaktı nerdeyse. "Herşeyin bir rüyadan ibaret olması ve aslında kendi yaşadıklarımı, sanki başkası yaşıyor gibi hissetmem. Allah'ım çıldıracağım. Bu nasıl olur. Peki ya İlkyaz?" Doktor gülümsedi "İlkyaz benim, sürekli senin yanındayım, muhtemelen o yüzden beni hatırlıyorsun"

      Adnan "Hatırlamak ne kelime, siz hikayemin baş kahramanısınız. Sizi unutmak zor ve zahmetli bir iş olurdu" Adnan'ın bir türlü olanları idrak edemiyordu. Bu kitap  neydi acaba. Hemen sordu. Aldığı cevap onu mutlu ediyordu. "ben sizinle ilgilenenirken ki sürekli burda kalıyorum, size bu kitaptan cümleler okurdum rastgele. Bu yüzden hatırlıyor olabilirsin."

      Biraz daha kaldı Adnan hastanede. İlkyaz da yanında kaldı. Aralarındaki muhabbet de ilerledi. Zaten rüyalarında aşıktı. İlkyaz Adnan hocayı kendi evine götürdü. Ona bir eş kadar iyi bakıyordu. Ve Adnan  o kitaptan birşeyler okumasını istedi İlkyaz'ın.

      "Yürüdük, bilinmez bazı yerler gördük, bildik ve gördük. Biri değil, bizi bildik. Bir gözümüz kör oldu sustuk. sevdik sustuk... konuştuk yine sustuk sonrasında... Herşeyi unuttuk, olan biteni unuttuk. Sende unut, herşeyi sil ve öyle acı acı unut yeterki hatırla beni çocuk..."

SHARE THIS

Author:

36 yorum:

  1. vavvvv şahane tek kelimeyle muhteşem bir final olmuş ve doktorun ilkyaz çıkması beni ayrı şaşırttı doğrusu :) Ve güzel bir son olmuş Yüreğine emeğine gözlerine sağlık deli mavim çok güzel bir hikaye okuduk sayende Emeklerine sağlık mavim
    Beni Hatırla Çocuk ...Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni ilk andan itibaren hiç yalnız bırakmadın. Bunun için sana bir teşekkür borçluyum. Çok teşekkür ederim her şey için. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Ne demek kuzum benim deli mavim her daim seni hiç bırakır mıyım ben Böyle güzel yürekleri bir dostu :) Tekrar emeğine gözlerine yüreğine sağlık çok güzeldiiii Sevgiler deli mavim...

      Sil
    3. Ahh ne güzel bir kalp sendeki. Her şey için teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  2. Vayyyy hiç beklenmeyen bir son oldu... Kalemine sağlık.... Çok güzel ve okuması keyifliydi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Desteğin için ayrıca minnettarım💙💙

      Sil
  3. bu son bana tanıdık geldi :) ama beni şaşırttın böyle birşey aklımın ucundan geçmedi ben dedim ilkyaz uyanır fakat yatalak kalır ve adnanı istemez bir süre sonra hocanın tayini filan çıkar hikayenin ismide oradandır diye tahmin etmiştim... kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm şaşırttıysam bu final olmuş demektir benim için. Değer verip her bölümünü okuduğun için çok teşekkür ederim :) sevgilerimle :)

      Sil
  4. Beklenmedik kadar değişik; ama gülümseten bir son. Yakıştı.
    Zevkle okuduk, merakla bekledik.
    Sürprizler de bizi beklermiş :)))

    Emeklerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğendiniz. Çok teşekkür ederim desteğinizi esirgemediğiniz için. Çok öpüyorum. sevgilerimle:) biraz sürpriz bir son oldu ama. ♥♥

      Sil
    2. Ben çok beğendim. Sürprizi daha çok beğendim.
      Bilinen, beklenen sonun ne anlamı olabilir.
      Mutlu bitti hem.

      Sil
    3. Aynen mutlu bitirmek istedim. Çok teşekkür ederim. Sevgiyle kucaklıyorum sizi ♥♥

      Sil
  5. Aaaa ! Çok şaşkınım su anda hic böyle düşünmemiştim gercekten çok güzel olmuş BA-YIL-DIM ... her sey rüyaymış 😮 ilkyaz doktormus 😯 vay be..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim kuzum ♥ Beni çok mutlu etti beğenmen :) Çok öpüyorum ♥♥

      Sil
  6. Vayyyy bunu beklemiyordum ben işte :)))
    Hikayeler devam edecek ama dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikayelerin seyrek olmasını tercih ediyorum. Yani başka şeyler yazacağım, konular hayli birikti. sevgilerimle. ♥♥

      Sil
  7. Ooowwww hiç beklemiyordum bunu; ama güzel oldu :aD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olduysa bende çok mutlu oldum demektir. Çok teşekkür ederim. çok öpüyorum ♥♥

      Sil
  8. Birincisi, hikaye mutlu sonla bitmedi. Ben demiştim size.
    İkincisi, ilginç bitti ama rüya uyarlaması çok klasik oldu.
    Üçüncüsü, bana göre hikâye iki bölüm önce bitmişti. Merak unsuru orada zirveye çıkmıştı. O bölümde bıraksaydın hikâye tekniği açısından çok daha başarılı bir iş çıkarmış olurdun. :)
    Dördüncüsü, yazmaya devam. Gidecek başka kapımız yok.
    Beşincisi, yorumu akıl vermek gibi algılama. Bir büyük tavsiyesi say. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah. Biliyorsunuz size saygım sonsuz. Ama teknik olarak kötü sonla bitmedi. Rüya oluşu bir klişe mi? Bu biraz tartışılır. Merak uyandırmak değil de mutsuz bitmesin dedim. Yine de yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💎

      Sil
  9. Hiç beklenmedik bir son. Müthiş bir hayal gücün var ve bu kaleminden aldığın güçle birleşince okumaya doyulmaz yazılar çıkıyor ortaya. Kalemine ve hayal gücüne kuvvet canım benim. Yine muhteşemdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim kuzum. Çok öpüyorum. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  10. Teknolijinin azizliğinden ara ara kaçırsam da okudum :) Bence devam et yazmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanız beni çok mutlu etti. Çok sevindim.Dönmenize sevindim. Çok öpüyorum ♥♥

      Sil
  11. Güzel bir son olmuş. Güzel bitirmişsiniz, hiç beklenmeyen bir manevra yapmışsınız da diyebiliriz. Daha uzun olsa da okusam istedim sadece. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan itibaren yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum :)♥

      Sil
  12. Ben de finali beğendim canım :) Bir hikayem vardı "Eylül'ün Günlüğü" diye. Onun sonu da böyle bitmişti. Benim ilk yazdığım hikayeydi. Biraz da acemiliğimdi tabi :)) Sen karakterleri daha da oturtarak yazmışsın. Kalemine sağlık :) Yeni hikayelerini sabırsızla bekliyorum ❤️❤️😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh kuzum yanımda olduğun için çok teşekkür ederim. Minnettarım. Senin hikayelerin yanında ne ki bunlar. Benimki biraz da hüzünlü şeyler yazmamak için. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  13. mavimmm süper olmuşşşş ters köşe yaptın bizi alışıla gelmiş tüm sonlardan farklı süpersin eline yüreğine sağlık kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepsini okuyup yorum yapman ne güzel bir emek. Sevgiyle kucaklıyorum.💙💙

      Sil
  14. Ben dün sanki yaşamıyordum sanırım. Hatırlayamamam da üzücü. Ama son o kadar güzel olmuş ki, hikâyenin bu bölümü aslında tek bir hikâye tadında. Kalemine sağlık kızım. Sevgiyle kucaklıyorum seni.Kendine iyi bak canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım iyi misin? Kendini üzme lütfen bende çok üzülürüm bak💙 çok öpüyorum seni ablacım 💙💙

      Sil
  15. Bu da ne! Yumruk yemişe döndüm. Rüya mıydı? Anaa sona bak ya! Çok güzel az kalır harikaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol kuzum. Bu aralar olmadığının farkındayım. Bende internetle ilgili bir sorun yaşadım. Pek blog okuyamadım. Yakında tekrar girişeceğim. ♥♥

      Sil
  16. Hikayeyi baştan sona okudum; teknik olarak da, içerik olarak da çok güzel yazmışsın. Çok akıcıydı. Diğer bölümler ayrı bir tattaydı, finalse tam bir sürprizdi. Çok beğendim. Edebiyat öğretmeniyle öğrencisi arasındaki aşk bana kendi hayatımdan bir şeyler anımsattı. Böyle şiir seven, okuyan, yazan, romantik erkekler gerçekte de var. Hikaye yazmaya devam etmelisin. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuman ve değerli yorumunu esirgememiş olman beni çok mutlu etti. Hikaye için biraz daha cesaret gerekiyor bana. Olacak inşallah tekrar. Böyle erkekler var mı gerçekten? Hep merak ederim :)

      Sil