16 Kasım 2016 Çarşamba

Beni Hatırla Çocuk /1. Bölüm

Aşk, hikaye, öykü, sonsuz ve mutlu

      Sabah erkenden kalkmış kahvaltı masasına oturmuştu Adnan. Önce yamuk duran çatalı hafif bir manevra ile düzeltmiş, sonrasında çayından bir yudum almıştı.

      Tayini çıkmıştı genç edebiyat öğretmenin. Hemde en son aklına gelecek bir yere. Trabzon/Tonya. Hayatı nasıl geçecek bilinmez ama oldukça endişeliydi gelecek için . Kıravatını düzeltti ve Üsküdar'da öğretmenlik yaptığı özel okulun yolunu tuttu.

      Hava biraz esiyordu ama maviliğinden hiçbir şey kaybetmemişti İstanbul. Derse girdi ve okuldan ayrılmak zorunda olduğunu sınıfına açıkladı. Gençler oldukça şaşırdı ve üzüldüler bu habere. Adnan Hoca onlara Nazım Hikmet'ten hasret şiirini okudu.  Ve öğrencilerine veda etti.

      Biraz somurtkan, simetri ve düzen takıntılı bile olsa, arada sinirlense bile yüreği tertemizdi. Daha 25 yaşında yağız bir delikanlıydı. Edebiyat okumasını babası istemişti. Edebiyat Fakültesi'ni kazandığını duyunca kalp krizi geçirip vefat etti babası.  Bu bölümü o yüzden baba vasiyeti bildi ve derece ile bitirdi. Annesi de babasının yokluğuna çok fazla dayanamayıp göçüp gitmişti. Şu yalan dünyada kimsesiz kaldı.

      Eşyalarını toplamış anne ve babasının mezarını ziyaret etmişti. Artık gitmeye hazırdı Adnan Hoca. Aklına türlü kafiyeler ve memleket kokulu şiirler geliyordu, bazen sesli, kimi zaman da kısık sesli şiirler okuyordu kendine. Kendi arabasıyla çıktı yola, daha koca bir 12 saati vardı. Ama uzun yol yapmayı seviyordu.

      Sabah Tonya'ya varmıştı Adnan. O kadar mükemmel kokuyordu ki şehir şiirler, şarkılar yazmak istiyordu. Tonya'ya varmış mahalleye çok az kalmıştı. İskenderli mahallesine gidecek ve hayatına yeni bir dönem açacaktı. Nereden bilecekti ki bu cennet gibi ilçenin hayatını çıkmaza sürükleyeceğini...

Devamı olacak zaar...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın

SHARE THIS

Author:

38 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Umarım güzel bir de son yazabilirim 💙💙 Beğeninize çok sevindim.

      Sil
  2. Eline sağlık canım Semanur. Devamını merak ettim doğrusu. Yazım tarzın bana Sabahattin Ali'nin eserlerini hatırlattı. Umarım bir gün senin de romanlarını, öykülerini yazdığın kitaplarını okuruz arkadaşım. :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta bir yazarla aynı cümlede olmak dahi beni mutlu etti canım benim. Değerli yorumunla yüzümü güldürdün. hüzünlü paylaşım yapmamak için yine hikayeye sardım bakalım, sonumuz hayrola. Çok öpüyorum kuzum seni :) ♥

      Sil
  3. Bu öykü,göreve ilk başladığım yılları anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nerde başladınız göreve merak ettim aslında :)♥

      Sil
    2. Ankara'dan ayrılıp Adapazarı'ında başlamıştım göreve.Batı olmasına rağmen benim için zorlu yıllardı :(

      Sil
    3. İl değişiklikleri çok zor. İstanbul'a ilk geldiğimde kendimi feci yalnız hissetmiştim. 💎

      Sil
  4. Semacimm blogumdaki cekilise bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Süper girdi valla. Bakalım devamı nasıl gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel olur. Neden yazdığımı bile bilmiyorum 🤔😞 Hüzünlü paylaşım yapmamak için sanırım💙💙

      Sil
    2. Hah, süper o zaman. Kocaman bir kalp kazandın 💙

      Sil
    3. Yaa çok severim ama seni bak💙💙

      Sil
  6. Çook merakla bekliyorum devamını. Çok beğendim.

    O edebiyat öğretmeni giderken Karadeniz'in uzaklarına benim de aklın gitti yakın bir yerlere :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Dolu dolu bir Karadeniz havası olacak. Müjdeyi vereyim o halde. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Aldığım en güzel müjdelerden. Karadenizli :)

      Sil
    3. İstanbul'a dönünce hemen özledim sanırım. 💙💙

      Sil
  7. Ya bilmiyorum herkeste böyle mi ama Trabzon yazısını görünce bile bir mutlu oluyorum, heyecanlanıyorum ne yazmışlar acaba Trabzon'umuzla ilgili diye. O yüzden bu yazınızın yeri daha bir ayrı olacak��
    Güzel bir başlangıç merakla bekliyorum����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim Trabzon'u canım. Beğenmene çok sevindim. Çok öpüyorum.

      Sil
  8. Güzel bir başlangıç olmuş , keşke ölmeselerdi ya :( ama olan olmuş artık :)) gerisini merakla bekliyorum tatlımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Ölüm gerçek olan tek sonuç maalesef. Geç olmadan yayınlayacağım. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  9. Canım yeni bir hikayeye başladığını bilmiyordum. 2. bölümü görünce fark ettim. İlk bölümü okumadan, okumak istemedim.

    Tebrik ediyorum seni. Gerçekten çok çok beğendim. Sanırım ben hikaye yazmayı bırakacağım. Daha güzel yazan biri var burada bence :) ❤️❤️👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öyle deme yaa. Sen bu işi en iyi yapan kişisin. Ben sadece hüzünlü şeyler yazmak istemedim. Bu yüzden giriştim yine. Beni sürekliliği olan birşey oyalar diye düşündüm.

      Güzel yorumun ile beni mutlu ettin. Becerebiliyorsam ne mutlu bana. Çok öpüyorum seni canım 💙💙

      Sil
  10. Semanur, bu gece mesai yaptım. Hikayeni farkettim. İkinciyi okudum şaşkınlıkla sonra birinciyi okuyup birleştirdim kafamda. Çok akıcı ve takılmayan bir anlatımın var. Çok beğendim. Merak da ettim açıkçası. Adnan hoca'nın hikayesi bakalım nasıl sürecek? Kalemine sağlık canım. Takip ettiğin blogların arasında ismimi görseydim sevinirdim. Aslında hep yorum yapıyorsun bana. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısın ablacım. Muhtemelen her zamanki unutkan hallerimden kaynaklı. Seni çok sıkı takip ediyorum oysaki.
      Hikayemi beğenmene çok sevindim ablacım. Unutkanlığım için affet. Çok öpüyorum seni. 💙💙

      Sil
  11. Keyifli başladı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim 💙💙

      Sil
  12. Akıcı güzel olmus aslında ikinci bolumude okuyup tek yorum düşünüyordum fakat sondaki devamı olcak zaar kısmı tebesüm ettirdi bir anda memleketime gidip geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memleket Malatya herhal. Beğenmene çok sevindim. Bizde de çok kullanılır zaar kelimesi. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil
  13. 2. yi görünce hemen gelip ilkini okudum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuduğun için. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  14. Biraz geç kaldık ama idare ett :) çok güzel bir hikaye olmuş yüreğine emeğine sağlık deli mavim hemen devamlarını oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun da güç olmasın canım benim. okudun ya bu bana yeter. Çok öpüyorum :)♥

      Sil
  15. Çok beğendim cidden, hepsini okuyacağım merak etme :) şu bir hafta içinde geri dönüyorum beni unutmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E dön artık Samet. Okuduğun için ayrıca teşekkür ederim. Sevgilerimle 💎

      Sil
  16. Hikayeyi yeni okuyorum. Memleketimde geçecek olaylar. Trabzon♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Trabzon'lu olmana çooook sevindim :)♥

      Sil