21 Kasım 2016 Pazartesi

Beni Hatırla Çocuk/ 6. Bölüm

hikaye, öykü, aşk, mavi

     Adnan hoca her zaman gittikleri o tepeye doğru  koşmaya başlamıştı, Davud Efe de onun ardından koşuyordu. Belli ki aklına birşey gelmişti Adnan hocanın. Koştu ve daha hızlı koştu tepeye vardığında hava hayli kararmıştı, göz gözü görmüyordu. Bir gölge seçebildi karanlıkta Adnan hoca.

      İlkyaz mıydı o? Uçurumun kenarında öylece duruyordu. Evet oydu, kesinlikle o. Adnan hoca daha çok yaklaştı 'İlkyaaaaaaz dur sakın bir delilik yapmaaa' Biraz daha usulca yaklaştı. İlkyaz'ın gözleri ağlamaktan şişmiş ve hiçbir şey düşünemeyecek kadar zor zamanlar geçiriyordu. Ve hiç olmaması gereken şeyler oldu. o anda Davud Efe'de tepeye ulaşmış, İlkyaz'a durması için yalvarıyordu...

     İlkyaz hiç düşünmeden attı kendini bilinmeyen o maviliklere, Adnan hoca haykırdı, yüreği tüm Karadeniz'i ateşe verdi. 'haayıııııııırr'. Davud Efe dizlerinin üzerine çökmüş ağlıyordu. Öyle çok canı yanıyordu ki, gözlerinden yaş yerine kan geldi sanki.

      Adnan hiç düşünmedi çeketini çıkarttı ve atladı ardından kızın. Aşağıda hırçın Karadeniz, yukarıda lanet bir gökyüzü hüzün taşlarını döküyor. Atladı ama bir türlü bulamadı İlkyaz'ı genç öğretmen. Atlarken başını kayaya sertçe çarpmış, suya düştüğünde zaten baygın haldeydi genç kız.

      Daha derine daldı Adnan hoca. Daldı ve tuttu ilkkez  sevdiği kadının ellerini. O tutuş aslında bir daha bırakmamaya yemin gibiydi. Kıyıya zar zor ulaştılar. İlkyaz'ın kalbi durmuştu. Yardım için bağırdı genç adam. Mahalleli koştu yardıma. Ambulans çağırdılar. Adnan hoca suni tenefüs ve kalp masajı yapmaya başladı. Ekipler gelince kenara çekildi.

      Kalbi çalıştırıldı ama çok kötüydü genç kız. Hastaneye, merkeze götürdüler kızı. Tonya'ya geldiklerinde iyice ağırlaşmıştı durumu, hemen yoğun bakıma aldılar. Saatlerce süren bekleyişler, zamanın uzaması nedeniyle yerini endişeye bırakıyor, bir türlü içeriden haber gelmiyordu. Davud Efe Adnan hocaya kuru kıyafetler getirmiş' git ha pu kiyafetleru giy, sende hasta olacasun, pide saa pakamam' Adnan hoca gülümsemiş ve üzerini değiştirmeye gitmişti.

      Ağlamalar kesilmiyor, halen İlkyaz ne durumda bilinmiyordu. O anda doktor geldi,Beti benzi atmış, hayli yorulmuştu. Adnan hoca aldığı haber ile yığılıp kalmıştı...

Devamı olacak zaar..

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın

SHARE THIS

Author:

22 yorum:

  1. Bak tam mutlu son diyorum bişi çıkıyor, üff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu sonları yazamıyorum sanırım. Amaa duuur daha final olmadı. Belli mi olur ♥ Çok öpüyorum canım ♥♥

      Sil
    2. bekliyorum caım ne yapayım mecbur :D

      Sil
  2. Çoook güzel ilerliyor okumadığım bölümleri şimdi okudum...
    Dede harika:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu dede♥ Çok teşekkür ederim canım okuduğun için çok öpüyorum♥♥

      Sil
  3. Karadeniz'in dalgalarınca dalgalandı hikaye. Girdap da çıktı ortaya. Karadeniz ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim oralarda denir ki Karadeniz yuttuğunu vermez bir daha. Çok teşekkür ederim değer verip okuduğunuz için benim için çok önemli ♥♥

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yaa üzmek istemezdim :) Tekrar teşekkür ederim tüm bölümleri okuyup yorum yaptığınız için. Çok değerli bir olay♥♥

      Sil
  5. baksanaaa senden bişi isticeeem, bizim hikaye kalpli kadın var ya ilknur, iki gündür ona yaptığım yorumlar yayınlanmıyo, anlamadım, ona da sordum ama gözükmüyor mu yorumlarım kii, ya bi sorsana ona nolduuu, bir de son yazıma baksın yaaa, dün o üzgün bir yazı yazmıştııı, ben de bugün neşelensin diyeee bugünkü blog yazıma koydum onuuu, birkaç yeni arkadaşı olsun diyeee, ne oldu ki acabaa, bu yorumu da okuyabilir yanii işteee :)

    YanıtlaSil
  6. Dedeyi çok sevdim ya. Benim dedem gibi. Gerçi o erkek tarafını tutar hep ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehheh benim dedem de öyleydi. Hep çocuk kalacağım sanırdı. Kimseyle görüştürmek istemezdi.♥

      Sil
  7. Bende çok sevdim dedeyi esaslı adam vesselam :) üzdü be :( Heyecanla bekliyoruz devamını Yüreğine kalemine sağlık deli mavim çok güzel gidiyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok seveceksin inşallah. Çok teşekkür ederim canım benim. ♥

      Sil
  8. Ha bana diyene bak benimkinden aşşagı kalır yani yok :( Tamam bekliyordum güzel şeyler yazacağını ama yazdıklarının bu kadar dokunacağını düşünememiştim. Gecenin bu vakti iyi mi oldu :( yorumun aynen iyade ediyrum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finalde tekrar konuşalım. Bakalım mutlu son diye birşey var mı? Yorumun için teşekkür ederim. 😂😂

      Sil
  9. Canım benim, yine çok güzel bir bölüm yazmışsın. Değişik bir tarzın var, kendini okutuyor hikayelerin. Kalemine yüreğine sağlık :)

    İlkyaz ölmez umarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğeniyorsun ya. Bana en güzel haber bu💙💙 Çok teşekkür ederim kuzucum ilk andan itibaren hep yanımdaydın. Hep yanimda kal💙💙 Kırgınlıklar illaki olur. Bu daha kuvvetli bir bağa zemin de hazırlıyor olabilir. Çok öpüyorum seni canım. Iyi geceler 😍😘😘😘

      Sil
  10. Geç kaldım. Ağlamaktan bitap düştüm. Ama kızımı okudum. Yorumumu yapıp uykuya geçmeye çalışacağım.
    İlkyaza dilerim bir şey olmaz. Ama bu olay daha yakınlaşmalarını sağlayacak sanki, öyle umuyorum. Dede de insafa geldi gibi. Merakla beleyeceğim canım. Kalemine sağlık. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh güzel ablam tek bir damla gözyaşına kurban olurum. Sen ağlama yeterki. Bırak geç kalmayı okumasan da olur. Çok öpüyorum ablacım 😘💙

      Sil
  11. canım yaa okurken olayı film gibi izledim sanki ,hemen devamına bakıyorum:)

    YanıtlaSil