19 Kasım 2016 Cumartesi

Beni Hatırla Çocuk/ 4. Bölüm

Öykü, hikaye, aşk, Karadeniz

      Adnan Hoca ne kadar ısrar etse dahi arabaya binmedi genç kız. Utandığı o kadar belli oluyordu ki, biraz bekleyip yoluna devam etmesini istedi ama öyle olmadı. Yakınlarda bir yerlere park etti arabasını ve kızla birlikte kaldırımda yürümeye başladı.

       İlkyaz sinirlenmiş olacak ki; "Amacın ne senin, dedem ikimizi birden vursun mu istiyorsun. Az git öteye, ötede yaşa adamlığını"
Adnan hoca ne yapacağını bilemedi, neden bu kadar sinirliydi ki. Yine de girdi lafa;"Bazen günahlar sana cazip gelir, cehennemi hiç düşünemezsin, sen de benim için öyle birşeysin çocuk. İnan bu halime, kendim bile inanamıyorum. Ama Mecnun boşuna mecnun olmamış, Kerem boşuna bu kadar sevmemiş"

       Göz bebekleri büyüdü İlkyaz'ın. Nasıl oluyordu da iki güzel söze kaptırı vermisti deli gönlünü. Ama yine kendinden ödün vermedi, sözlerden etkilendiğini belli etmedi. "Bak hoca okul içinde sana saygım sonsuz bilesun, ama okul dışında kafanı karpuz gibi ikiye yararım. Git başkası ile eyle kendini"

       Koşarak uzaklaştı genç kız, evine gitti. Dedesi çardakta oturuyordu. Yanağına bir öpücük kondurdu ve odasına çıktı. Çok severdi dedesini İlkyaz. Anne ve babasından kalan tek hatıraydı. Yatağına uzandı, karnında garip bir sancı vardı. Karnına doğru döndü, elini karnına koydu; " ula ne salak bir organsın, açum desene. Ne ağrıyip, duraysun"

      Adnan hocayı düşünüyordu. Ne kadar romantik bir adamdı bu böyle, şiir okuyan, yazan, sevebilen, belki de sahip de çıkan. Yok yok bu devirde nerde böylesi. Tam gözlerini kapatmış derinliklere dalacakken dedesi aşağıya çağırdı genç kızı. " off dede yaa rüyamda bile erkeklere izin vermiyorsun" Gülerek kalktı yatağından.

      Aşağıya indiğinde dedesi halen söyleniyordu. "Ilkyaz kizum haydi da, ha bu gıza bir turli ögretemedum çabuk olmayi. Sanki ari pokuyla yapişturduk yatağa" O söylendikçe gülüyordu kız, bilerek geç inerdi bazen daha uzun sürsün diye. Dedesi de hiç yorulmaz sabaha kadar söylenirdi.

      Aşağı indi ve gözlerine inanamadı genç kız, Adnan hoca gayet şık bir halde, yanına da muhtarı almış gelmişti. Onu görünce Gözleri yuvalarından fırladı sanki...

Devamı olacak zaar...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın

SHARE THIS

Author:

38 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu kez erkenden yayınlayacağım. Biraz daha uzun yazmalıyım biliyorum. Herşey için çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  2. Bulutlar üzerinde çay içmek fikri ve çay denince ille Karadeniz... Bu güzel görselleri nasıl buluyorsun Semanur? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi demlenmiş bir çay insanı bulutlar üzerinde hissettirir. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

      Görseller ile ilgili şöyle söyleyim. Uzun zamandır böyle albümler yapıyorum bilgisayarım öyle duruyordu, bugün bunu gördüm. Görseli değiştirip bunu yaptım.

      Sevgiyle kucaklıyorum sizi💙💙

      Sil
  3. Eğlenceli bir bölüm olmuş. Kalemine sağlık. Devamı için beklemedeyim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğendiysen ne mutlu bana. Çok öpüyorum sevgilerimle 💙

      Sil
  4. Bence muhtarla hocayı çifteyle kovalasın :D :D hoca niyetini belli ediyi ama bizim gız nazlı hemen varmaz ona golay mı gül gibi gızı almak :D :D emegine sağlık herzamankinden biraz daha iyi olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh çifteyle kovalasın ha. Sevenler kavuşmasın mı yaa😂😂 Karadenizden gız almak golay mı ya. Elbet zor olacak.

      Yorumun için çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. 💎💎

      Sil
  5. Amaaan, istemeye mi geldi yoksa? Meraklı yerde kaldı, güzeeel. Heyecanla bekliyorum. E-maille kayıt oldum. Kaçırmam da. Kalemine sağlık Mavişim. Sevgilerimle güzel bir akşam diliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel ablam benim. Gec olmadan yazacağım inşallah. Bizden kız almak zordur ablam. Bakalım neler olacak. Çok öpüyorum seni 💙💙

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim. Blogunuzu takip etmekteyim zaten. Sevgilerimle 💎💎

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir bölümdü keyifli ve neşeli olmuş haçen bu uşak bu kızu alacak sanırum :))) UYYY UŞAĞIM Sen gene de ayağunu sağlam passs derum o göre :)) Emeğine yüreğine kalemine sağlık deli mavim merakla bekliyoruz devamını sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanem. Bizden kız almak kolay değil. Umarım beklediğine değer. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  8. Ben torununa aşık oldum diycek zaaar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ne diyecek. Umarım beklenilen şekilde ilerliyordur.💙

      Sil
  9. Faydalı bir yazı olmuş. Ayrıca kullandığınız şablon ve yazı tipleri birbiri ile uyum içinde. Böyle güzel bloglar görünce mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmeniz beni çok mutlu etti. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  10. İlk görüşte oluyımş demek

    YanıtlaSil
  11. Hemen aşka dayandı hikâye. :) Keşke aşk daha arka planda kalsaydı. Sonunu görmeden fazla söylemeyelim yine de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durun efendim bakalım ileride neler olacak. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler 💎💎

      Sil
  12. Diğer 3 bölümü de bir solukta okudum.Yüreğinize sağlık.Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değer verip okuduğunuz için çok mutluyum. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💎

      Sil
  13. Hem bir an önce hepsini yaz istiyorum, hem de uzun sürsün istiyorum valla. Duygu karmaşalarına soktun beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir hikaye olacak zaten kuzum.💙 okuduğun için teşekkür ederim. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  14. Biraz kısa olmuş canım ama okumaya değer 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım okuduğun için 💙💙 Çok öpüyorum💙

      Sil
  15. Yeni yazını duyuruda gördüm. Sayfada yoktu. İyi ki de yoktu başlık nedeniyle.
    Ne oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazlasıyla kesvet doluydu. Paylaşmaktan vazgeçtim. 💙💙

      Sil
    2. Kış geldi. Kasvet de donar belki diyorum :)

      Sil
  16. İyi misin? Her şey yolunda mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim çok teşekkür ederim. Biraz geciktim sanırım. Affedin. 💙💙

      Sil
  17. Kalemine sağlık.. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💎💎

      Sil
  18. Birikince süper oluyor hopp öbür sayfaya :))

    YanıtlaSil
  19. Bu Adnan hoca çok hızlı çıktı:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy öyle vallahi♥ Kolay mı kız almak ♥ Sevgilerimle♥

      Sil