18 Kasım 2016 Cuma

Beni Hatırla Çocuk/ 3.Bölüm



      Adnan hoca biraz buruk ve endişe dolu haliyle okulun yolunu tuttu. Okul fena değildi. Hatta beklediğinden çokta güzeldi. Sınıf öğretmenliği yapacağı 12/F sınıfını aradı, koridorun sonundaki şu acayip sesleri çıkartan, haylaz öğrenciler ile dolu sınıfına girdi.

      Sınıfı ile tanıştı. Sınıf oldukça vurdumduymaz ve okumak için değil de ortam yapmak için gelen öğrenciler ile doluydu. "Ben Adnan, bana istediğiniz gibi seslenebilirsiniz." Sınıftan bir ses yükseldi ve "Lan hoca desek bile mi?" Sınıf gülmeye başladı . Adnan hoca da öyle. Zaten zor olacağını tahmin etmişti burada öğretmenlik yapmanın.

      "Evet sen bana öyle seslenebilirsin, bu senin aslında ne kadar az kitap okuduğunu gösterir ki bende daha net hatırlarım seni" dedi. Sınıf Adnan hocayı sevmişti aslında. Bir anda bir noktaya takılı kaldı genç öğretmen. Aman Allah'ım nasıl olur. Bu oydu, İlkyaz Adnan hocanın öğretmenlik yaptığı sınıfta okuyordu. Peki kaç yaşındaydı ki bu kız? Düşünceler sardı genç adamın kafasını.

      Tüm sınıfı tek tek kendilerini tanıtmaya zorladı. Böylece gerçeği öğrendi. Okul köye geç açılınca bir sürü öğrenci de geç başlamıştı. Sınıfında 22 yaşında bile öğrencisi vardı. İlkyaz da 19 yaşında gencecik bir kızdı. O kadar güzel bir ses tonu vardı ki genç kızın, o konuştukça Adnan hoca eriyip gidiyordu.

      ilkyaz ders arası arkadaşları ile bir araya geldi. Kız arkadaşları Adnan hocanın bakışlarını anlamış olacak ki imalı konuşmalar dönüyordu ortada. "Gördün mü nasıl bakıyordu sana Adnan hoca, sen konuştukça adam deliye döndü , mecnun oldu be" İlkyaz sinirlenmişti, sinirlenince kendini tutamıyor, hatta bazen bağırıp çağırıyordu. "Saçma sapan konuşmayın ya, ben o bostan turşusu suratlı adama mı kaldım?" Biraz gülüştüler.

      Ders Edebiyattı. Adnan hoca sınıfa girer girmez yüzü kıpkırmızı olmuştu genç kızın. Şiir okumaya başladı genç adam, Cemal Süreya'dan...

Böylece bir kere daha boynunlayız sayılı yerlerinden 

En uzun boynun bu senin dayanmaya ya da umudu kesmemeye 

Lâleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız 
Birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun 
Ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez 
Sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor 
Bütün kara parçalarında 
Afrika dahil 

      Şiiri genç kıza kaçamak bakışlar atarak okuyordu. O baktıkça daha da kızarıyordu İlkyaz'ın yüzü. Neden böyle hissediyor. Bu ne kadar garip bir duygu böyle. Okul dönüşü arabasıyla giderken yolda İlkyaz'ı görüp duruyor, evine bırakmayı teklif ediyor ama İlkyaz'ın tedirginliği yüzünden anlaşılıyordu.

Devamı olacak zaar...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın

SHARE THIS

Author:

32 yorum:

  1. Adnan Öğretmen ve İlkyaz bakalım nasıl bir yol alacaklar merakla bekliyorum devamını yüreğine sağlık deli mavim çok güzel bir hikaye çıkmış yola :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorluklar bekliyor biraz ve komik kavgalar. Çok teşekkür ederim canım benim okuduğun için. Çok öpüyorum♥♥

      Sil
  2. Ben daha uyumadım Semanur. Son günlerde hiç uyku tutmuyor.
    Hikâyen akıcı bir şekilde devam ediyor. Aklıma gerçek bir öykü geldi. Dayım edebiyat öğretmeniydi Gelibolu'da. Evli ve iki kız babasıydı. Olmaz dememek lâzım, kendisinden tam on altı yaş küçük talebesine aşık oldu. Eşinden boşanıp onunla evlendi, hiç de iyi etmedi. Duygusal bir aşktı ve kız öğretmenine aşık olmuştu önce. Seneler geçti, yaş farkı dezavantaj oldu, şimdilerde dayımla alay ediyor ve tek hitap tarzı var. Afedersin, o da "Moruk kalk, moruk şunu yap, evden çık, sıkıldım senden vb..."
    Yarın arkadaşlar mutlaka hikâyeni okuyacaklar. Ama sıramı kaptırmadım. Çok güzeldi yine bölüm, merakla bekliyorum. Sevgiler kızım, iyi geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayın adına çok üzüldüm Ece ablacım. Aşk işte gönül ferman dinlemiyor. 16 yaş çokmuş ama. O kızın kılıfına uymak da zor olur.

      Değer verip gecenin bir vakti uykundan dakikalar çalıp, vaktini ayırdın ya bana bu benim için çok değerli. Çok mutlu ettin beni. Çok öpüyorum seni ablacım. İyi geceler ve masmavi rüyalar diliyorum. sevgiler ♥♥

      Sil
  3. Bu iş çoktan olmuş bostan turşusu suratli adam kaleyi içten feth etmiş ilkyazın arkadaşları bu işe olur gözüyle bakıyo bu kale çok dayanmaz yıkılır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın. Arkadaş grubu onay verirse bu iş tamam demektir.
      Yorumun için çok teşekkür ederim :) Sevgiler :)

      Sil
  4. Yine çok güzel bir bölümdü. Kalemine sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğenmene sevindim. Bir de şu burukluk geçse, çok daha sevineceğim.💙💙

      Sil
  5. :) hep turşu surattır zaten hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep bu turşu suratlar yüzünden 💙💙
      Ah aşk ah...

      Sil
    2. BEYİN denen bir organ var, kullanabilene aşk olsun :)

      Sil
    3. Düşünmek için dahi kalp kullanılır o zaman💙

      Sil
  6. Dın dın dın neler neler olacak? Çok güzel gidiyor canım.. Daha sık hikaye yaz sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok seviniyorum yaa. Acı dolu yazmak yerine aslında daha iyimiş. Çok teşekkür ederim canım. Çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  7. Roman gibi bir hayata girdi dersle birlikte genç edebiyat öğretmenimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roman gibide hayat sürer umarım. Okumanız beni mutlu ediyor :) ♥♥

      Sil
  8. Daha yeni görüyorum ya gözümden kaçmış hikaye neyse ki yakladım :)) nedense aklıma edebiyat öğretmeni olunca şey geldi neydi o ımmmmm haa sen ve ben miydi ya ikimiz miydi üff serenayla nejat işlerin filmi işte adı aklıma gelmedi :D filmi izlemedim ama o film geldi aklıma bide bizim sınıftan bi kız geldi o da bizim edebiyatçıya aşıktı da :D ayy merak ettim bak şimdi çabuk yaz gerisiini :)) öpüyorumm♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serenayı pek sevmem, hangi filmdi ki acep. Geç olmadan yayınlayacağım canım yeni bölümü çok öpüyorum. 💙💙 Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  9. okumaya 3. bölümden başlayınca kafam karıştı biraz :) hemen 1. bölüme uçuyorum canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkür ederim canım benim. Umarım beğenirsin. Çok öpüyorum.💙💙

      Sil
  10. Şu bölüme gelince yine bir serüvene bir manalar sıkışmaya başladı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah daha ne manalar sıkışacak bu serüvene. Teşekkür ediyorum sevgili Ruhsuz Atmaca'mız. Sevgilerimle :)

      Sil
  11. 3 Bölümü de şimdi bitirdim. Beğendim devamını bekliyorum. Bakalım neler olacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değer verip okuduğun için Uğur. Beğenmene de sevindim. Sevgilerimle :)

      Sil
  12. Hafta sonu okullar kapalı tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklettiğim için çok özür dilerim 💙💙

      Sil
  13. Öğretmen de yeni mezun,çok fazla da yaş yoktur araların da:))Ben diğer bölümü okumaya geçiyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fark yok. Amaaan yaş farkından ne olacak♥ Aşk olsun yeter ki ♥♥

      Sil
  14. Bu aşk olur gibi duruyor:) sevgiler...

    YanıtlaSil