12 Ekim 2016 Çarşamba

Senden Sonrası


      Islak mavi kaldırımlarda, ağır aksak adımlar atarken buldum kendimi. Sevgisizliğin peydah olduğu her kente adım yazılmıştı çoktan. Defalarca yenildiğim hayata, bir yenilgi daha ekledim sonunda.

      Bir rüzgar esti aniden. Sert soğuk bir tokat misali girdi ömrüme. Kırıldım ve kırıldığım her noktadan defalarca tutundum hayata. Belki pes etseydim yoluna girecekti herşey.


      Neyseler biriktirdim geleceğe, yıllar geçti ve keşkeler aldı ömrümü. Ve ben en çok aşk'a sustum. Ve sustuğum ilk noktada başladı hayata karşı sessiz çığlıklarım. Ben ömrümde bu kadar sağırı bir arada görmedim...

      Yarım bıraktım herşeyi, tam olmaktan korktum. Yanlış parça ile tamamlanmaktan. Ben yanlış olmayı hiç istemedim. Bugün sol yanımdan ne kadar kaybettiğimi anladım. Aksıyordum... Bu kadar mı yarım kalınır, kaldım işte.

      Tutturdum umudum var diye. Bitmez sandılar. O çok seviyor deyip gitmez sandılar. Sevgime çok güvendiği için herşeyi yaptı hayat bana. Yaralandım, kanadım, kırıldım. Tükendim... Sevmem bir daha... Senden Sonra...

SHARE THIS

Author:

34 yorum:

  1. Gönlü güzel arkadaşım :) 3. ve 4. paragrafı tekrar tekrar okudum. İnce ve derin bir yazı olmuş. Yüreğine sağlık. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım. Elimden yazmak dışında hiçbir şey gelmiyor olması acı. Beğenmene çok sevindim. 💙💙💙💙

      Sil
  2. Bir daha sevemem sanılıyor ama seviliyor.Tecrübeyle sabit ;) Umarım sevgini hak edeni bulursun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha sevemem dediğim anda gelip sevdirmesti kendini. HerşeyiN hayırlısı 💙

      Sil
  3. Sevmekten vazgeçmeyin devam edin sevmeye...Tabi ki kastım aynı insan değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmek illa kişiyle sabit olmasın. Bazen hayatı sevmek bazen ölümü. Ama sevmek hep var. Birini değil...Hayatı...💙

      Sil
  4. Insan gerçekten korkuyor tam olmaktan, yanlış bir şey olacak diye, anlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Tam olmaktan korkuyorum. Hemde çok.💙

      Sil
  5. Sevmem bir daha... Senden sonra..

    Beni benden alan dizelerdi Mavi kelebek. Her bir satır dokundu ya yine yüreğe. Kalemine sağlık.

    Ama ne demişler hayat sevince güzel.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevince güzel tabi ki 💙 Herşeye rağmen sevmeli insan 💙💙

      Sil
  6. O zaman doğayı sevsen... Kuşları filan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe 💙💙 kuşları çok severim gerçekten 💙 Doğayı da severim. Bende herşeyi seviyorum ya💙

      Sil
  7. Hangi tozlu kaldırımların enkazında kalmış prangalar vurduğum hayattın yamalı çilesi dilim lal olmuş sessizliğinde kanadı kırılmış bir serçenin kanatların da bıraktım kanayan yaralarımı Bir çığlığın kifayetsizliğin de bıraktım umutlarımı Oysa ben seni sevmeyi senden sonra sevdim ....sessiz kaldım

    O güzel yüreğine emeğine kalemine sağlık mavim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum. Defalarca okudum. Çok teşekkür ederim canım benim. 💙 Kalemine, yüreğine sağlık💙💙💙

      Sil
  8. Yüreğinize sağlık.Çok dokunaklı bir yazı.Bence sevmek her zaman var.Sadece şekil değiştiriyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O sizin yüreğinizin güzelliği. Sevgiler 💙

      Sil
  9. hayatı sevmekten söz ediyon de miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hayatı sevmek. 💙💙 Fazlası yok,

      Sil
  10. Duygulandım abi yapmayın şöyle şeyler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun duygusallık iyidir :) Yorumunuz için teşekkür ederim. 💎💎

      Sil
  11. Sema bu kadar kalbe dokunarak yazmak zorunda mısın? Yaşıyor her cümlen, kiminde göz yaşı, kiminde taze umut, kiminde karamsar bakış var. Çok ama çok beğendim. Yaşadıklarını, hissettiklerini, duygularını böylesine yazabildiğin ve bizlerle buluşturabildiğin için ne mutlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hissettirebiliyorsam doğru yoldayım. Bende böyle hissediyorum çünkü. Çok teşekkür ederim canım benim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  12. Ne güzel cümleler, insanın yüreğine dokunuyor... Sakın sevgiden vazgeçme ama, sevmek güzeldir acısıyla tatlısıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmekten vazgeçilmez haklısın. Yapamıyorum zaten. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  13. İşin içinden çıkamadığımdan bir şey yazmaya zorlanıyorum. Bilinmeyen konularda yazmak... Zor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bilinmeyen konularda yazmak zor... Ben uzun zamandır işin içinden çıkamıyorum. 💙

      Sil
    2. Bu yorumun içinden hiç çıkılamaz artık :)))))) Ama konuyu anlatan olarak nasıl çıkamazsın işin içinden ? :))))))

      Sil
    3. Bunlar yazmak istediklerim değil. Kalemimin yazdıkları. Söylenecek çok şey var ama anlatamıyorum. 💙 İyice bir karıştı kafalar 😁

      Sil
  14. Benim gibi maviyi seven canım arkadaşım 💙 kayboluyoruz işte biz de bu dalgalı okyanuslarda 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep boğulmaktan korkuyordum. İlkkez boğulmak istedim. 💙

      Sil
  15. Merhaba :)

    ''Neyseler biriktirdim geleceğe, yıllar geçti ve keşkeler aldı ömrümü. Ve ben en çok aşk'a sustum. Ve sustuğum ilk noktada başladı hayata karşı sessiz çığlıklarım. Ben ömrümde bu kadar sağırı bir arada görmedim...'' bu paragrafı çok sevdim. Ben bir daha sevemem dedim ve sevmedim de... Güvenemedim de hala. Sanırım herkes farklı sınanıyor konu aşk ve hayal kırıklığı olunca. :) Çok güzel bir yazı kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat insanları hep ince tarafından kırıyor. Acı vermeden çabucak hallediyor işini. Birini sevemem bir daha zannederken aşık oldum. Ama hep bir güvensizlik var hayata dair. Çok teşekkür ederim canım, mutlu ettin yorumunla💙💙

      Sil
  16. Mavi sonsuzdur umudunu kaybetme 💫

    YanıtlaSil