22 Ekim 2016 Cumartesi

Amanda'nın Güncesi


Amanda bir kadeh şarap doldurup terasa çıktı... Sanki gökyüzü ona kızmışcasına gürüldüyor, yeryüzünün kirliliğini ayıklamak için bolca gözyaşı atıyordu. 

Amanda her zamankinden daha da kırgındı. Aslında kırgınlığı Tanrıyaydı. Sevdigi adamı elinden aldığını düşünüyor ve yarım kaldığı için onu suçluyordu. Tam bir yıl olmuştu Robert öleli. Ama ona ilk günkü gibi aşık ve hasret doluydu. 

Teras katında soğuk sandalyeye oturup gökyüzünü izliyor, Tanrının Robert'ı geri vereceğine inanıyordu. Odaya gidip üzerini giydi ve denize yakın bir yere gidip ruhunu dinlendirmek istedi. Belki duman çıkmıyordu ama  içeri yangın yeriydi genç kadının. 

Bir banka oturdu ve derin nefesler aldı. Hayata hep yanlış açılardan bakmanın hüznünü yaşıyordu. Yaptıkları için oldukça pişman bir halde gözlerinden atılan mutsuzluğa engel olamadı. Ağladı kadın, sürekli ağladı. 

Yanına birinin yaklaştığını gördü. Biraz başını kaldırınca en yakın dostu olan Sara'nın onu burda da bulduğunu gördü ve oldukça şaşırdı. Sarıldı ve ağladı dostunun omzunda genç kadın. Sara, Amanda'yı da alıp evine döndü. Sıcak bir kahve yapıp olan biteni sordu. Robert'ın öldüğünden haberi yoktu. Zaten Amanda'yı da 2 yıldır görmüyordu. Amanda olanı biteni anlatmaya başladı...

Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın
Bölüm 7 için tıklayın
Final Bölümü için tıklayın

SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Amanda, kaderin önüne geçilemeyeceğini anlayacak. O zaman üzüntüsü bitmeyecek belki; ama kabulleniş içinde olacak. Kendine de zarar vermeyecek.

    Keşke olmasa; ama dünya böyle kurulmuş. Unutmasın Amanda. Bir yazım öyle başlıyor; yayınlanmamış yazılarımdan alıntı yapmam fakat yapmak gereği duydum; "İnsanlar ölüyor evet; ama dünya bile batacak."

    O yüzden Amanda lütfen anlasın, "Olmuşa ölmüşe çare yok!"

    Haa, nasıl gelişecek bilmiyorum öykü, aman ha Amanda'ya etki de etmek isteme; öyküsünü olduğu gibi dinlemek; ama acısını olduğunca hafiflemiş, kaderin böyle karşıya çıktığını unutmuyor olarak görmek isterim.

    Söylemeye gerek var mı Mavi Kız? :))))) Devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak bir sağlık problemi yaşadım. O yüzden geç cevap veriyorum. Çok üzgünüm.

      Amanda bunu anlayacak mı. Yoksa daha da derine mi batacak bunu zaman gösterecek ama hep umudu var onun.

      Kurgu konusunda halen çalışıyorum. Umarım güzel bir son yazabilirim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Sağlık sorunundan haberim var. Tekrar çok geçmiş olsun.

      Özür dileme. Biz dileyelim buna rağmen seni meşgul ettiğimiz için. Oysa keşke birkaç gün müsaade istesen :) Uğramasak şöyle birkaç gün mesela biz... Nasıl olur? :)

      Dediğin gibi mi sorun? Ufak?

      Sil
    3. Ufacık bir sorun. Duygu birikimi sonrası ufak bir travma. Ama şuan çok iyiyim. Yazmak daha çok mutlu ediyor. Sevgiler 💙💙

      Sil
    4. Derin bir "Ohhh" çektim o zaman :)

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
  2. Devamının gelmesi dileğiyle bu yorumu bırakıyorum canımm 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek. Çok teşekkür ederim canım benim.💙💙💙

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  4. Bir de hikaye yazamam demiştin. Çok çok güzel yazıyorsun. Şimdi devamını daha da merak ettim. Sevgiler canım :) ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu konuda azimli olurum da. Bir son yazabilirim. Sen bu işin ustası oluyorsun canım. Ben daha çıraklık dönemimdeyim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
    2. Vallahi bana kalırsa çok güzel bir hikaye çıkacak. Çıraklık gibi de değil. Ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte :)

      Sil
    3. Öyle kuzum öyle. Sen çok iyisin. Benim ilk ve muhtemelen son olacak. Özel bir hikaye 💙

      Sil
  5. Kalemine, ruhuna sağlık hemen devamı için diğer sayfaya geçiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim 💙💙💙

      Sil
  6. Devami var sanirim onlari da okuyscagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen devam bölümleri de var. teşekkürler 💙💙

      Sil