18 Ekim 2016 Salı

SatırArası MİM


      Satır Arası Mim başlayalı epey oluyor. Okumuştum yazılanların çoğunu. Bana denk gelmeyince birazda üzülmüştüm. Emre'ye kızayım biraz. Yahu mim başlatıyorsun bari yapamayanları da davet et. Hehehe şaka şaka.  Sevgili Destino beni unutmamış. Onun da güzel yazısını okumak isteyenler, TIK YAPALIM link üzerinden ulaşabilirler. Eee o halde başlayalım.


   1-Nasıl Blog Yazmaya Başladınız?

      Sene 1970 hava biraz soğuk, camlar buğulu. İnsanlar bilinmeze doğru koşuyor.  Çok abarttım dimi biraz ileri saralım. Sene falanda vermiyorum küstüm. Yazı yazmayı ve çocuklara hikayeler anlatmayı çok severim. Zaten gezdiğim ve gördüğüm her yerden defterler aldırım. Çok uzun bir süredir günlük tutuyorum. Sonra daha aktif olmak istedim. Blog diye birşey olduğunu duydum. Tabi nedir, nasıl kullanılır hiç bilmiyordum. Çok kötü bir duygusal çöküntü içinde iken bir anda karar verdim. Ve 'Aşırı Kişisel ' adında bir bloga sahip oldum. Hiç bir yerde paylaşmıyor ve arada içimi döküyordum. Sonra sıkılıp silmiştim. Sema'ca diye alternatif müzik yapanları tanıttığım bir blog açtım. O zamanlar Sezer İltekin' e ait Dakika.org isimli çok yazarlı bir blogta yazmaya başladım. Sonra kişisel bloguma merhaba dedim.

   2-Blogunda Daha Önceden Yazmadığın Bir Tarzda Yazacak Olsan, Bu Ne Olurdu?

     Yani kişisel yazmaktan hiç vazgeçemiyorum. Ama illa bir seçenek belirlemek gerekirse, ilginç gelenek ve göreneklerin anlatıldığı veya az bilinen dinlerin farklı inanışlarını anlatırdım. Iyiki kişisel yazıyorum değil mi? Hehehe!!!

   3-Bloglarda Okumayı En Çok Sevdiğin Konular Nelerdir?

      Ben yine kişisel olan ve şiirin buram buram koktuğu bloglari okumayı çok seviyorum. Tabi bilgi verilen, kitap yorumu yapılan, kozmetik ürünlerin tanıtıldığı blogları okumayı çok seviyorum. Sanırım ben blog okumayı çok seviyorum. Konular pek önem arz etmiyor. Birde bu aralar mim yazılarına ufak bir takıntı oluştu. Hayırlısı bakalım.

   4-Hayatta En Çok Yapmayı İstediğin 3 Şey Nedir? 

      İlk olarak mavi rengi herkesin duyması ve bilmesi. Anlamını kavraması ve beni bu kimliğimle kabul etmesi.

      Ikinci olarak beni mavi olarak kabul eden adam ile bir ömrü paylaşmak.  Kısacık şu ömürde içimde bir bu ukte kalacak bundan çok eminim. Neyse...

      Üçüncü olarak kitap kafe açmak. İsmini bile düşündüm. " SAKLI MAVİ KAFE" umarım bu hayalimi gerçekleştiririm. Bunu cidden çok istiyorum. Sonra huzur içinde ölebilirim. Bunlar olmaz valla tek gözüm açık gider hehehhe😂😂

      Sevgili Destino'ya bu güzel mim için teşekkür ederim. Emre'ye de daha önce davet etmediği için teessüf ederim hehehe😂😂 Çok eğlendim yazarken umarım sizlerde okurken eğlenirsiniz. Kimseyi mimlemiyorun epey olduğunu düşünüyorum. Herkes yapmıştır zaten.
Sevgiler, saygılar sunuyorum.

SHARE THIS

Author:

17 yorum:

  1. Bencede çok güzel cevap vermissin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 💙💙

      Sil
  2. 4.dilek olarak da hepimiz saçlarımızı maviye boyayıp buluşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştık. Ben boyatmaya gidiyorum.😁😁 Aslında bloger buluşması oldukça tatlı olurdu.💙💙

      Sil
  3. Merhaba :) büyük sitem dolu bir yazıyla karşılaşmış olsam bile cevaplarınız çok samimi :) ben de kafe fikrini beğendim açıkçası :) sanırım herkesin aklında bir buluşma fikri var :) biri haydi buluşalım diyip galeyana getirecek ama kim bilir ne zaman :) mimlemediğim için özür dileyip usulca uzaklaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yanlış anlaşılmaya kurban gitmesin diye bu şekilde olmasını daha doğru buldum. Sorular oldukça anlamlı ve güzeldi. SatırArası MİM 3 ü bekliyor olacağım. Kırdıysam özür dilerim. Sevgiler💎

      Sil
    2. Yok estağfurullah kırılmak yok. Saygıyla ve beğenerek takip ettiğim blog yazarlarındansıniz teşekkür ederim mim için ayrıca :)

      Sil
    3. Bende mim için teşekkür ederim. Tabi sözleriniz için de. 💎

      Sil
  4. Yaaa canımmm :') Kafe fikri şahaneymiş şimdiden ismine bile aşina oldum ve dilerim gerçekten bu dileğini gerçekleştirebilirsin. O gün gelirse mutlaka geleceğim kafeye. Bende çok severim Kitap Kafeleri. <3 Cevapların çok samimi geldi bana da ve kalemini çok seviyorum. :* Ayrıca ilginç gelenek ve göreneklerin anlatıldığı yazılara hayır demezdim. Çok severim farklı yazıları okumayı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer açar isem özel olarak seni davet edeceğim kitap kafeye. Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım benim.

      İlginc gelenek ve göreneklerin anlatıldığı bir yazı da yazacağım yakında. Umarım beğenirsin. Sevgiler 💙💙

      Sil
  5. Mim güzel. Güzel de...

    O çoban kirpiği otunu andıran dallarıyla kuş şeklindeki ağaç... Üstelik dalların gövdeden ayrılışı bir lale zarafetiyle. Ben ağaçları, kuşları çok severim. Çok düşkünüm onlara, bilmeyen yok.

    Bu kuş çoook güzel ama...

    YanıtlaSil
  6. Kuş resimleri istiyorum yukarıdakince... Günde üç yayın filan yetmese de idare eder :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz yazın biz tatlı tatlı okuyalım kuşları 💙

      Sil
  7. Cok keyifli bir mim olmus sizin cevaplarinizla:) kafe acmayi ben de cok istiyorum ama fotograf kafe ^-^ sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım tüm dilekleriniz gerçekleşir. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  8. Yaa çok keyifli ve eğlenceli olmuş :) biz yapmak için gerçekten geç kalmışız. Mimlediklerimden çoğu da yapmış zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım benim. Geç kalmışız. Bende mim için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil