20 Ekim 2016 Perşembe

Mavi'den Dörtleme; Filmler


Selam mavi kelebekler.  Hava oldukça soğuk. Yakın bir tarihte memleket havası çekeceğim içime, onun verdigi hem hüzün, hem de sevinç var. Geri döndüğümde ise ciddi bir koşuşturmaca beni bekliyor olacak. Tabi klavye başına bu yüzden geçmedim. Mavi yeni bir Dörtleme ile sizinle. Hadi başlayalım. 

Bugün konumuz filmler. Ciddi bir film aşığıyım. Genelde sinemada izlerim. Ama bunun dışında evde de bos vakitlerimde oldukça oyalayıcı bir unsur benim için. Ve bugün size top 100 de yapabilirdim ama 4 dedik bir kere. 



İlk olarak Da Vinci'nin Şifresi ile başlıyorum. Seri kitaplarını su gibi içince bir de izleyim dedim. Mükemmel bir oyunculuk ve konu var. Genellikle simge bilimi ve mitoloji olan filmleri severim. Bu film ilk sıralarda diyebilirim. 

Yönetmen: Ron Howard 
Oyuncular: Tom Hanks, Audrey Tautou
168 dk, 2006 yapımı
İMDb:6,6/10  Bence:8,5/10


Karşınızda popüler bir film ile gelmekte ilginç oldu. Normalde popüler olan şeyleri izlerken sanki sırf herkes yapıyor diye yapıyormuşum gibi geliyor. Her neyse dostlar (içinden hacılar demek geldi) film güzel. Dram türünde bizi karşılıyor ve beklentinin üzerinde sizi tatmin ediyor. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler.

Yönetmen: Roman Polanski 
Oyuncular: Adrien Brody 
150 dk,  2002 yapımı 
IMDb: 8,5/10  Bence: 8/10


Sırada Aşka Yükseliş filmi var. Her zaman yeri bende ayrı olan bir film. Hayatı alaya almış bir gencin, bir kadına ne kadar sıkı bağlar ile bağlanabileceğini anlatıyor. Ne zaman kalben yorulsam izlerim. Size de tavsiye edilir.

Yönetmen: Fernando Gonzalez Molina
Oyuncular: Mario Casas, Maria Valverde 
123 dk, 2013 yapımı 
İMDb: 7,1/10  Bence:8/10


Kelebek ve Dalgıç filminde sıra. Dram ve Biyografi türünde bizleri karşılıyor. Beklentinin çok üzerinde bir film. Şöhretin ve zenginliğin ortasında felç kalan bir adamın hayata tutunuşunu anlatıyor. Büyük başarılar ve azim kokan umut dolu bir film. Israrla tavsiye edilir.

Yönetmen: Julian Schnabel 
Oyuncular: Mathieu Amalric 
112 dk, 2007 yapımı 
İMDb:8/10  Bence:9/10 

Evet mavi kelebekler sevgili Deeptone'un Sade ve Derin kitabının inceleme yazısı için çalışıyorum bu ara. Kötü bir anlatım yapmak istemiyorum. Yakında görüşürüz, umarım beğenirsiniz. Sevgiler, saygılar sunuyorum.

SHARE THIS

Author:

14 yorum:

  1. Pianisti çok beğenmiştim.Da Vinci'nin şifresi filmini izlemedim ama Da Vinci Demons adlı diziyi izledim.Tavsiye ederim.Diger iki filmi listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini de izlemeni tavsiye ederim. Bende diziye mutlaka bakacağım. Teşekkürler 😁

      Sil
  2. Da Vinci'nin Şifresi ve Pianist fimlerini severek izlemiştim. Diğer önerilerini merak ettim mutlaka izleyeceğim canım.

    Bu arada şablonunu değiştirmişsin sanırım. Çok beğendim. Maviş maviş güzel olmuş. Hayırlı olsun ��❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer filmlerde çok güzeldir. Mutlaka izlemelisin.😁

      Sablonu biraz sade tutmak istedim. Mavi ve beyaz kadar saf olsun diye. Cok teşekkür ederim kuzum. 💙💙

      Sil
  3. Merhaba :) harika bir dörtleme :) bloğunun tasarımı çok hoş olmuş bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emre, çok teşekkür ederim. Benimde içime sindi şimdilik. Teşekkürler 😁😁

      Sil
  4. Önce, blogunun yeni hali bambaşka bir yere uğramış hissi veriyor ta ki okuyana kadar:)) Beğendim.

    Da Vinci Şifresi'nin kitabını okudum. Dan Brown'un son kitaplarına merak sarmadım; ama baştan üç ya da dört tanesini okudum. Zaten galiba bu sayının çok üstünde de değil bildiğim kadarıyla yazdıkları.

    Piyanist çok güzeldi. En az iki kez izledim. "Ah dünya!" dedirtiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde şuan için içime sinen bir şablon oldu. Umarım bir daha değiştirmem.

      Dan Brown'un Robert Langdon karakterli 4 kitabi var. Diğerleri alakasız ama cok guzel kitaplar. Ama bu serisi bambaşka.

      Piyanist filminden çok etkilenmiştim. Biyografi deyince tereddüt ederek izledim. Ama oldukça etkiledi beni💙

      Sil
  5. çok güzel seçimler =) piyanist kesinlikle bir baş yapıt, ama ağır orası kesin... eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyanist benide cok etkilemişti. Çok teşekkür ederim canım benim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  6. Piyanist bence bir klasik.Sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Mutlaka izlenmeli. Sevgilerimle 💙

      Sil
  7. Kısa, öz ve samimi anlatım olmuş. Boşver içinden geliyorsa hacılar de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh aslında içimden geliyor. Ama demiyim ya. Yorumunuz için teşekkürler 💎

      Sil