1 Ekim 2016 Cumartesi

Gelecekteki Geçmişim'e Mektup

 

  Ben şöyle oturupta karşısına o iki kelimeyi daha hiç söylemedim. Mesafeler engel değil sevmeye diyen adamı da hiç anlamadım. O benim gözlerimde görmeden kendini nerden bilecek sevdiğimi. Ne diyeceksin "seviyorsan hisseder" mi?

      Onun elleri olmadan ne kadar üşüdüğümü biliyor mu mesela? Ya da o beni bırakırsa takılıp düşeceğimi, her gece düştüğümü biliyor mu? Bazen bir sonraki nefes alışımda göğüs kafesimden içeri doğru salınan bir bıçak ile yaşadığımı gerçekten hissediyor mu?


      Bu kadar darbeye rağmen ayakta kaldığımı, gözlerimden akan şeyin yaş olmadığını biliyor öyle mi? Ellerinin sıcağını karnımda hissetmeden uyuyamadığımı, onun sesi çıkmayınca kelimelerimin intihar ettiğini, sessiz attığım çığlıklara ne kadarda cevapsız olduğunu anlıyor öyle mi?

      Gördüğüm her yüzü ona benzettiğimi, sesine duyduğum özlemi biliyor mu? Sırtımı yaslayacağım kimsem olmadığını, sol yanımı yetim bıraktığını biliyor mu? Gece olmayı biliyor yalnızca, karanlık ve sevgisiz. Onlarca şey söylüyor ama teki dahi benim için değil...

      Bilmiyor Azizim benim içimin yanıp kül olduğunu, yaralarımın daha da kanadığını bilmiyor. Ben ona kurban oluyorum da o bizi kurban ediyor. Olsun... Ben ondan gelen herşeye razıyım... Yar ise zulmüne, yara ise acısına razıyım...

      Gelseydi çay demlerdim...

SHARE THIS

Author:

20 yorum:

  1. gelseyi çay demlerdin hee :D harikasın her zamanki gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelseydi demlerdim. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için💎💎

      Sil
  2. Başlık beni benden aldı Mavi Kelebek. Keza yazında öyle.. Şöyle bir dokundu yüreğe. Cız da etti... 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğenmene çok sevindim. Okuman mutlu etti. İleride pişman olacağım bugünüme bir iki kelam yazmak istedim. 💙💙

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ayna vardır çapı bellidir. Onu büyük bir odanın ortasına bırakırsın. 4 duvarı olan kocaman bir oda. Ne yana çevirirlerse o yanı görür. Bazen manzarası olan duvara çevirip bırakırsın ve ayna sağındaki solundaki cehennemden habersiz hayatı o duvardan ibaret sanır. Yorumun için çok teşekkür ederim Metin konuyu az çok biliyorsun. Bu ayna kadar. 💎

      Sil
  4. Gelir elbet bir gün gelir.. belki yoldadır da seni arar durur azizim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gemi bir daha gelir mi bilinmez ama iyi bir iz bıraktı bu kesin. Yorumun için teşekkür ederim. 💎

      Sil
  5. Gel bir bardak çayda bulalım sevgiyi hoşgörüyü gel bir avuç mavide bulalım sevdayı aşkı gel yüreğimin yalnızlığına ses ol gel geceyi gündüze çevirelim gel hayatı bir bardak saf temiz suda bulalım gel..
    sessiz kaldım ....Yüreğine emeğine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel bir yüreğe sahipsiniz ki. Bu güzel yoruma ne denir inanın bilmiyorum. Sizin yüreğinize sağlık asıl. Çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim o senin Güzel yüreğin ve yüreğinden dökülen sözlerin den öyle o kocaman yüreğin hiç susmasın sevgiler :)

      Sil
    3. Sizinde o güzel yüreğiniz hiç susmasın. Çok teşekkür ederim. Sevgiler 💙💙

      Sil
  6. Kalemine saglik canim.

    YanıtlaSil
  7. Sana nedense isminle değil de lakabınla hitap etmek istiyorum hep. Neredeyse tüm blogu okudum :) Her yazına yorum yazasım var ama kendimi tutuyorum. Bu yazı tutamadıkarımdan. İstersen sadece sen oku, yayınlama.

    Sevgili Mavi, sevgini o kadar güzel yaşayabilecek birisin ki. Satırlarına sakladığın içtenliğinden belli oluyor zaten. Aklıma sevdicekten önceki acılarım ve ruh halim geliyor yazdıklarını okuyunca. Sanki eski yazılarımı okur gibi hissediyorum. Eski yazılarımı okuyunca da içim böyle oluyor çünkü. O zaman ki bana gidebilsem diyeceklerimi şimdi sana söylemek istedim.

    Senin sevginde, sen de o kadar değerlisin ki. Önce bunu bil istiyorum.
    Şu satırların, acıların, gözyaşların var ya.. Gelmesi gereken geldiğinde bunlar silik birer anı olacak. Gelmesi gereken sana hiç bir zaman bu tarz satırlar yazdırmayacak çünkü. O yüzden inan ki, gidenler hiç bir zaman hayatında kalması gerekenler değil.

    Senin olması gereken o kişi, sen tüm kapılarını aşka da güvene de kapamışken, öyle içten öyle sıcak öylesine sen anlamadan kapından giriverecek. Tüm kaybettim sandığın duyguların eksikliğini, aslında hiç yaşamamış olduğunu hissettirecek, öylesine dolu dolu aşkı da, güveni de sevgiyi de tadacaksın,, inan..

    Hayalini kur sevdiğinin demiştim ya. Karşında ne istediysen var olan bir adam olacak.

    Sana kimsenin bakmadığı gibi bakacak, kimsenin sevmediği gibi sevecek ve kimsenin dokunmadığı gibi dokunacak.

    Eski satırları okuduğunda, yahu ben bunları nasıl yazmışım acaba dedirtecek.

    Kavgası, üzüntüsü bile gidenlerden farklı olacak, inan. Kavganın, üzüntünün bile güven verdiğini, sizi daha da birbirinize yaklaştırdığını göreceksin.

    Mektup gibi bir yorum oldu :) Keşke birer çay içip karşılıklı söyleyebilseydim sana bunları.
    Geleceğin masmavi olacağını gösterip, hiç umutsuzluğa kapılmamanı sağlayabilseydim. İçimi umutlarla, mavilerle, sarılarla doldurabilseydim.


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne denir ne yazılır bilmiyorum inan ki. yorumu okuduğum andan itibaren ekrana bakıp bakıp duruyorum. en son gözyaşımın döküldüğünü farkettim ve yazmaya başladım.

      samimiyetin ve içtenliğin beni bağladı resmen. ben hayatım boyunca sevilmekten daha büyük bir lüks istemedim. ama sanıyorum ki o da benim için fazla lüksmüş.

      Bende ilk yorumundan itibaren yazılkarını okuyordum. seni kendime çok yakın hissediyorum. masmavi bir ömrün olur umarım. gökyüzü ve denizler kadar saf ve sonsuz. :) :)

      Sil
    2. SENİNLE OTURUP ŞÖYLE KARŞILIKLI BİR ÇAY İÇMEYİ ÇOK İSTERDİM. :) :)

      Sil
    3. Lüks olur mu hiç. Sen iste, zamanı geldiğinde göreceksin. Sadece buna inan şimdilik.
      Her şey çok güzel ve daha da güzel olacak. Görürsün bak, bu günleri yad ederiz :)
      İçeriz belki bir gün, kimbilir.. İzmir'e her zaman beklerim. Bir geldim demen yeter :)

      Sil
    4. İzmir'e geleceğim inşallah. Ne güzel bir umut. 💙💙 Umarım dediğin gibi olur. Güzel düşüncelerin beni nasıl mutlu etti bir bilsen. Çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil