22 Ekim 2016 Cumartesi

Amanda'nın Güncesi 2


Sara öylece durmuş izliyordu genç kadını. Yaşlar gözlerinden sıralı sıralı dökülüyor, gözlerini kırptığı anda aniden yere yığılıyordu. Derin bir nefes aldı. Ona iki yıl önce yaşananları tam anlamıyla anlatma vakti gelmişti. 

...Rüzgarlı bir Eylül sabahı herkese açık bir parka gitmiş göç eden kuşları izlerken yürüyüş yapıyordu Amanda. Bir sabah bir gariplik dikkatini çekti. Her sabah parka gelen ve önündeki ufak su birikintisine 5 cent atarak dilek tutan bir genç dikkatini çekmişti. 

Günlerce bu genci izledi. Her sabah saat 9 olmadan parka gider ve tam 9:25'te parayı atıp dileğini tutardı. Aslında nedenini çok merak etse dahi uzunca bir süre sadece izlemek ile yetindi Amanda. Bu rutin ve azim acaba ne içindi. 

Bir sabah yine gittiği o parkta göremedi genci. 9:25'i geçeli çok olmuştu ama ne gelen var ne giden. Biraz bekledi ve dayanamayıp evine döndü genç kadın. 

Günler günleri kovaladı aradan koca 1 ay geçti. Halen o gence ne olduğunu merak ediyordu. Bir sabah yine parka gitti ve şaşkınlığını gizleyemedi. Genç adam saçlarını kazıtmış bir halde yine dilek tutmak için gelmişti. Kadın ürkek bir tavırla "iyi misin" diye seslendi. Genç adam irkildi ve tanımadığı bir yüzle karşılaşmanın şaşkınlığı ile bir süre öylece kaldı. 

Adam genç kızın güzel gözlerinden alamadı gözlerini. Saşkın ve umut dolu bakıyordu kadına. Sanki dileği tutmuscasına...


Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın
Bölüm 7 için tıklayın
Final Bölümü için tıklayın

SHARE THIS

Author:

12 yorum:

  1. Galiba hikayenin içine gireceğimiz kapı açılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Hikayenin merkezine giriş yapıyoruz💙

      Sil
  2. Aaa hikaye yazmaya mı başladın? Yeni fark ettim kusura bakma. Hemen gidip ilk bölümü de okuyacağım. Kalemine sağlık canım. Güzel bir hikaye çıkacak gibi hissettim. Devamını bekliyorum :) ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hikaye sayılmaz konuşuruz canım benim. Bakalım başladık bir şekilde neler olur hiç bilmiyorum. Senden bir iki tüyo alabilirim bu konuda. Diyalektik açıdan zayıfım. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  3. İstediğin her konuda yardımcı olurum o konuda sıkıntı yok ama bu gidişle ben senden tüyo alacağım bence. Gerçekten çok beğendim :) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım 💙 Mutlaka konuşalım bu konuda 💙💙

      Sil
  4. Bir an önce devamını bekliyorum merak ettim şimdi ne olacak :) Çok güzel olmuş hikaye yüreğine sağlık deli mavim bekliyorum heyecanla :) Sevgiler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Umarım aynı istikrar ile ilerlerim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  5. İnsanı ayağa kaldıran saniyelik anlardan biri merakla takipteyim canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım güzel ilerler 💙💙

      Sil
  6. Hikaye ilginçlesmeye basladi firsat buldukça devamini okuyacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz.💙💙

      Sil