17 Ekim 2016 Pazartesi

Matmazel


      Matmazel sağlam bir iç çekiş sonrasında teras katına çıktı. Sürekli derinlere dalıyor ve acaba buradan atlasa ne kadar canı yanar diye düşünüyordu. Kafasını meşgul eden bir konu vardı. "Sevgi"

      Sevilmek nasıl bir eylemdi? Gerçekten birilerinin sevme eylemini başarı ile yerine geçirebileceğine inanmıyordu. Hele birde "Aşk" denilse bir gülme geliyordu...


      Matmazelin bu kadar net konuşmasına rağmen uykusuz kalması ne acı. Gece çökünce aklına birilerinin gelmesi. Delip geçen acılar ile kavrulması. Nefessiz kalması ne kötü.

      Zamana hesap vermek gerekiyordu. Koşup kaçan ve mesafeyi dağ yapan bu zaman hep kıymetliydi. Ondan habersiz düşünmek bile yasak. Matmazel artık soğuyordu herşeyden, herkesten...

      Ne ileri, ne geri gidiyordu, olduğu yerde duruyordu 'belirsizlik'... Zaten ne zaman bir gitmek gelse aklını çarşamba pazarına çeviriyordu yüreği buruk kadının. Ölüm geliyordu aklına, oturup bir bankta soluklanıyor, umutsuz düşüncelerden arınmaya çalışıyordu...

      Yıllar sonra gülüp geçeceği, yalan dolu anılar biriktiriyordu. İlla ki unutacaktı acı dolu şeyleri. Matmazel yatağına uzandı, yanına hayaline dahi aşık olduğunu sandığı adamı davet etti. Uyudular imkansızlıklara...

      Umudunu Kaybetme, bir umut biriktir masmavi olsun. Sevgilerimle 💙

SHARE THIS

Author:

14 yorum:

  1. İnsanı bazen ayakta tutan tek şey umudu oluyor. Tabi onu kolayca yıkacak olan şey de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım beni ayakta tutmamaya yeminli umudum. Olsun zaman❗

      Sil
  2. Anlaşılan Mavi'nin kafası karışık bu aralar. Bu karmaşayı bile bu kadar güzel kaleme dökmekte büyük bir cesaret örneği ve başarı, bence. Gün doğmadan neler doğarmış. Seni ayakta tutan umudun var ya, işte ben de o umuttan umutluyum. Güzel şeyler olacak. Hissediyorum ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuları biliyorsun canım. Keskin kararlar verme zamanı belkide. Bakalım. O kadar iyi yüreklisin ki ne zaman zora düşsem yanımdasın. Çok teşekkür ederim canım benim. 💙💙 Hepimiz için güzel umutlar var💙💙 Herşey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün 💙💙

      Sil
  3. Matmazelin saçlarına da bayıldım.Memurum.Maviye de boyatamıyorum.Böyle imrene imrene bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende maalesef aralarına mavi renk attırabiliyorum. Tamamen maviye cesaretim yok. Ama çok seviyorum 💙

      Sil
  4. Umut bitmemişse, yaşam da bitmemiştir.

    YanıtlaSil
  5. ''Umudunu Kaybetme, bir umut biriktir masmavi olsun.'' özellikle bu cümleye bayıldım. ❤️ Sanırım sende kırılgan ve karmaşa dolu bir dönemdesin. :/ Hislerini çok güzel kaleme almışsın. :)) Umut ve hayaller de olmasa ayakta durmaya takatimiz kalmayacak ama bende umutluyum. Güzel düşünelim, güzel şeyler olsun. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor bir dönem kesinlikle. Hayatım ile ilgili kararlar vermem gerekiyor. Kısa bir süre içinde. Umut her zaman var. Masmavi bir umut. Kesinlikle güzel düşünelim ki güzel şeyler olsun. Sevgilerimle 💙

      Sil
  6. ayyyy matmazel kendini üzcek şeyler yapmasın amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllandı matmazel. Yapmaz artık 💙💙 kendine bir yol arayıp duruyor. 💙

      Sil
  7. Bir Fransız kızımız oldu kahramanlarımız arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matmazel bir süre buralarda olacak. Bakalım 💙

      Sil