24 Ekim 2016 Pazartesi

Keşke Şair Olmasaydım


Aşık Ahmet Sajida'nın mezarı başında...

      Keşke konuşmasaydım bu kadar, boğazıma geçirilen urgandan kurtulmak için bu kadar debelenmeseydim, ölüme koşar adım gitseydim. Keşke şair olmasaydım, afilli cümleler kurup kendime 5 perdelik bir son yazmasaydım. Keşke şair Ahmet yerine yine Topal Ahmet deselerdi...

      Boğazım düğümleniyor anlatırken, Ah Sajida seni keşke bu kadar sevmeseydim. İşin içine sen girince kendiliğinden devriliyor cümleler. Sen olmasan olmayacaktı bu, sen bütün kelimelerimle kafiyelisin. Ah beyaz eşarplı deli kadın, yüreğimi de kendini örttüğün gibi örtüşünü nasıl olurda unuturum...

      Aşık Ahmet diyor mahalleli, şair diyor ben bu sıfatları hiç istemedim ki! Ben yine senin Topal Ahmet'in kalsaydım ama sen böyle gitmeseydin. Okuduğum tüm şiirler sanki sana söylenmiş, sanki tüm şairler ile aldatmışsın beni. Sanki kilitli kapının ardındaki Mona Roza sensin, satır satır "keşke yalnız bunun için sevseydim" diyen Cemal Süreya'nın her dizesi seni anlatıyor.

      Küfürler ediyorum, seni bana getirmeyen her sokak başına, her yola çıkan bir sana çıkmayan o çıkmaz sokaklara. Sövüyorum gözyaşımı gizleyen hain yağmura... Halbuki gittiğin o günden beri ağlıyorum. Çok ağlıyorum Sajida...

      Gözyaşlarımı silmek istemez misin? Ah Sajida bana bir dakika müsade et ölüp geleyim... Sana dokunamamak çok kötü bir his. Yastığımdaki kokun halen duruyor, yatağımız sıcak be kadınım. Daha bir iki bahar görecektik seninle, ne gerek vardı ölüp gitmeye...

      Ne yapsaydım başka bir kadına müsade edemem kokunu dağıtsın, istemem onu gece yatağı ısıtsın. Ah Sajida ne büyük günahlar işledim, seni benden alan Tanrı beni yaşamaya zorladı... Bu sana bilmem kaçıncı vedam be sevdiğim. Şimdi buna ne gerek vardı...

SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Blogun değişmiş.Arkadaki mavi fonu seviyordum ben.Bu da güzel olmuş ama mavi olamıyor mu arkası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi olarak da denedim. Ama beyaz kadar güzel olmadı sanki. Biraz sade ve berrak devam edeyim dedim. Yine de tekrar bakacağım mavi fonu yakalamak için. Teşekkürler 💙

      Sil
  2. Derin bir ah çekişin ardından yakılan sigara gibi... Duruldu içim. Gözlerim uzaklara daldı. Şiir kalbinden öpüyorum seni. Canım benim ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Bir kaç sigara herşeyi unutturabilir belki. Güzel yüreğine selam olsun💙💙

      Sil
  3. Labirentte kaybolmuş gibi oluyor insan okuyunca.

    Keşke dünyada bir arada olabilselermiş. Kader izin vermemiş.

    Sacide'nin mezarı deniz miymiş?

    Ancak bundan sonra geride kalan, Sacide'den başka bir ad anarsa hiç inandırıcı olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sajida'nın mezarı denizde bunu farkedişinize oldukça şaşırdım. Aşık Ahmet anmaz ondan başkasının adını. Yorumunuz çok anlamlıydı benim için. 💙💙

      Sil
  4. Keşke şair Ahmet diyeceklerine topal Ahmet deselerdi.. ahh sajida ahh. Ne büyük aşk ,çok etkileyiciyi. Yeni bloğun da hayırlı olsun mavi huzur du, beyaz ferah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk çok büyük. Herkese nasip olur umarım böylesi. Aslında yine mavilikler var. Ama beyaz daha bir yoğun. Cok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  5. Buna ne gerek vardı çok içerledim okurken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen mutsuz hissedince kendiliğinden dökülüyor satırlar. Beğendiyseniz ne mutlu 💎üzdüyse de üzgünüm. :)

      Sil
  6. Harika satırlar.Yüreğininize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  7. Çok güzel bir yazıydı, çok etkileyici.
    Kalemine sağlık sevgili profesyonel deli. :) 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Beğendiysen ne mutlu bana💙💙

      Sil
  8. Keşke herkes topal Ahmet diye bilseydi sende benle kalsaydın ..
    Şimdi buna ne gerek vardı...
    Harika bir solukta okudum yüreğine kalemine sağlık deli mavim ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Keşke topal Ahmet kalsaydı da Sajida yaşasaydı.

      Sil
  9. Ne güzel bir yazı böyle.Sol yanım acıdı.Yüreğinize sağlık...
    Aihara Kotoko çok haklıymış.Blogunuz harika:)))

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim. O kadar utandım ki. Beğenmenize çok sevindim. Sevgilerimle💙💙

    YanıtlaSil
  11. Sonra erkekler odun kalas orman :D kadinlar gidiyor erkek romantizmde everest e çıkıyor suçlu gene erkek :D şaka bir yana insanı derinden etkiliyor okudukça ... Unutmadan yorumunuz gözünden kaçmadı sigara hiçbir şeyi unutturmaz aksine hatırlatır kendimizi kandırmayalım sağlığa zararlı her yönden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kadınlar hep gitsin o halde. Yorumun için teşekkür ederim. Bu arada artık Yeşilaycıyım 🙄🙄

      Sil
    2. kadınlar hep gitsin mi ? zaten biz erkekler mazoşist iz ya gidin hepiniz :D :D :D yeşilaycı olmana sevindim :)

      Sil
    3. mazoşist değil misiniz yani? hehehe :) :)

      Sil