21 Ekim 2016 Cuma

Okudum- Sade Ve Derin- Deep Tone


Aslında uzun süre önce okuduğum ama yazmak hep bir soru işareti olarak kalan çok tatlı bir kitaptan bahsetmek için oturdum şuan klavye başına. Yanımda bir fincan çayım ve Sevgili Deeptone'un Sade ve Derin kitabı var. Hadi başlayalım o halde. 

Öncelikle kitabı elimize aldığımızda mavi rengin ve derinliğin anlatıldığı bir kapak ile karşılaşıyoruz. Tam başucu kitabı yapmalık. 163 sayfalık bir solukta okuyabileceğiniz bir kitap. Arka kapakta yer alan güzel sözü yazı sonunda yazacağım. 

 Kitabımız 8 güzel bölümden oluşuyor. Sanat, Aşk, İnsan, Yaşam, Gelişim, Mevsimler, Tarih ve Denemeler.  Tüm bu bölümler içinde de yazılar mevcut. Her bölüm ayrı güzel olsa dahi beni okurken çok mutlu eden 3 bölüm oldu. Aşk, Yaşam ve Denemeler. 

Zaten Deeptone'u okuyanlar için alışık olduğumuz, akıcı, Sade ama derin satırlar. Sizi şimdi kitabın arka kısmındaki o mükemmel satırlar ile başbaşa bırakıyorum. Derin Mavi, Frambuazlı Hayat ve Yani kitapları da okunmak için kitaplığımda. Kitapları kura ile seçtiğim için daha ikisini okuyamadım ama hepsini okuyup incelemesini kendimce yazacağım. Sevgiler, saygılar sunuyorum...

"""Yaptığımız her şey yırtılırcasına gerçek olmalı. Çığlık çığlığa. Yazacaksak iç organlarımızı parçalarcasına yazmalıyız, derimizi soyarcasına...

Okurken de yazarla savaşmalıyız. Öfkelenmeliyiz ona. Ona ter döktürüp sonra teslim olmalıyız. Okuduktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı.


Hayat bak!
Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün yeni bir şey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben şurada ineyim. Daha doğrusu; hemen şu anda uyuyayım, sen yavaşladığında uyanırım.

O zaman uyandır beni,,,,,,

SHARE THIS

Author:

16 yorum:

  1. Kitap kapağı da çok manidarmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İnsan baktıkça huzura eriyor 💙💙

      Sil
  2. Bu kitap bende de var. Okunmak için bekliyor. Okuyunca ben de paylaşırım görüşlerimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğinizden hiç şüphem yok. Görüşlerinizi bekliyor olacağım. Teşekkürler 💎

      Sil
  3. Ne anlatmışsın öyle Emeğine sağlık Bende okuyacağım bekliyorlar beni okumak için en kısa zamanda okuyup yorumu yazı cam inşallah :) sevgiler Deli mavim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim. Okuduğun vakit üzerine tekrar konuşmak isterim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  4. bende okumuştum :) çok akıcı bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim 💙 Diğerlerini de okuyacağım.

      Sil
  5. Kitabın kapağına her baktığımda anlatmaya kapaktan başlamayı düşünürdüm. Ortak düşünmüşüz. Ben de D&R bulup aldığımda, bir şeyler yazmaya çalıştığımda kapağından başlayacağım.

    Çok beğendim o yüzen anlatımını. Kitabı da okumadan daha beğendim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin açıkçası D&R da var gibi gözükse dahi mağazalarında bulamadım. Internetten tüm kitapları sipariş verdim o yüzden.

      Kapağı zaten beni aldı götürdü. Arka kapağındaki soz de öyle. Kesinlikle okunmalı 💙💙

      Sil
  6. Hemen yarın alıp okuyacağım.Hele son söz beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısınız. Oldukça akıcı bir kitap.💙

      Sil
  7. Ben de D@R da bulamadım Deep'in kitaplarını.Sanırım tek yol internet.Böyle güzel anlatıldıkça daha bir hevesleniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okunmalı. Blog açtığım ilk andan itibaren hiç desteğini esirgemedi benden. Aslında kitap yazdığını tesadüfen öğrendim ve gittim aldım. Iyiki tanımışım onu. Kesinlikle okunası bir kitap💙💙

      Sil
  8. okumayı istediğim kitaplardan =) elinize sağlık, Deep candır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Bana çok destek oldu bana. Çok değerli 💙

      Sil