27 Ekim 2016 Perşembe

Amanda'nın Güncesi 7


      Aradan 4 ay geçti, Robert'a biçilen ömrün üzerinden de aylar geçmişti. Robert bu duruma alışmaya başlamıştı . Amanda bazen yoruluyordu fakat sevdiği adam için her şeyi yapabilirdi. Doktor haftada bir kez gelip Robert'ı muayene ediyor, Amanda ise egzersizlerini yaptırıyordu.

      Gece olmuştu. Robertın yanına uzanmış, gözlerinin içine dalıp gitmişti genç kadın. Öyle aşk dolu  bakıyordu ki. Robert'ın gözlerinden ufak tefek yaşlar akıyordu. Amanda eliyle sildi gözlerini ve gözlerinden öptü genç adamı. Göğsüne başını yasladı ve uykuya daldı.

      Amanda aniden uyandı, Robert zangır zangır titriyordu . Hiç sesi çıkmıyor ve vücudu buz gibiydi . Hemen Ambulans çağırdı ve hastaneye götürdüler. Robert tekrardan bir nöbet geçirmişti. Bu durum Amanda'yı oldukça korkutuyordu. Ağlaması bir türlü kesilmiyordu. 1 saat olmuştu fakat daha içerden haber gelmemişti. İyice korkar olmuştu Amanda. 

      Yoğun bakımın kapısı açıldı ve çıkan doktordu. Amanda Robert'ın nasıl olduğunu sordu. Oldukça endişeliydi. Doktor genç kadını odasına davet etti. Ciddi bir durum olduğu belliydi. Amanda ağlıyor ve çok korkuyordu. 

      Doktor üzgün bir tavırla anlatmaya başladı; "Bak kızım Robert bu kez çok ciddi bir nöbet geçirmiş, ciddi sinir defekti vardı, solunum kasları baskılanmış bu yüzden nefessiz kalmış, getirir getirmez solunum cihazına bağladık ama çok geç kılınmıştı, beynin ciddi bir bölümü oksijensiz kalmış. Bundan sonra uyanması imkansız, sinir harabiyeti çok fazla olduğundan tam emin olmasakta beyin ölümü gerçekleşmiş diyebiliriz. Gerekli testler yapılınca tekrar konuşuruz ve eğer sende kabul edersen organ bağışı yapabiliriz" 

     Amanda doktor sözlerini bitirir bitirmez yığılıp kaldı. Gözlerini açtığında yine Acil servisteydi. Olanlara halen inanamıyordu. O kadar çok sakinleştirici yapılmıştı ki genç kadının hiç hali kalmamıştı. Robert'ı görmek için yanına gitti. Onu sürekli öptü. Gözlerini, burnunu, dudaklarını, yüzünü ve gamzelerini. Ağlıyordu ve acısı Robert'ın yüzünü de ıslatıyordu. Ne yapacağını bilmiyordu...


Bölüm 1 için tıklayın
Bölüm 2 için tıklayın
Bölüm 3 için tıklayın
Bölüm 4 için tıklayın
Bölüm 5 için tıklayın
Bölüm 6 için tıklayın
Bölüm 7 için tıklayın
Final Bölümü için tıklayın

SHARE THIS

Author:

14 yorum:

  1. Bugün zaten ayrı bir duygusallığım üzerimdeydi. Amanda ile birlikte ağladım :( Ölmesini de hiç istemiyorum yaa.

    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum canım. Kalemine sağlık ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Seni üzmek istemezdim. Bazen ölümler iyi insanları bulabiliyor. Böyle bir son yazmak istemezdim ama. Gerçi dahaca bitmedi.

      Sil
    2. Hepsi senin elinde. Mutlu son istiyoruuuuzzzz :)) Kırmazsın bizi değil mi Mavi'm ❤️❤️

      Sil
    3. Mutlu ve sonsuz olucak canım benim. Bazı şeyleri değiştirmek bu kadar kolay olsa keşke. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  2. Gazete okumaya son sayfadan başlamak gibi oldu ama güzel bir öyküleme yapmışsın, seri yazılar, öyküler yazmak zordur tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuş olman dahi güzel. Bu ilk ve son hikaye yazışım. Seri yazılan şeyler zormuş gerçekten. Beğendiysen ne mutlu bana.

      Sil
  3. Hikayeleri acı. Ama hayatın gerçeklerinin çoğu acı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın gerçekleri acı dediğiniz gibi. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için 💙💙

      Sil
  4. Eveeet son yazıyı okuyup sonra bütün hikayeyi baştan sona okumak...Harika olmuş.Evet belli ki sen sol yanımızı çok acıtacaksın :)))
    Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim acımasın güzel yüreğin. Yakında eğlenceli şeyler ile döneceğim. Samimi yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  5. Hayatın acı gerçekleri her haliyle Bu gün zaten yeteri kadar ağladım buda üstüne çok güzel oldu :( Ne Dememiş Sezen Aksu bir şarkısın da Ağlamak güzeldir :)....Ne olacak şimdi kıza ve oğlana Yüreğine sağlık Deli Mavim Bekliyoruz heyecanla devamını he birde nedenmiş ilk ve son hikaye yazman gayet çok güzel yazıyorsun şahsen ben yeni hikayelerini de bekliyorum yani sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ağlamayın ama yaa. Ne çok ağlamalı yorum aldım. Valla bende üzülüyorum şimdi.

      Yeni bölümü geciktirmeden yazacağım. Umarım tatmin edici olur. Valla oturdum şuan finalde nasil oynamalar yapabilirim diye düşünmeye başladım.

      Aslında çok zor birşeymiş hikaye yazmak. Devamlılık sağlamak. Valla ben işi ehliyle yapanlara teslim edeceğim. Sonra standart yazılarıma döneceğim.

      Sil
  6. Sondan başa doğru gidenlerdenim, kalemine sağlık, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmeniz beni çok mutlu etti. 💙💙

      Sil