19 Ekim 2016 Çarşamba

Herkes, Her Şey, Her Neyse...


19 Ekim günlerden... Bugün günlerden ne anımsamıyorum. Sabahı gördük, belliki akşamı görmekte farz oldu.  Küfürler ve yakınışlar kesilecek gibi değil. Bu ilkkez olmuyordu sanırım.  Omzumdan ellerime doğru uzanan bir titreme almış vücudumu. Hava soğuk değil...

Hıçkırıklar aldı dört bir yanı. Ufak tefek ağlama sesleri. Size ölümü düşündürenler oldu mu hiç? Tasasız dertsiz bir ölüm. Ve sonsuz bir uyku. Benim artık uykuya ihtiyacım var. Gökyüzünde suratı asık bir mavi, öylece durmuş, yerin kirliliğini izliyor. 


Hayatınızda gitmek istediğiniz yerlere bilet almışlığınız var mı? Defalarca aldığınız o bileti yakmışlığınız var mı peki? Ben ilkkez yaktım. İçime derin bir üzüntü olarak işledi. Yuva saydım balkondaki ufacık sandalye tepesini. Kapım açık yatıyorum. Olurda gelirsen yerin hazır. Bilesin, bilmelisin..

Siz hiç hayatta en çok güvendiğiniz insan tarafından ölüme zorlandınız mı? Nefesiniz kesilene kadar sol yanınızdan yumruklar yediniz mi? Benim nefesim kesildi artık. Vazgeçersen korkak olursun. Korktum,  bir kız çocuğu korkarsa ona sıkıca sarılmak ve bir baba şefkati ile korumak gerekiyor. Oysa ben uçurumdan aşağı itildim. İlk düşüşüm değildi üstelik. Ben defalarca düştüm. 

Adamım dediğiniz insanlar size kötü geliyor bazen. Bazen de biz onlara kötü geliyoruz. Çekilmek lazım aradan. Tek bir yol var artık önümüzde. Kalmak veya gitmek diye ayrılmıyor. Sevmek diye uzanıyor bilmediklerime. Ve rahat olsun vicdanın... Sakalların saçlarıma karışsın, sana aşık kalacağım. 
Herkes, her şey, her neyse...


SHARE THIS

Author:

22 yorum:

  1. Düşün ama lütfen yeniden kalkın ve devam edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandığım kadar güçlü değilmişim. En azından bunu keşfettim. 💙

      Sil
  2. Okurken de bizim nefesimiz tutuldu. Anlamadım!

    Anlarsam, döner başka bir yorum yazarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey için çok teşekkür ederim 💙💙

      Sil
    2. Ne yaptım ki? İyi misin Mavi Kız?

      Sil
    3. Sanırım değilim

      Sil
    4. Hangi konuda? Günlük, sıradan şeyler? Aile? Sağlık?

      Sil
    5. Herşey birikti sanırım. En son boyle olduğunda il değiştirmiştim. Umarım öyle bir son olmaz.

      Sil
  3. bazen bir çıkmaz sokağın başında bulursun kendini debelenip durursun herkese her şeye bir çığlık atarsın gecenin karanlığında çınlar sesin bir ses uzanacak bir el ararsın hayat denen yol içtiğin bir bardak su gibidir bazen berrak bazende bulanık görürsün aslında her şey içinde her şey avuçlarında biriken mavilikte sen korkaklığına sığındıkça insanlar hayat daha çok gelir üstüne aslında her daim şükür etmek dualara sığınmak en güzeli bırak sen herkesi her şeyi sen maviliğin tadın çıkar ....O GÜZEL YÜREĞİNE SELAMLAR SEVGİLER OLSUN DELİ MAVİM ... :lv :lv ben gene çok konuştum çeneme vurdu ya :)) öptüm seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep konuş ben dinlerim canim benim. Hersey için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  4. Bu güzel yazıya bir ışın karaca yetinmeyi bilir misin hediye ediyorum benden sana gelsin az önce unutum :) Sevgiler deli mavim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinliyorum hemen. Çok teşekkür ederim 💙

      Sil
  5. Sema öyle içten yazıyorsun ki, kalbime yumruk yemiş gibi oldum okurken. Yolun her daim sevmeye çıksın. Bu dünyada ki en güzel şey sevmek. Sevmeyi bilen kalbin, ruhuna ve kalbine denk aşkı kucaklasın. Bu günleri tez zamanda tozlu raflara kaldırsın karşına çıkacak olan aşk. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mükemmel bir hayat yaşamadım ama hiç kurallara uyarak da yaşamadım. Kendime aykırı yaptığım bir şeydi sevmek. Belki de onun için olmadı. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim 💙💙

      Sil
  6. zor konular bunlar zor :)

    YanıtlaSil
  7. Birçok cümleyi alıntılamak istiyorum fakat özellikle şunu : "Gökyüzünde suratı asık bir mavi, öylece durmuş, yerin kirliliğini izliyor."
    Çok güzel bir yazıydı. Çok içten. Çok akıcı. Kalemine sağlık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim guzel düşüncelerin için. Begenmene sevindim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  8. Hayat benim için sürekli bir akis içindedir. Oldugun yerde duramazsin çünkü döngüyü yakalamak zorundasin. Hayatla beraber akip giderken degisken trcrübeler yasiyoruz aci tatli. Devam ediyoruz ayaga kalkip düstügümüz yerden. O zaman yeni güzellikler bulma sansimiz da artiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda çok güçlüyüm sanıyordum. Ama kalmak için hep bir el uzatılmasını bekledim. Bu kez yardım istemiyorum. Sanırım bu yüzden bu kadar zor.

      Sil