2 Ekim 2016 Pazar

Mavi'den Dörtleme; En Çok Dinlediklerim


Merhaba mavi kelebekler. Daha rutine bindirmeye tam olarak karar vermemiş olsamda ara ara dörtlemeler yapmaya karar verdim. Neden dört inanın bilmiyorum. Her neyse ilk olarak en çok dinlediğim 4 şarkı ile başlamak istiyorum. Umarım beğenirsiniz.






      Benim için değeri çok büyük olan bir şarkıdır. Grup verayı ve bu şarkıyı uzun zamandır dinlerim ama bu aralar daha anlamlı oldu benim için. Akustik versiyon olarak paylaştım. Orijinal hali çok daha güzeldir. Keyifli dinlemeler diyelim...



      Anlam katarak devam edelim. Suavi hakkında bir yazı da yazmıştım. Çok severek dinliyorum. Sesine büyük bir hayranlık duyuyorum. Her neyse bu şarkıyı her akşam yatmadan önce dinlerim. Keyifli dinlemeler...




      Ve Özer Atik ile devam ediyorum. Tüm şarkılarını severek dinliyorum. Bu şarkının anlamı oldukça derin. Ver elini İstanbul tükeniyorum inceden demiş ve beni kendine bağlamayı başarmış bir sanatçıdır. Dünya, Ne Yazar, Ver elini İstanbul, Yalan Sanırım bunlar en popüler olan şarkılardır. Hepsi dinlenmeye değerdir. Keyifli dinlemeler...



      Ve son olarak alternatif müzik yapan gruplar içinde severek dinlediğim Yüzyüzeyken Konuşuruz grubunun muhteşem şarkısı ile kapanış yapayım. Anlamı çok büyük benim için.  Her akşam bir doz alırım. Tüm şarkıları dinlemeye değer mükemmel bir gruptur. "Ben mi kalkayım yoksa çayı sen demlicek misin" der dururum. Keyifli dinlemeler.

      Keyifli bir yazı oldu benim için. Tüm şarkıları sıra ile dinliyorum suan. Sizlerin de mutluluk ile dinlemenizi diliyorum. Bir şarkı her daim yüreğinizde yer edinir. "Manidar olur, varsa Rüzgar yoksa yağmur olsun, der gibisin"
Sevgiler, saygılar sunuyorum...

SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Dinleyecegim hepsini canim ellerine saglik😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin. Çok teşekkür ederim. Sevgiler 💙

      Sil
  2. İlk üç şarkıyı biliyorum ve severek dinliyorum. Ki ilk şarkı ile yine senin sayede tanışmıştım. Şimdi son şarkıyı dinliyorum. Müzik zevkimizin aynı olmasına sevindim. Seni sevdikçe sevmek için her gün bir sebep çıkıyor karşıma :)
    Teşekkür ederim güzellik :) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum yaaa aynı olmasına çok sevindim. Aslında şüphem yoktu. Güzel bir kalp ve güzel müzikler. Yorumun ve yanımda olduğun için çok teşekkür ederim canım. Mavi bir kelebek hep omzunda yürüsün💙💙💙

      Sil
  3. gördün de miii son yazısımıııı amaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa çooook teşekkür ederim. Blogger bağ köprüsü gibisiniz. Yüreğinizin güzelliği mavinin her tonu. Sevgiler 💙💙💙💙

      Sil
  4. Çok mavili çok tatlı bir blog bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben zaten okuyorum, takip ediyorum seni. Sende hoşgeldin. Güzel yorumun için teşekkür ederim. 💙 Sevgiler.

      Sil
  5. Merhaba,

    3. şarkıyı hatırlıyorum. Tolga Çevik'in programında bazen söylüyordu. İsmini burada öğrendim sanatçının. Hemen dinledim. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Çok değerli bir sanatçıdır. Yorumunuz için teşekkür ederim. 💎 :)

      Sil
  6. Şarkılar şarkılaaar! :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydın kızım. Bloğunu geziyorum.Özer Atiği çok dinlerim. Harika sesi ve yorumu var. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın ablam. Çok teşekkür ederim. Özer Atik çok mükemmel bir ses. Sevgiler 💙💙💙

      Sil
  8. Müzik ruhun gidasidir 😊

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel seçimler. Vera'yı bilmiyordum mesela, öğrenmiş oldum. Bu arada iki minik tavsiyem var:

    1- Manuş Baba'yı da dinlemelisin, beğenirsin diye düşünüyorum. Özellikle "Evlerinin önü yonca" parçası
    2- Youtube videolarını biraz daha büyük olarak koysana, daha güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okuduktan sonra dinledim. Yeni şeyler öğrenmek çok güzel oldu. Youtube videosu tavsiyenizi dinleyeceğim. Çok teşekkür ederim. Sevgiler 💎

      Sil