27 Ekim 2016 Perşembe

Cehennem



İçimde söyleyemediğim, konuşmanın hayli zor olduğu şeyler taşıyorum. Çığlık atmak istiyorum. Ama ne fayda insanlar sağır. Yaşamak istiyorum artık. Bu mezardan kurtulmak. Ama olmuyor. Yüreğim deli deniz, aklım dipsiz kuyu. Bilmediklerim çok fazla...

Bilmek istemiyorum bugün günlerden ne. Sahi biz hangi aydayız? Balkonda oturmuş ölümü düşünüyorum. Bugün ölürsem ne kadar eksik kalacak herşey. Ya bugün hiç olmadıysa, biz aslında zaten yaşamıyor sadece rüya görüyorsak. Tanrım aklım karman çorman oldu.

Bir nedene sığınıyorum yine. Boyuna açılmış dar bir mezar içindeyim. Hadi ama bu mezar bana ait değil . Başkalarının cehennemini ne çok sahiplenmişim böyle. Yanık içinde insalar görüyorum, kaynamış kanları akıyor önüme, dokunuyorum.

Bir..iki..üç hayat başa sardı yine. Aynı dar mezar ve suratı asık günahkarlar. Hadi bu  gece ölelim yine. Karamsarmışım öyle diyor canına yandığım. Yanlış zamanda doğmuşum arkadaşım. Değeri ölçülemeyen şeylerin kara borsada ucuza kapatıldığı zamanlar bunlar.

Bugün günlerden yalan, aylardan ihanet olsun. Bırak daha da küçülsün hayat. Bırakın huzur bulsun toprağa bağlanmış gövdem. Bırakın gideyim artık. Saat epey geç oldu. 

Sizsiniz tamam. A dediğiniz doğru, B dediğiniz emir olmuş . Tamam kabul sizsiniz . Lakin dokunmayın bana. Küçük dünyamı anlamaya da çalışmayın... Bitti... 


SHARE THIS

Author:

20 yorum:

  1. "Başkalarının cehennemini ne çok sahiplenmişim böyle" İşte bütün mesele de bu. Bırak kendi cehennemlerinde kül olana kadar yansınlar. Sen kendi cennetlerinin farkına var artık. Senin ateşe olan aşkın sadece seni yaktı. Ateş zaten ateş! Onun canı bile yanmıyor. Umarım bu bitti deyiş sondur ve gerçekten bitmiştir. <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki. Keşke hissetmiyor olsaydım. bu Çok hain bir duygu. Elimden geleni yapıyorum bana ait cenneti veya cehennemi bulmak için

      Sil
  2. Hepsine rağmen biz yine masmavi deriz ya öyle kalalım ki uzanamadıkları köşeler olsun.
    yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masmavi kalalım tabiki. umudumuz ve kalplerimiz kadar mavi. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  3. Kimseler, kimselerin dünyasına dokunmasın... O da mutlu olsun, korkmasın bu kadar. Şöyle bir soluk alsın açık havada. Üzülmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçücük bir dünya benimkisi. Kimse mutluluğumu istemesin diye mutlu bile olamıyorum. Kimse üzülmesin ama bana da dokunmasın.

      Sil
  4. Biraz depresif bir yazı :(Ne yazayım bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada oluyor bana böyle. Düzelirim yakında. 💙💙

      Sil
  5. Daha kaç cehennem yaşayacak bu ömrüm daha kaç insanlık yok olacak durmak mı gitmek mi kalmak mı hangisi kalıyor geriye aslında kocaman bir hiçlik kime göre neye göre hep insanların bencilliği acizliği ve merhametsiz oluşları hadi durma sende bırak yağsın sağanak yağmurlar altında yitip gitsin ne varsa cehenneme gitsin ..sessiz kaldım Yüreğine sağlık deli mavim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl senin yüreğine sağlık canım benim. O kadar güzel yorumlar yapıyorsun ki okurken çok mutlu oluyorum. Teşekkür ederim canım benim 💙💙

      Sil
  6. Aslında çok karamsar ama nedense Türkçe rap için mükemmel şarkı sözü olur gibi geldi bana Semanur :) Ne diyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç bir yaklaşım hehe. Ben pek anlamam rap müzikten. Ama besteler ise biri dinlerim tabiki. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim 💙💙

      Sil
  7. "Başkalarının cehennemini ne çok sahiplenmişim.." Hassas insanların en büyük yüküdür bu belkide. Herkesten çok kendine değil bir başkasına yanar canın. Ama hayat kısa, kuşlar uçuyor demiş Cemal Süreya. Ne güzel özetlemiş, iki dizede bir ömrü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kısa, kuşlar uçuyor ve ömür ne kadar çabalasakta akıp gidiyor.keşke hissetmesem hiçbir şey. Çok Teşekkür ederim canım güzel yorumun için. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  8. Kendi cennetini bulman dileğimle Sema nur. Sen mutlu ol küçücük dünyanda bakma kimseye, onlar isterlerse istesin mutluluğun hep seninle kalsın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her birimiz kendi cennetimizi buluruz umarım. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  9. Çok güzel benzetmelerle hoş bir yazıydı. Çığlıklarımızı bile kendimiz için atalım. Kalemine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. İlla yaşayacak isek kendi cehennemimizi yaşayalım. Sevgilerimle 💙💙

      Sil
  10. Mükemmel bir yazı olmuş, blogunu çook beğendim ve hemen takibe aldım :D

    Lütfen sen de benim bloguma göz at :) sofistikedusunur.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen uğruyorum bende. Sevgilerimle 💙💙

      Sil