23 Ekim 2016 Pazar

Mümkün Değil...


Yazılan her şey silinebilir. Okuduklarımı unutabilirim, yaşananların üstesinden gelirim...
Ama hissettiğim şeyleri silip atamıyorum. Kırılıyorum parçalanıyorum ama katilimi halen kendi içimde görüyorum. Ne alçak  bir his hatırlamak seni. 

Ah hüzün ile hatırlamak seni... Bazen yürürken, ara sıra koşarken, ayakta dururken veya yatarken her olaya musallat etmişim seni, ömrün ömrüme musallat olmuş. 

Sen benim tek dayanağım olabilir misin gerçekten? Sen gidince aksamaya başladı bu yürek. Nefes aldığım andan itibaren derin bir acı ile oturmuşsun yüreğime. Seni sevmek ne zahmetli iş böyle. Seni sevmek ne zor...

Kendimden uzaklaşmak istedim bir dönem, bir dönemde kendimi bulmak, sarılmak istediğim anlar çok oldu, şuan tek istedigim derin acılar ile göğsüme işlenen adını söküp atmak içimden. Derin bir nefes almak ve hiç ağlamamak. Mümkün mü?
Mümkün Değil...


SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Duygu dolu bir yazı olmuş, bu arada seni bir mime davet ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Hemen bakıyorum

      Sil
  2. Belki de mümkündür he ne dersiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de. Velhasıl ziyan olduk bir şekilde.

      Sil
  3. Duygu yüklü.. Acı tatlı hatıralar.. Ve masum aşk...

    Kalemine yansıyan bunlar birde yansımayanlar var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masum aşk içinde yaptığım hatalar da yok değil. Yorumun için teşekkür ederim 😀 sevgiler 😁

      Sil
  4. Keşke mümkün olsa. Elinden geleni yaptığına inanıyorum. Tüm bunlara rağmen olmuyorsa unutmak, söküp atmak en iyisi. Eminim ki çok zor! Ama unutma ki her şeyden herkesten değeli sen varsın. O olmasa da olur belki ama sen olmazsan olmaz Semanur. Dilerim bir an önce kendini bulursun. Çok üzülüyorum bu duruma, elimden de bir şey gelmiyor. Özür dilerim :( ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sağladığın desteği asla unutamam. Biliyorum çok teşekkür ediyorum ama yine ve hep edeceğim. Ulaştığım noktayı hiç hesap etmezdim biliyorsun. Umudum var💙💙

      Sil
  5. Her şey mümkün. Tek yapılması gereken buna inanmak ve kafa da bitirmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanç konusunda kesinlikle haklısın. Mümkün olduğuna inansaydım belki de unutmak ve hiç ağlamamak bir çırpıda oluverirdi. Sevgilerimle. 💎

      Sil
  6. Ziyan olan yerlerde yeni umutlar, mutluluklar yeşerir Semacım. Herşey mümkün, Sevgiyle kal hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Umudum hep var biliyorsun. Masmavi olacak birgün yine ortalık. İnanıyorum. Sevgilerimle 💙💙💙

      Sil
  7. Ağla,üzül,deşarj ol ve silkelen.Daha sonra kalk ve yürü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçoğu yapıldı. Daha iyiyim. Çok teşekkür ederim. Ne dersiniz herşey düzelir mi?

      Sil
    2. Kesinlikle düzelir :) Siz de lütfen kendinize inanın :)

      Sil
    3. Umarım dediğiniz gibi olur. İnanç ve umut daima var 💙💙

      Sil
  8. Yaşadığımız sürece yıkılacağız farklısı mümkün değil, önemli olan kalkabilmek. :)
    Seni mim'ledim. *-*

    YanıtlaSil