22 Ağustos 2016 Pazartesi

Veda


      Merhaba mavi kelebekler. Hayatım bir karmaşa içinde. Bir süre yazı yazmayacağım. Belki bir daha yazmayacağım. Bu şehri bırakmaya karar verdim. Blogumu silmeye kıyamadım. Deli tarafım sil dedi, ama mavi yanım kıyamadı. Bu süreçte sizi sıktıysam, moral bozduysam, üzdüysem özür dilerim. Yeni bir hayata başladığımda geri dönmeyi düşünüyorum. Blogları okuyacağım. Yani zaman buldukça. Zaten günlük takip ettiğim bir hikaye var. Sevgili bi'blog tarafından yazılan. Bilmiyorum, yine yazmaya ara vermek ne kadar doğru olacak. Ama zaten sürekli aynı şeyleri yazıyormuş hissi beni öldürüyor. Biraz kelimeler pişsin, cümlelerim demini alsın umarım geri dönerim. Sevgiler, saygılar sunuyorum....

SHARE THIS

Author:

32 yorum:

  1. Profesyonel bir delinin yaptığı işe bak. Profesyonel bir deli savaşı bırakmamalıydı bence, belki profesyonel bir kaçış yerine profesyonel bir savaş seni sen yapacaktı. Bıraktıkların mı kaderin olacak bırakamadıkların mı inşallah güzel günlere kavuşursun mavi, seni bekliyor olacağız buna emin ol.. Kendine mavi davran :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deliliğim tuttu yine. Arada yapıyorum. Affedin. Geri döndüğümde bu yazıyı sileceğim. Mavi kal :)

      Sil
  2. Ben b umavi ve umut dolu blogu özlerim valla.En kısa zamanda bekliyoruz.Bomba gibi bir enerjiyle dönün lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Iyi bir enerji ve tatil belki beni düzeltir. Mavi kalın. :)

      Sil
  3. Bazen aynı şeyleri yazar insan, bazende aynı yazıları farklı ifadelerle anlatır durur.. Anlattığın kendinsindir, kendini değiştirdiğin kadar farklılaşır yazdıkların. Farklı yazmak zorunda değilsin, öyle de hissetmemelisin. Yazmayı bırakma, buraya yazmasanda yaz biyerlere, iyi gelecek göreceksin. Geri gelmeni istemiyorum, hiç gitme!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam komik bişey yazicam diyorum oturuyorum klavye başına yine aynı şeyler. Bu belirsizlik içinde kendimi bulmalıyım. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Beni mutlu ettin. Mavi kal :)

      Sil
    2. Ben mavi kalayım da sende KAL! Nasıl istiyorsan öyle yaz, burası senin. Sen kayıp değilsin, aramana gerek yok :))

      Sil
    3. Bu kez biraz korkuyorum sanırım.zaman lazım ilaç niyetine. :)

      Sil
    4. Korkma yalnız değilsin. Zaman bol.. İlaçta sende..ee yazmak için sayfa, okumak için de bizler varız. Daha ne olsun? Çay da söylerim tam olsun :)) hadi gül boşver bişey düşünme:))

      Sil
    5. Çayı ben demlerim geri döndüğümde, karşılıklı içeriz. Kısa süreli bir gidiş olmasını umuyorum. :) :)

      Sil
  4. Böyle bir karar almana üzüldüm. Ama şunu biliyorum ki, bu kararlar seni sen yapan. O içindeki karmasikligi çözeceksin. İnanıyorum. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İçimde olan biteni halledip dönücem inşallah. Kararlardır bizi biz yapan :)

      Sil
  5. Senin yazılarını seviyorum Mavi inşallah geri dönersin :) ki yazmadan duramayacağını biliyorum :) ne hikayesi bu arada mavi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Döneceğim inşallah. Bi'blog isimli bir blogda güzel bir hikaye yazılıyor. Onu diyordum.

      Sil
    2. G+ profilinde gördüm az evvel :)

      Sil
  6. O zaman "Bulutsuzluk Özlemi- Mavi" sana hediyem olsun. Umarım en yakın zaman da yazmaya başlarsın. Daha yeni keşfetmeme rağmen yazdıklarıbda bana iyi geliyordu. O yüzden diyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan şarkıyı dinliyorum. Çok teşekkür ederim. En yakın zamanda satırlarda buluşmak dileğiyle. :)

      Sil
  7. Şu an yaşadığım şoku anlatamam. Tüm samimiyetimle, gitmeni istemiyorum. Dönem dönem tükenmişlik hissederiz (bana da olur bazen). Ama bu durumlarda geri dönüş daha sağlam olacak inan bana. Sakın yazmaktan vazgeçme. Biz maviye seninle aşık olduk. Sen dönene kadar da mavi kelebeklerin seni bekliyor olacak. Kendi adıma söylemeliyim ki seni seviyorum "mavi deli". Çabuk dön lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar samimi bir yorum olur mu yaaa:) Biraz daha iyi hissedince geri döneceğim. Belki bir tatil veya şehir değişikliği bana iyi gelecektir. Hikayeni büyük bir merakla takip ediyorum canım. Halen okuyacağım. Tükenmişlik kesinlikle şuanki durumum. Herşey için teşekkür ederim:) :)

      Sil
    2. Çok sevindim dönecek olmana. Tatilini yap, denize gir hatta. İki mavinin kucaklaşmasıyla güzel yazılar çıkacak orataya, eminim. Okumak için sabırsızlanıyorum. Belki bir gün birlikte bir hikaye yazarız :) Benim gibi sulu gözün ve senin gibi masumane delinin hikayesi kim bilir nasıl güzel olur?

      Sil
    3. Aynen sanırım denizi özledim ben. Uzak kalmak beni yordu. Zaten denize kıyısı olmayan insanları hiç sevemedim ben. Senin gibi güzel yürekli bir insanla yazılacak hikaye ne güzel olur. ❤

      Sil
    4. Teklifimi kabul etmene sevindim :) Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum. Tadını çıkar olur mu? Benim için de eğlen birazcık :)

      Sil
    5. Umarım herşey güzel olur :)

      Sil
  8. Dönüşü olduktan sonra vedalar da iyidir. En azından dönüşü beklersin ve bu beklenti seni hayata bağlar. Bence kafanı dinlemek için her şeye ara ver ama her şeyi yok etme. Bu kadar uğraştığın bir şeyi tek kalemde silme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısın ki. Bazı şeylere emek verdim. Bir kalemde silme fikri delilik. Evet dönüşü olan bir veda bana umuttan başka şey vermez. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler:) :)

      Sil
  9. Şimdi geldim gittiğini okudum. Gidişler gelişler bu hayatta hepimize olan durumlar kapama blogunu gelmen için sebebin olsun. Güle güle git Çabuk dön o zaman diyelim niyetleri güzel tutalım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetler güzel. İnsanlar güzel. Mavi zaten apayrı. Döneceğim bomba gibi inşallah. Kısa bir mola diyelim. Sevgiler:) :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Doğrusu yazmaya ara vermek daha kötü yaptı beni. Maviliklere ufak bir yolculuğum kaldı. Kader izin verirse döneceğim.

      Sil