9 Ağustos 2016 Salı

BloggerLife2 #Mim


     Selam mavi kelebekler.  Aslında ruh halim çok müsait değil bu yazı için ama insan severek okuduğu bir yazar tarafından mimlenince, karşılık vermesem olmazdı. (acemidemirci) Tamam başlayalım o zaman.

1- Blogger denilince akılınıza gelen üç şey nedir?

    İlk olarak samimiyetini kağıda dökebilen insanlar geliyor. Bir yazıyı okurken "ya ne kadar samimi bir blogger" diyorsam sabah kahvemi alıp okuduğum ilk bloglarda genelde onlarındır. 
     Ikinci olarak zaman kavramı olmayan kişiler geliyor. Birçoğu çalışıyor, bazısı evli buna rağmen ne kadar da değer veriyorlar. 
     Son olarak kelime cambazı olarak nitelendirdiğim insanlar geliyor. Kelimeleri öyle bir kullanıyorlar ki dikkat etmek lazım okurken. Dengeyi kurup blogu daha eğlenceli hale getiriyor. 


2- Her temadan ( Kişisel, gezi, kozmetik, kitap vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem?

     Aslında isim vermek istemiyorum. Ben çok unutkanım, severek okuduğum bir blogu yazmayı unutursam çok üzülürüm. Bana göre her blog okunmaya değer. He illa bir iki isim verecek olursam Acemi Demirci, Bolkafein, Sade ve Derin, Gizli Özne, Oktayy.net, Cafe Tigris vs...
İsmini yazmamam okumadığım anlamına gelmiyor tabi. Ciddi bir blog okuruyum bu arada. Sadece soruyu cevaplamak adına yazdım.

3- Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?

     Tüm yazı boyunca en çok düşündüğüm ve gülümsememe neden olan soru buydu. Dedimki "Ya mavicim sende daha çok yenisin, ne tavsiye verebilirsin ki"(evet arada kendimle konuşuyorum, delilik var biraz, sakın kimseye söylemeyin ha) Neyse bu konu hakkında sadece özgün olun derim. Siz olun, gerçek siz. Ben okurken en çok bu durumu seviyorum. Sanki kendinizle konuşuyor gibi yazın, kasarak, aman kelimeleri dikkatli seçeyim deyip zorlama cümleler kurmayın. Size yakışanı yapın...

4- Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?


     Vatikan diyerek haykırdım soruyu okurken. Nedeni şöyle; gerek gizemi olsun, gerekse tarihi bana göre büyülü bir yer. Sanırım izlediğim filmler ve okuduğum kitaplar buna neden oldu. Bir dedektif edasıyla "Himmm gizemini çözmek isterdim bu şehrin!!" dediğim zamanlar oldu. Tabi şu da var, bir ülkenin ortasında, bağımsız bir biçimde oluşu beni çok etkiliyor. Umarım buraları görürüm. 


     Ben bu yazıyı yazarken çok eğlendim, kendimle derin bir sohbete girdim.  Hayallerimi ve düşüncelerimi dile getirdim. Tabiki bu güzel mim sürsün istiyorum.  Ve bu yazıya aşağıdaki dostları mimliyorum; 




Bu yazının da sonuna geldik. Beni mimleyen sevgili Acemi Demirci'ye teşekkürlerimi sunuyorum. Yazmak beni bir nebze rahatlattı. 
Sevgiler, Saygılar efendim...

NOT: yazacak olan arkadaşların yukarıdaki resmi kullanması rica olunur. 

SHARE THIS

Author:

17 yorum:

  1. Tebrik ederim gerçekten samimi olmuş. Benim de katıldığım bir etkinlik olduğu için ilgiyle okudum yazını.sevgi ve saygılarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanız beni mutlu etti. Bende bu konuda mimlenenlerin yazdıklarını, yazım bittikten sonra okuyacaktım zaten. Sevgiler :)

      Sil
  2. İçinden geldiği gibi yazmak konusunda sana katılıyorum. Zaten içinden geldiği gibi yazmadiktan sonra yazmanin da bir anlami yok. Yazı stilini sevdim. Denk geldikçe okuyorum yazılarını. Samimiyet konusunda aşırı bir güven veriyorsun. Yaziyorsa dogrudur. Hissetmistir öyle yazmistir dedirtiyorsun. Bu samimiyetine güvenerek moralinin neden bozuk olduğunu öğrenmek istemedim de değil hani. Bence daha fazla yazmalisin. Daha fazla kalem oynatmak seni daha fazla huzurlu yapabilir sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz yüzümde bir tebessüm oluşturuyor. Kendimi derin bir boşlukta hissettiğim için moralim bozuk. Bu aralar sürekli yazıyorum. Çok iyi geliyor. Gece 4, halen şiirler yazıyorum. Kendimi arıyorum kalabalığın içinde. Yakında düzelir moralim. Sevgiler:)

      Sil
  3. Semacım çok içten bir mim olmuş. Ruh durumun yerinde olsaydı nasıl bir mim çıkacaktı ayrıca merak konusu. Ben okurken keyif aldım, sanıyorum sana da faydası oldu. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederim canım. Daha iyi şeyler çıkardı biraz daha mutlu olabilseydim. Ama yazmak da iyi geldi. Sevgiler:)

      Sil
  4. Eğlenceli ve her zaman ki gibi samimi bir yazı olmuş. Böyle bir etkinliğe etiketlenmekte benim için ayrı bir heyecan oldu. Sevgiler, saygılar, hürmetler... (ne kadar resmi bi' yazar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça resmi oldu. Dört gözle bekliyorum. Sevgiler:)

      Sil
  5. İkinci söylediğin "zaman kavramı olmayan kişiler" kısmını sevdim ben. Gerçekten insanlar çocuk bakıyorlar, normal iş hayatları var, bunun dışında kendilerine de vakit ayırmaları gerekiyor ama aynı zamanda da bloglarına vakit ayırabiliyorlar. Hayranlıkla bakıyorum o insanlara. Bu mimlemeyi bugün bir çok blog yazarından okudum, farklı düşünceler farklı öneriler... Senin yazında keyifli ve samimi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırmalarına bende hayranlık ile bakıyorum. Okuduğun için teşekkür ederim. Ve tabi gülümseten yorumun için de. Sevgiler :)

      Sil
  6. Aaayy mimlenmişim ^.^ En kısa zamanda yazmaya çalışacağım :)
    Bu arada özgünlük ve laf cambazı kısımlarına ben de katılıyorum ^^

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel cevaplar. Açık, şeffaf ve samimisin. Sıkıntılar sanki daha çok yazdırıyor, onları belgelemek ve paylaşmak yarasını onarır insanın kızım. Ben yoğun duygulu geçen bir kaç günümün ardından şiirle kendimi daha iyi ifade ettiğimi sanıyorum. Bloğumu alt-üst etmemin ardından bir elden geçirme sürecindeyim. Gün ardı paylaşacağım yazı ve şiirlerimi. Beni okuman çok mutlu etti, teşekkürler mavi hayalleri olduğunu sadığım cici kızım.Şimdi gmail yoluyla da takibe alıp, seni daha iyi tanımak istiyorum. Sana huzurlu ve mutlu bir gün ve günler, hatta bir ömür diliyorum. Sevgilerimle. Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu oldum ki. Aslında uzun zamandır okuyorum seni ablacım. Ama insan ilkkez yorum yapınca biraz çekiniyor. Bende derin bir üzüntü ardından hayatta kalma çabasıyla yazıyorum. Beni gerçekten gülümsettin. Mavi hayallerim var. En büyüğü senin kadar mavi kalbi olan güzel insanlar ile tanışmak. Yavaş yavaş oluyor işte. 💙💙💙 Sevgilerimle💙💙

      Sil
  8. Çok samimi cevaplar.
    Sizi tanımak adına güzel bir mim olmuş, elinize sağlık.
    Yazan elleriniz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve bir o kadar da samimi yorumunuz için ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Çok mutlu oldum :) :)

      Sil