4 Ağustos 2016 Perşembe

4 Trilyon Param Olsa Mı? #Mim


Yeni bir blog yazarı olarak ilkkez Şafak Çalışkan  tarafindan mimlendim. Bu konu üzerine bayağı düşündüm ve hayallerimi tekrar bir gözden geçirdim.  Acaba 4 trilyon param olsa neler yapardım? Şimdi bir delinin hayallerini sizinle paylaşma vakti.  

İlk yapacağım iş sırf söylemesi zor olsun diye 1 tl harcadım. 3. 999. 999....... heheh!!! Bir çılgın ben. Soran olsa ne kadar param var söyleyemezdim. Üç trilyon dokuzyüz doksan dokuz... nasıl okunuyor onu bile bilmiyorum. Ulan fakirliğe bak ya!

Biraz gerçekçi düşüneyim şuanki işimden ayrılırdım. Aileme yardım eder ve hayallerimi gerçekleştirmeye başladım. Öncelikle çok görmek istediğim birkaç ülke var, onları gezerdim. En başta vatikan olmak üzere 7 tane. Hayallerimi yazdığım bir defterim var oraya yazmışım. 

Ama asıl iş sonrasında.  Hemen gider İzmir'e yerleşirdim. Hayatımın kalanını geçirmek istediğim şehir çünkü. Sonrası için aklımda 2 büyük proje var. 



   1--Kitap Kafe Açmak
17 yaşımdan itibaren gerçekleştirmek istediğim bir hayal. Ama istediğim şey para kazanmak veya kâr amaçlı olmayacak. İçinde yeni yazarların da olduğunu binlerce kitap olacak. Gelen kişilere girişte bir kasa anahtarı verilecek. Ve elektronik eşyalarını buraya kilitlemesi istenecek. Tabiki çıkışta alabilecek şekilde anahtar onda kalacak. 

İçeride yer minderleri de olacak, dileyenler için koltukta olacak. Buradaki herkese çay ve kahve servisimizde olacak. Ve bu hizmet para karşılığında değil,  kitap almaya ikmanı olmayan 3 kişiye kitap alacağına dair bir söz karşılığında olacak. Kitap okuyan kişilerin sözlerine itimadım vardır. 



    2--Dilek Evi Açmak

Bunu birçok kişi saçma bulacak muhtemelen.  Küçükken hep yapmak istemişimdir.  Öncelikle bahçeli bir yer satın alacağım. Birkaç büyük ağaç olacak,  ortada ise bir havuz, havuzun kenarları sarmaşıklarla korunacak. Sarmaşıklara mavi tüller bağlayarak ve havuza nazar boncuğu atacak ve dilek dileyecek. Kitap okumak için yerler yapılacak.  

Bu hizmette ücretsiz olacak tabiki ama karşılıksız değil. Ağaçlarda asılı olan bir zarf seçecek kişi çıkarken. Zarfın içinde bir isim ve adres tabiki bir de hayali olacak bu kişinin ve zarfı alan kişi bu hayali gerçekleştirme sözü verecek. Tabi kendi hayalini de yazıp bize teslim edecek bizde onu ağaca asacağız.  

Bu iki hayali gerçekleştirdiğim vakit istediğim tek şey ise, sevdiğim adamla mavi bir İzmir manzarası eşliğinde ölüme kavuşmak. 

Ben bu yazıyı derin iç çekişlerle yazdım. Umarım hepinizin  hayalleri gerçekleşir. Bende bu konuda sevgili arkadaşım Hayal  kapanım'ın düşüncelerini merak ediyorum ve onu mimliyorum.
Saygılar, sevgiler efendim...

SHARE THIS

Author:

7 yorum:

  1. Kitap kafe fikri bayağı iyiymiş. İsmini tam hatırlayamadığım küçük bir belediye çocukların 1-2 saat kitap okumaları karşılığında bir o kadar da bisiklet sürme imkanı veriyormuş. Bu teşvik de bayağı hoşuma gitmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük büyük herkesi teşvik etmek lazım dediğim bir olay. Bu şekilde heveslendirilmesi beni mutlu ediyor. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok samimisin canım cevaplar çok hoş :) Topluluğumuzda olduğun için ziyaret etmek istedim ve takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikirler var. Kim bilir belki bir gün fikir olmaktan çıkıp bir proje haline gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 trilyon param olursa proje olucak inşallah. Hayaller işte, bir köşede gerçek olmayı bekliyorlar...

      Sil
  4. aaa ben fikirlerine de, hayallerine de bayıldım. Hem de izmir'de. Kesin daimi müşterin olurdum. Cafeleri bilmem ama belki İzmir'den bir iş bakıp, buraya gelirsin, hayallerine bir adım yaklaşırsın. Ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok teşekkür ederim :) İzmir'e geleceğim yakın bir zamanda. ama hayallerime biraz vakit var. birikim gibi şeyler. :) umarım her birimizin hayalleri gerçekleşir :):)

      Sil