17 Ağustos 2016 Çarşamba

Şiir Gibi Bir Hayat



      Selam mavi kelebekler. Bu gece kitaplığımda duran tüm defterleri indirdim. Günlüklerim hariç 20 küsür defterim varmış. Bunlardan bir en eski bir de en yeni olanı seçip balkona geçtim. İnsan hissetmeden yazamazmış tekrar anladım. Şimdi bu yazıyı neden yazıyorum inanin bilmiyorum. Sanırım sizinle dertleşmeye ihtiyacım var.

      Hayatımdaki belirsizlik halen devam ediyor. Ama daha iyiyim. Kendimi keşfetmeye başladım. Rumca bir ninni var. Sürekli onu söylüyorum. Kuzenim ve arkadaşlarım tekrar sıyırdığımı söylüyor. Belkide haklılardır. Neyse konuyu dağıtmayın bakayım. Yakın bir zamanda 2 mesaj aldım şiirlerimi paylaşmamı istediler. Üzerine yorumda alınca dedim artık paylaşmak şart oldu. Bugün bir kaç şiirimi yazmak istiyorum. Ağustos ayında yazdığım şiirler. Daha tazecik. Fırından yeni  çıktı, yürek yakıyor...


       Aşığın en büyük uyuşturucusu,
      Sevdiğinin teninin kokusudur,
      Ben senin kokuna hasretim yar,
      İnan tüm yoksunluğum bundan...
                               💎
                               💎
      Nereye böyle zamansız,
      Daha güneşi doğmayan sabahlarımız var,
      Okunmayan ezanlarımız,
      Durulmayan bir denizimiz var.
      Daha yağmuru başlamamış sonbaharımız,
      Kar taneleri düşmeden üşümeyen kışımız,
      Daha açmayan begonvillerimiz var.
      Gerçekleşmeyen umutlarımız,
      Bitmeyen sıkıntılarımız,
      Dur daha tam sevmesini bilmeyen kalplerimiz var.
      Hakimiyet kuramadığımız bir dilimiz.
      Susmayan kelimeler var bu gece.
      Sevdalandıkça kanayan kalplerimiz var.
      Can kırıklarımız var,
      Dur daha çıkmayan bir canımız var,
      Nereye böyle zamansız...
                                  💎
                                  💎
      Edip'ten maviyi, Cemal'den sevdayı,  Nazım'dan özlemi öğrendim. Ben şiir gibi yaşamayı şairlerden öğrendim...
                                 💎
      Bu gece için bence yeterli. Zaten kimseyi sıkmak istemem. Biraz sevda yüklü satırlar oldu. Olsun siz aldırmayın. Bu gece yine uyuyamıyorum. Zaten günlerdir uyuyamıyorum. İçimde affedemediğim şeyler var. Ailem dönmem için ısrar ediyor. Daha hayalim gerçekleşmedi. Ama yorulduğumu da hissediyorum. Günler ne gösterir bilmiyorum. Ama sizler dikkat edin, bol bol gülümseyin,  terli terli su içmeyin. Geceleri fazla gezmeyin.
    Saygılar, sevgiler efendim...

SHARE THIS

Author:

16 yorum:

  1. "Hissetmeden yazamazmış insan" ne kadar da doğru bir cümle kullanmışsın. Taa buradan hissettim :) Yazdıklarını takip ediyorum ve her gün biraz daha anlıyorum, neden "bir deli mavi" olduğunu. İyi olmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun beni o kadar mutlu etti ki. Delilik olmasa, yaptıklarımı üzerine atacağım bir eylem kalmaz. Her yeni gün yeni umut bu yüzden iyiyim. Sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel şiirler sema. Anlatımın zaten çok güzel. Umut iyidir, her yeni güne umutla bakman daha iyi. Üzülme demek kolay üzülen insana ama sen yine de üzülme. Bir deli mavisin sen, mavi huzur, umut demektir =). Sevgiyle, mutlulukla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için teşekkür ederim. Haklısın deli maviyim ben. Umut etmekten vazgeçmemem gerek. Bugün mavinin en güzel tonu seninle olsun. Sevgiler :) :)

      Sil
  3. Demek aşığın en büyük uyuşturucusu,sevdiğinin teninin kokusu....Vay be...Çok iddialı ama çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumunuz beni çok mutlu etti. Bu yüzden aşka dair yoksunluğumuz. :) :)

      Sil
  4. Sen şiirlerinde fazlasıyla anlatmışsın, ilave edilecek duygu, söylenecek söz bırakmamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. Sevgiler :) :)

      Sil
  5. Ne güzel bir şiir...Güzel bir anlatım.Yüreğiniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O sizin yüreğinizin güzelliği. Sevgiler. :) :)

      Sil
  6. İkinci paylaştığın şiir o kadar derinden etkiledi ki son iki satırı hele.. Gerçekten yüreğine sağlık devamını bekliyoruz. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sizi sıkmak istemem. Çok sık paylaşmak istemiyorum aslında. Ama böyle güzel yürekli insanlardan güzel yorumlar alınca paylaşmamak olmuyor.

      Sil
    2. Yok yok sen paylaş, daha kim bilir kimlere dokunacak bu sözler..

      Sil
    3. Seve seve paylaşırım o halde. :) :)

      Sil
  7. Tuhaf dimi insana yorgunluğu hissetirebilende kendisi güzel günler göreceğine dair umut verende.
    Satırlar çok içten yüreğiniz umut ve mutlulukla dolsun ve aynı yürek nereye böyle zamansız diyebilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar içten bir yorumki. Çok teşekkür ederim. Bir daha nereye böyle zamansız diyeceğini sanmıyorum. Ama olsun. Umudum denizler kadar. :) :)

      Sil