20 Ağustos 2016 Cumartesi

Ziyan Bey, Sükut Hanım


      Selam mavi kelebekler. Size bugün sevdiğim  bir şarkıdan bahsedeceğim.  Çok ses getirememiş ama bana göre müzik listelerinde bir numara olması gereken bir şarkı. Vera grubunun Ziyan Bey isimli şarkısı. Benim için anlamlı olduğundan sizinle paylaşmak isterim. Ben halen Sükut Hanım olarak geziyorum  ama o artık Ziyan Bey olamaz. Sözlerini de beğeneceğinizi düşünüyorum.


  Hadi dinleyelim....
     
Aklı yalana doydu
İki kadeh keyfi vardı o da bitti
Akşamüstü iki lafın belini aldı kıyamadı
Viski renkli bir İstanbul resmi daha koydu telefona
Ziyan her şey adı gibi Küfretti Beyoğlu’na
Bir kafayı kaldırsa Ziyan Bey yan masada bir kız duruyordu
Aslında Ziyan Bey de o da yalnızlığı yadediyordu
Ah yan masaya bir baksa Ziyan Bey
Gördüğüne inansa Ziyan Bey
Kalbine yenilip bir cesaret
Yanmasa da bir sönse Ziyan Bey
Bıkkın önüne baktı
Sükut Hanım daldı gitti yine sustu
Akşamüstü güneşi pırıl pırıl saçına vurdu
İlk bakışta aşık oldu Sükut Hanım Ziyan Bey’e
Kırık kalbi durdu sanki
Niyetlendi yüzleşmeye
Bir cesaret kalktı Sükut Hanım yan masaya Ziyan Bey’e doğru
Tek gecede biter diye korktu yine boyun eğdi yazık ki oturdu
Ah yan masaya bir baksa Ziyan Bey
Efkarı dağıtsa Ziyan Bey
Kalbine yenilip bir cesaret
Yanmasa da bir sönse Ziyan Bey...
      Size tek tavsiyem güzel şarkıları başkaları için dinleyip, farklı anlamlar yüklemeyin. Çünkü her dinlediğinizde üzülürsünüz.  Saygılar, sevgiler...


SHARE THIS

Author:

2 yorum:

  1. Gözlerimi kapadım ve kendimi melodinin kollarına bıraktım. O an kafamda canlanan hikayenin tam içinde buldum kendimi. Durup durup dinliyorum şimdi. Bizi tanıştırdığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım beğenmene. Benim için çok ayrıdır. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler:) :)

      Sil