21 Ağustos 2016 Pazar

Biraz Daha Ben.


Selam mavi kelebekler. Sanırım kendimi anlattığım yazıları daha çok seviyorum. Öyle olacak ki size biraz daha kendimden bahsedeceğim. Mavi bir kız oluşumdan fazlasını. Yine nedenini bilmediğim halde oturdum klavye başına. Anlatacak şeyler birikmiş olabilir. 

Nereden başlasam bilemiyorum. Ama takıntılarımı anlatarak giriş yapmak geldi içimden. İlk takıntım, yeni aldığım kitabı koklamak. Yani sanırım kitap kokusunu seviyorum. Yoksa başka bir açıklaması olamaz. 


Sessizliği fazlasıyla seviyorum. Sessiz bir odaya hapsetmek istiyorum bazen kendimi.  Mesela artık yazmasa bile kalemlerimi atamıyorum. Genelde onlara fazla anlam yüklüyorum. Ne bilim bu ilk şiir yazdığım kalem, seni tanıdığımda çantamda bu kalem vardı gibi. Biliyorum şuan gülüyorsun. 


Bu kolye boğularak ölen can dostumun hediyesi. Aslında harçlıklarımızı bir araya getirip almıştık. Hiç takmadım, kırılması ve zarar görmesinden hayli korkuyorum. Bayağı oldu 8 yıldan fazla nerden baksan. Zincir kısmı çok eskidi ama değiştirirsem sanki aynı olmayacak gibi geliyor. Bu kolye dışında hiç kolyem olmadı sevmiyorum kolye takmayı.


Birbirine benzer olabilir tabiki ama hiç çift küpe almadım. Hediye gelenler dışında. Kulağımda sayısını bilmediğim kadar delik var. Hep çeşit çeşit, saçma sapan küpeler takıyorum. Delilik işte napcan.  Aynı olan ve aynı seyreden şeyleri sevmiyorum. Birine mor takarken, diğerine mavi takmışlığımda var.  


Çok farklı bir noktaya geldim. Eminim bir çoğunuz biliyorsunuzdur. Rüya kapanı olayına feci inanıyorum. Normalde bir Kızılderili adeti. Ama yatağımın başında oldukça fazla var. Bir dönem ciddi rüyalar görüyordum. Özellikle kötü geçen birkaç yılım vardı. Kaza sonrası uzun bir dönem rüyalar gördüm. Atlatmak için ailem ile yollar aradık. Psikologlar dahil bir çözüm olmadı. Bende rüya görmemek için uyumuyordum. Ama atlattım. Birgün gezerken rastladık. Ben görüntüsünü çok beğenmiştim. Ailem denemek istedi. Aldık, okuduk, araştırdık. İyi rüyaların geçişine izin veriyor, kötü rüyaların yolunu şaşırmasını sağlıyormuş. Bir hayli hoşuma gitti. 4 yıldır evimde. Ve artık boynumda dövmesi var. İşe yaradığını hissediyorum. 




SHARE THIS

Author:

13 yorum:

  1. Rüya kapanı olayını hiç bilmiyordum.İlginç geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende birkaç araştırma sonunda öğrendim. Ama işe yaradığını hissediyorum. :) :)

      Sil
  2. Hayat bu. Kötü şeyler yaşamışın. Atlatmana çok sevindim. Kendinden bahsetmen de memnun etti. Tanıyor insan.

    Boğulmak diye okuyunca ve arada Ünye de olunca... Biz oradan döndükten sonra komşumuzun oğlu Karadeniz'de çok sık rastlanan girdaplardan birine kapılmış. Boğulmuş. Kapı önünde oynardı. Döndükten sonra uzunca mektuplaşmıştık. Senelerce. Mektuplardan öğrenmiştik.

    Yakınlarda da belki yedi, sekiz sene belki daha az, İzmir'deki en büyük kuzenlerimden abimizin eşinin abisi tekneyle açılmış ve teknesi batmış.. Bulunamadı. Neyse ki arkadaşlarından kurtulan olmuş. Kuzenimin eşi Arnavut göçmeni Emine Abla'yı gördüğümde yüzündeki acıyı görmüştüm birkaç yıl önce.

    Neyse... Maviyi sevdiğin belli. Güzel renk. Ben de çok severim. Küpelerin de çok güzel. Küpeleri de çok severim oldum bittim :))))


    Acemi Demirci'nin yaptığı bu yorumu yanlışlıkla kaldırdı sevgili kuzenim. Bende gmail hesabımdan buldum. Çok özür dilerim. Mahcup hissettim. Yorumlarınızı da sizi okuduğum kadar duygu yüklü okuyorum. Sevgiler. Tekrardan üzgünüm.

    YanıtlaSil
  3. Ben neler yapıyorum bilsen... Yorumların başına neler geliyor bazen kendi elimle :))) Kendimden biliyorum yani. Hiç üzülme. Ben aynı anda üç kere yaptım birkaç gün önce yorum silmeyi...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mahcup hissettim ki anlatamam. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler:)

      Sil
  4. Rüya kapanı olarak adlandırılan şeyi basit dekor/süs sanıyorum, aydınlandım yazıyı okuyunca :) Popüler kitaplardan bende uzak dururdum ama okumak gerekiyor. Bir kaç kitabı geç okuduğum için pişmanlık yaşadım diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pişman olacağım sanırım kitap konusunda. Yani tam alıcam diyorum evden çıkıyorum bambaşka kitaplar alıp dönüyorum. Rüya kapanı gerçekten işe yarıyor tavsiye ederim. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Rüya kapanını Alacakaranlık filminde görmüştüm ilk. Bence piyasaya da ordan yayıldı :) Ama estetik duruyor. Kötü rüya kısmını ben de yaşamıştım bir dönem. Zor bir durum. Çok şükür, uyumadan önce yatağın etrafını ayetelkürsi okuyarak parmağımla daire içine alma vesilesiyle çözüldü. Popüler kitaplar konusunda birkaç kez hayal kırıklığına uğradığım için ben de çekiniyorum almaya. Ayda on kitap siparişi çok iyi canım. Harikasın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacakaranlık filmini izlemedim ama okumuştum. Olabilir tabiki. Bizde tesadüfen bir aksesuar mağazasında gördük. Biraz araştırma yaptık. Denedik. Belkide öyle olduğuna inandığım içindir, yolculuğa bile çıksam mutlaka yanıma birini alıyorum. Kitaplardan başka sığınacak limanın yok. Bu ara deli gibi okuyorum. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. Sevgiler:) :)

      Sil
  6. :)) Çok güzeldi bu yazı, uyumadan önce ne iyi gitti bir bilsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için. Sevgiler:)

      Sil
  7. Kızılderelilerle ilgili olduğunu bilirdim ama rüya kapanının ne anlama geldiğini bilmezdim. Bir şeyin iyi geleceğine inanmakla başlıyor bence herşey. Ben mesela en çok sevdiğim duayı okurum, iyi gelir.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bende inandığım için sanırım işe yarıyor. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler. :) :)

      Sil