12 Ağustos 2016 Cuma

Olsa Yanlışlık, Olmasa Yalnızlık


      Bu aralar derin bir üzüntü içindeydim. Gerek yakınımdaki insanlar gerekse beni tanımadığı halde bana çaba harcayan, moralimi düzeltmek için çabalayanlar oldu. Ben düzeleceğim. Beni son kez dinler misiniz? Size bir hikaye anlatmak isterim.

      Bir varmış, bir yokmuş, belkide bir var, bir daha var siz karar verin. Aşk diye bişey varmış. Aylak aylak gezer, nerde savunmasız biri var gider ona çarparmış. Ama sonrasında neler olduğunu anlamadan dinlemeden bir anda gidermiş. Aylar, yıllar hatta asırlar geçmiş.  Anadolu bıyıklı,  efe yürekli aşk bir anda çağa uymuş. Her yeri dövmeli, garip konuşan bir genç oluvermiş.


      Haliyle o eski aşklardan eser yok şimdi. Zamanın mecnunu çöllere düşeceğine, barlarda yatar olmuş. Leyla, yüreği yangın yeri adamlar yerine cepleri dolu denyolara bakar olmuş. Zamanın dağları delen Fethat kaybolmuş yerine gelenler, poşet taşıyamayan adamlar olmuş. Aşkı için ölüme razı olan Şirin yerini "ay kimse için ölemem valla" diyen ponçik kadınlara bırakmış.

     Demem o ki "aşk" pazar malı haline gelmiş. Bir alana bir bedava. Kavuşulmamaya bile aşık olan büyük insanlar ölüp gitmiş. Yerine gelenler ise aşkı üç harften oluşan basit bir kelime zannetmiş. Sanırım bu hikaye böyle son bulmuş.  Zaten mutlu son diye bişey yoktur. Mutlu olsa son bulmaz çünkü.

      Kalbine giriş yok yazıp assan, gelir okuma bilmeyen bir cahil yerleşiverir baş köşeye. Sen ağırlamak zorunda kalırsın. Bazen susmaktır en büyük devrim. Susup kalmak, ben yıkık dökük bir köprüden kormadan geçiyorum karşıya, beni tutun beni asla bırakmayın. Çünkü biliyorum ki ben düşerim, biliyorum ki gitmek gelirse bir kez aklıma, bir daha dönmem.

      Mavi bu kadar mutsuz olmamalı. O yüzden çok yakında deli şeyler ile geliyorum. Çünkü mavinin umudu denizler kadar. Ve mavi şuan bir rüyanın ortasında, kötü bir rüya. Ama bu gece uyanıyor. Ben halen geceyi seviyorum, özellikle maviye yakışan geceyi. Ama bundan sonra sevmenin değil, sevilmenin tadına varacağım...  Bazen öyle birini seversiniz ki, olsa yanlışlık, olmasa yalnızlık...
Saygılar, sevgiler...


SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Ayrıca 100.000 TL farkla sevgilinize BMW alıp aşkınızı bir boy daha büyültebilirsiniz. İnsanlar önce zamanı, sonra da maneviyatı değiştirdi. Manevi duyguları maddiyat artırmaya başladı ve günümüzde saçma sapan şeyler ortaya çıktı. Ne diyelim sonumuz hayrolsun, hayrolmazsa en kötü ihtimal yalnızlık olur. Olsun yalnızlıkta hiç yoktan iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlığa pek inanmam. Iyiki kitaplar ve melodiler var. Maneviyat biraz daha artmış olsa belkide dünya daha temiz bir yer olacak. Yorumun için teşekkür ederim dostum :) :)

      Sil
  2. Semacım uzmanlık alanıma giren konuyu çok güzel aktarmışsın satırlara. Bilirim ki bu her harfin bir kelimeyi oluşturması kalbe yorgan iğnesiyle nakış yapmak gibidir. Ve yine bilirim ki o kelimeleri bir araya getirdiğinde birleşmek yerine dağılır herşey.. Sanki o motifi yine iğne ucuyla çekerek sökmeye benzer bu dağılma, belkide sökülme. İçin acır ipi her çektiğinde.. Bazen ip dolanır, ilmeği boğazına geçiverir boğulursun... Ama biri gelir vuruverir sırtına öksürürsün geçiverir sızısı kalsada.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne zaman bir yorumunu okusam "yaa çok güzel yazmış yine" diye tepki veriyorum. Yine aynı şekilde okudum. O kelimeler bir araya geldiğinde bir ben dağıldım sanırım. Bu güzel satırlar için teşekkür ederim. Sevgiler:) :)

      Sil
    2. :)) İçimizde bir yerlerde bir mıktatıs var. İşte o mıknatıs dağıldığımızda tüm parçaları tekrar biraraya getirmek için.. Parçaların yerleri karışsada her parça yerine oturur zamanla. Bu satırları yazacak yerlerimi dürttüğün için asıl ben teşekkür ederim. Madem ki uzmanlık alanım bilgiyi paylaşmakta fayda var:)) öpüyorum canım,

      Sil
    3. Desteğin ve sözlerin için teşekkür ederim. Daha yerini dahi bilmediğim o mıknatısı bulmayı umuyorum. Sevgiler :) :)

      Sil
  3. Hayrı olmayan gitsin zaten. Gitsin ki asıl hakeden gelebilsin 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide haklısın. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsınız.Her şey gibi aşklar da! günübirlik artık.Sevgi ile kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler:)

      Sil
  5. Yanlış yapa yapa doğruyu buluruz diye düşünüyorum.Hiç sıkma canını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende artık böyle düşünüyorum. İyi olmaya çalışıyorum. :) :)

      Sil
  6. Kalbi kalbine, ruhu ruhuna denk birisi ile sevgiyle boğulman dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için çok teşekkür ederim canım. O halde amiiiin diyelim. :) :)

      Sil
  7. Aşk ne zaman moda oldu sevdalar işte o gün bozuldu mavi.Artık baştan başa sevdaya bulanan aşıklar yok ölümsüz aşklar yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her aşk ölümsüz olsa. Aşıklar ölse bile aşklar yıllarca konuşulsa...

      Sil
  8. aman ilişkiden uzak durmak iyidir :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel yazmışsın, bazen güzel yazanların çok acılar çektiğini düşünüyorum, bu paylaşımınıı okurken duyduğun acıya ortak oluverdim,en kısa zamanda geçmesini temenni ederim; ama unutma izi kalacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende en kötü anların sizler gibi güzel düşünen insanlar sayesinde geçeceğine inanıyorum. İzler kalır, kalsında.

      Sil
  10. Sen ki "bir deli maviyim" dersin. Öyleyse bekle. Gece üzerindeki karanlıktan kurtulduğunda sabah olacak ve yine yine yeniden doğacak mavi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım. Çok mutlu oldum. Haklısın ben deli maviyim. Sabahın en güzel ışığı senin olsun. Sevgiler:) :)

      Sil