10 Haziran 2016 Cuma

Bugün Hayatımın En Renkli Günü Olabilir

mavi, deneme, blog yazısı

   Günaydın mavi kelebekler. Bugün çok renkli bir gün. Hava güzel, su güzel, müzikler daha bir güzel, rüzgar küçük dokunuşlar yapıyor omzuna insanın. Bende ayrı bir neşe,  ayrı bir heyecan var.



   Umarım bugün başınıza hep güzel şeyler gelir. Hep mutlu olun. Rengarenk şemsiyeler hep başınızın üzerinde dolaşsın, sizi kara bulutlardan ve hüzün yağmurundan korusun.



   Şuan sahilde, yeşilliklerin üzerinde oturuyorum. Nefes alıyorum. Bu huzuru sizinle paylaşmak daha katlanarak artmasını sağlamak için yazıyorum. Beni hiç bırakmayan bir defterim var. Bugün "beni karala" diye ısrar ediyor.

   Yazmak çok büyük bir eylem. Duygularını kağıda dökebilen az insan kaldı. Defterimin kokusu beni uyanıkken dahi hayallere sürüklüyor. Deli deli müzikler dinletiyor. " Son feci bisiklet" bu ara şarkıları ile fazlasıyla haşır neşirim.


   Mutlu olmak için kimseye ihtiyacım yok biliyorum. Çünkü ben bir hayali yaşıyorum. Burda olmamın bir amacı var. Hayalimde sizlerde varsınız,  her biriniz. Hepiniz oradasınız. Birbirimize hayatlarımızı anlatıyoruz.  Ortada hem ortamı, hem içimizi ısıtan bir ateş var.

   Biliyorum herkesin anlatacak çok şeyi var. Benimde öyle. Ama artık veda etmek lazım kısa bir süreliğine. Bir dahakine neden bu kadar deliyim onu bir anlatayım en iyisi. Bugün hayatınızın en renkli günü olabilir, yeterki gülümseyin.  Bir deneyin derim.

 Saygılar, sevgiler...

SHARE THIS

Author:

0 yorum: