28 Haziran 2016 Salı

Blog Sözlük'e Merhaba Deyin

blog, mavi, blog sözlük, blog

Yepyeni bir sözlük, geçtiğimiz aylarda dünyaya merhaba dedi. Severek var olduğum bu mecranın diğer sözlük formatlarından birçok farkı var.


Öncelikle burada bulunan kişilerin tamamı blog yazarı ve blog takipçisi. Birçok blogu keşfetme şansın oluyor. 

7 moderatör ve 1 admin ile yola devam eden bu mecra, kaliteli bir içerik ile bizleri karşılıyor. Burada iken gündemi takip edebilir, açılan başlıklar ve girilen entryler sayesinde yeni kelimeler keşfedebilir, çeşitli konular hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. 

"Dünün en iyileri", "en sevilen yazar", "tüm zamanların en çalışkan yazarları", "badiler" gibi özellikler ile daha da eğlenceli hale gelen bu sözlük sizlerin keşfini bekliyor.

"Hadi ne duruyorsun"

SHARE THIS

Author:

9 yorum:

  1. İyi ki açılmış dediğim sözlüktür. Sayesinde yani bloglar keşfettim. Umarım daha da gelişerek devam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde umudum bu yönde. Hatta öyle olacağına eminim. Sayesinde birçok blogtan haberim oldu.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sizi bu mecrada görmekten mutluluk duyarız.

      Sil
  3. Bende merak ettim ilk defa görüyorum. Bizde bi giriş yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelişiniz bizleri de mutlu edecektir. Uzun soluklu olması dileğimle.

      Sil
  4. Zaman ayırabilsem.... Ayıramayacağım. Çok isterdim. Hala da isterim. Ama zaman elimi kolumu bağlıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi görmeyi çok isterim. Zaman bulduğunuzda umarım gelirsiniz. Bulunduğumuz ortam fazlasıyla güzel.

      Sil