23 Haziran 2016 Perşembe

Mavi Melodiler Seninle Olsun

aşk, şiir, mavi, blog, aşk şiiri
Yazılmış birkaç satır, siliniyor bu gece, 
Öyle bir rüyadan uyandım ki!
Sol yanım halen durmuyor, 
Parmak uçlarım acıya hissizleşti.
Gözlerim ağlamamak için iyice kısıldı. 
Biri çıksa karşıma ve neyin var dese,
Yıkılacak karşıki dağlar. 


Ama herkesin keyfi yerinde. 
Olsunda ayrıca, ne mutlu ona. 
Olurda birgün durdurursa beni biri,
Günaydın desin, merhaba desin,elveda bile olur.
Ama ne olur nasılsın demesin.
Çünkü iyi değilim, hemde hiç. 

Kırgınım hemde saç uçlarıma kadar,
Belki bu hayatı bana yazana,
Yada oynamak mecburiyetinde olduğumdan,
Kendime kızıyorum,  bilmiyorum. 

Biliyorum üşüyorsun oralarda,
Örtemem de üzerini, 
Toprak bu kez hainlik yapmış bana.
Seni daha bir uzaklaştırmış benden.
Eminim bir yerlerden izleyip
"Bu kız yine sıçmış hayatına" diyorsun.
4 mü oldu yoksa 5 mi bilmiyorum,
Hani zaman unuttururdu herşeyi. 
Peki ben neden halen unutamadım seni.

Dostum, mavim, umudum, arkadaşım. 
Toprak hiç yakışmadı sana.
Toprağı değil, ellerimi örtmek isterdim sana.
"Korkma kardeşim güvendesin"demeyi isterdim.
Bak dışarda şimşekler çakıyor. 
Sen çok korkarsın ki şimşekten.
Dayanamazsın, maviyi görmezsen olmaz,
Ben yine alıştım sen yokken karanlığa. 

Bugün çizgilere basmadan yürüdüm yolda,
Tabi bir ikisini saymazsak.
Sevmiyorsun yazarken seni anlatmamı biliyorum. 
Beni iyi hatırla dersin hep.

Bu yıl mezarına gelemeyeceğim. 
Çiçeklerini sulaması için babama yemin ettirdim. 
"Mavi güller" asla solmayacak.
Yoldan geçenler koparmasın diye ,geçiti kapattık.

Bu gece gelip dokundun yine sol yanıma. Biliyorum üşüdün. 
Zaten hep çok üşürdün,
Ama ellerim yok artık üzerinde, 
Bana kızma sakın, 
Kelimelerin küfür kokmasın. 
Bu kez sesimi örttüm üzerine. 
Sakın ellerim olmadan üşüme. 
Mavi melodiler hep seninle olsun.
         
                                  SEMANUR KÖK 


O gece yanında olacağım diye tutturmasaydın keşke,  Senden öylesine acı ile özür diliyorum ki, başım yukarıda duramıyorum.  Umudunu yok ettiğim için özür dilerim DOSTUM...

SHARE THIS

Author:

3 yorum:

  1. Çok dokundu. Anlatacağını anlatmış bir şiir. Fazlasıyla da şiir hem. Sıradan değil. Çok beğendim. Hüzünlendim de... Güzel mavilere, koyu derin mavilerden ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yürek böyle mavilikler dolu. Güzel yorumun için teşekkür ederim...

      Sil
  2. Bloggerlar Blog World de buluşuyor. Sizi de aramıza bekleriz. Diğer bloggerları yakından takip ederken içeriklerinizi tanıtabilirsiniz.

    YanıtlaSil