13 Haziran 2016 Pazartesi

Sakalları Şiir Kokmalı Bu Adamın

mavi, deneme, eş, aile, ev halleri

   Bu zamana kadar bir kadının ağzından erkeği anlatan birçok yazı okumuşsunuzdur eminim. Bende bunlardan birini yazacağım. Tabi birkaç fark ile...


   Herkes beyaz atlı prensini bekler bir ömür. Bende bu iş biraz farklı işliyor. Değil beyaz atlı, at binmese bile olur. Bugün size olsaydı ne güzel olurdu dediğim adamımı anlatacağım.


   Benim adamım ev işi bilmeli.  Çamaşır, bulaşık yıkamalı. Evi süpürmeli, aşırı titiz olmalı. Ben evimize yorgun argın geldiğimde yemeği hazırlamalı. Yemek sonrası masaj yapıp yorgunluğumu bana unutturmalı. ŞAKA ŞAKA...

    Yalnızca hayatın ortak olduğunu unutmamalı. İkimizde evimiz için çalışıyorsak, kalan işleri bölmeyi bilmeli. Elleri şefkat dolu olmalı, bana her dokunuşunda sonsuz bir güven doğmalı aydınlığa. İkimiz için...


   Sakalları şiir kokmalı bu adamın. Yüreğinin güzelliği mısralarıma konu olmalı. Yazdıkça yazdırmalı. Sesinden bahsedemiyorum bile. Öyle bir tonda konuşmalı ki "bu adam beni bir ömür bırakmaz" dedirtmeli.

   Sonra günlerim öyle kopyala-yapıştır yapılmış gibi hep aynı olmamalı. Bana hergün yeni bir ilham ile gelmeli. O benim hep gündemimde olmalı. Yüreğimin çizilmiş sayfalarında manşet olmalı.


    Havanın kararması, yemeğin tuzu, gömleğin ütüsü gibi basit ve gereksiz  kavgalarımız olmamalı. Tek kavgamız beraber izlediğimiz filmlerde "gerçek hayatta yok bunlar" konulu kavgalar olmalı. Şefkat arayan küçük kız çocuğuna çevirmeli beni.

   Gece evde bir tıkırtı olduğunda kalkıp bakan, sadece yolda biri laf attığında sinirli ve kavgacı bir karakter olabilen, ev için alışveriş yaptığımızda "ver poşetleri ben taşırım" diyebilen bir erkek olmalı.

   Baba olma duygusunu içinde barındıran, ben çocuğuma doğruyu öğretebilirim diyen, en önemlisi ailesini hayatı pahasına koruyabilecek biri olmalı.

   Asla yok dememek lazım. Bazen arayıpta bulamadığın hayatı, kader dalga geçercesine önüne atıveriyor. Bana yüreğinin tüm güzelliği ile dokun adam. Bana kendin olarak gel. Benide, sen yap.


Dağılmış saçlarımın ardına, hayatını darmadağın edecek bir gülüş sakladım. Şimdi gelip beni toplaman lazım...


SHARE THIS

Author:

2 yorum:

  1. Çok beğendim. Çok yakın buldum anlamınızı. Bir şarkının dediği gibi, "Daha önceleri nerelerdeydiniz?" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel yorumun beni öylesine mutlu etti ki. Daha öncede burdayım fakat kimse siz kadar derin bakmadı yazdıklarıma. :) :)

      Sil