13 Nisan 2017 Perşembe

Mavi'den Dörtleme: 45'likler



        Öyle bir özlem duyuluyor ki eskilere anlatılmaz.Bazen eline bir kadeh aldığında, bazen yatmanın az evvelinde, bazen de yolda yürürken aklına geliyor insanın bu şarkılar. Bazen Nil BURAK çıkıp "Anılar beni yalnız bırakın" diyor. Bazen gülünce güller açtıran Gülpembe oluyoruz,Bazense baharda çiçeklerin kıskandığı Firuze. Ben de dedim ki bu mükemmel 45'liklerden dördünü sizlerle paylaşayım. Hadi başlayalım.


               1-ZEKİ MÜREN/ ŞİMDİ UZAKLARDASIN

        Zaten Zeki Müren'in "elbet bir gün buluşacağız" sözünde takılı kalan biriyim. İnanıyorum ki Elbet bir gün buluşacağız, çünkü bu böyle sürüp gitmez. Umudun, aşkın, hüznün ve sevginin harika anlatıldığı eserler, bir o kadar harika bir adam tarafından seslendirilince, ancak bu kadar iyi olabilirdi diyoruz istemsizce. E hadi dinleyelim.



             2-NİL BURAK/ YALNIZIM BEN

        Zaten 45'lik deyince akla gelen ilk isimlerden kendisi. Sesinin berraklığı ve şarkının güzelliği bir yana, her anı anlam kokuyor şarkılarının. Kadın sanatçıların eskiden ne kadar iyi olduğunu anlıyoruz, dinlemeye başlayınca. Uzun zamandır hasret kaldık böyle seslere. İyi dinlemeler sevgili mavi kelebekler.





             3-AJDA PEKKAN/ SANA NELER EDECEĞİM

        Ya zaten Ajda PEKKAN'ı sevmeyen yoktur bence. Şahsen ben çok severek dinliyorum Evet tarz olarak şuan çok değişti ama yine de kendini dinletiyor. Şimdilerin 20lik kızlarına da taş çıkarır hatun valla. Geçenlerde gençlik fotoğrafını gördüm de eskiden de aşırı güzelmiş. Neyse uzatmadan iyi dinlemeler diyeyim. 



             4- TANJU OKAN/ ÖYLE SARHOŞ OLSAM Kİ

        İnanıyorum ki Tanju OKAN sevmeyen yoktur. Bu şarkıları dinliyor oluşum birçok insanı şaşırtsa da ben severek dinlemeye devam edeceğim. Ha gönül ister çocuklarıma da aşılayayım. Nasip tabi ama çok zor orası kesin. Şimdi sizleri bu güzel şarkıyla bırakayım. İyi dinlemeler...



        Evet sevgili mavi kelebekler bu aralar çok iyi değilim. Büyük bir beklentinin ortasında bir hayal kırıklığı yaşadım. Ve geçmiyor maalesef. Bu arada kimseyi kendinizden vazgeçmek zorunda kalacak kadar sevmeyin. Sizden alacağını alan çekip gidiyor nasılsa. Mutlu bir gece dilerim...

SHARE THIS

Author:

24 yorum:

  1. Ne güzel parçalar bunlar.Babam vefat ettiğinde Şimdi Uzaklardasın şarkısını çok dinlemiştim.Zeki Müren,Tanju Okanla büyüdüm ben.Emektarları rahmetle anıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başın sağolsun canım benim. Kesinlikle çok güzel eski olan herşey. Kocaman öpüyorum 💙

      Sil
  2. Bir de izle butonunuzu göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte canım "bu siteyi takip et"diyor.💚

      Sil
  3. Çocukken babamın aldığı bir sürü kasetler vardı hepsini dinlemeyi çok severdi rahmetli. En çok ta zeki müreni çok beğeniyordu. Bende arada bir dinlerim anılarım depreşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim. Aslında eskisi kadar kıymeti yok insanların gözünde. Yok olurlar diye korkuyor insan ister istemez 💙💙

      Sil
  4. En çok sevdiğim 45 likler hepsinin yeri çok ayrı ne güzel bestelermiş hala sık sık dinlerim helede dinlenmeye ihtiyacım olduğunda... Deepten geldim bana da beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ihtiyacım olduğu anda dinler mutlu olurum. Yorumun için teşekkür ederim canım. Hemen uğruyorum.

      Sil
  5. Merhaba :) Eskiler çok başka. Özellikle müziklerde sözler daha anlamlı, melodiler daha sıcak. Sana Neler Edeceğim bir zamanlar çok dinlerdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaaa. Halen dinliyorum ama giderek ihtiyaç duymuyorum da dinlemeye. O zamanlarda çok kızıyorum kendime.

      Sil
  6. ne güzeeel. bi de son yazıma baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep. Meleksin sen 💙💙

      Sil
  7. Ah nil burak... bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum yaa. Keşke daha çok dinlesem💙💙

      Sil
  8. Seçimler şahane... Favorim Şimdi Uzaklardasın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeki Müren bir başkadır benim için de. Eskiler her daim güzel yaa 💙💙

      Sil
  9. Hepside çok gel şarkılar, sevdiğim sanatçılar.

    Tek Ajda Pekkan'ın uzak zamanlarını, uzak şarkılarını severim. Uzunca bir zamandır eskileri dışında yeni şarkıları ilgimi çekmiyor. Bir de adı geçince aklıma bir yüz gelmiyor. Şarkısı esprili. Kim kızdırdı seni böyle? Ben de kızdım şimdi ona. Hem de çoookkk :)))

    Tanju Okan… Çok samimi biri. Hissettikleri öyle içten olmalı ki kaldıramadı belki de.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın. Tanju Okan annemin çok sevdiğin bir sanatçı. Onun samimiyeti etkilemişti beni.

      Ajda Pekkan'ın eskileri çok ıyimiş valla. Galiba eskiyen her şey değerli hale geliyor. Yorumunuz için teşekkür ediyorum 💙💙 Kocaman öpüyorum 💙

      Sil
  10. Aaa, unuttuk mu?

    Yok olmak filan gibi şeyler yasaktı, kalkmadı. Hala yasak.
    Yanlışlıkla yazılmış sanırım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmak yok. Kesinlikle haklısınız. Yok olmak falan da yok 💙💙

      Sil
  11. Aaa sen bu sarkilari nerden biliyorsun yahu. Çok severim hepsini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum ya. Tabi yaş küçük ama eski olana hep değer verdim. 💙💙

      Sil
  12. ben de çok severim, 45 lik bir sürü şarkım var arabada dinliyorum sürekli rahatlatıyor, keyiflendiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama yaa. Bende bayılıyorum dinlemeye 💙💙

      Sil