15 Nisan 2017 Cumartesi

Bir Deli Mavi 1 Yaşında: Çekiliş Ve Hediyeler

1.yıl, kutlama, bir deli mavi, hediyeler, çekilişler.


        Merhaba mavi kelebekler. Bir deli mavi hayatıma gireli tam 1 yıl oldu. Bu süre zarfında harika insanlar tanıdım. Birkaç doğru ve birçok hata yaptım. Ve koca 1 yılı devirdim bu blogda. Ayrıca ilk defa devamlılığı olan bir işten sıkılmadım. Yazmak girince bir işin içine her şey değişiyormuş sanırım. Ve beni buraya bağlayan biricik mavi kelebeklerime ufak hediyeler vermek istiyorum. İşin özü şu ki, başta herkes 1 kişiye hediye ver dedi ama ben dayanamadım ve iki güzel insana hediye vermek istedim.

        Peki hediyeler ne mi diyorsunuz?


  •  Barış Manço Plak- Mançoloji 1
  •  Nil Burak Plak- Yalnızım Ben
  •  Jojo Moyes- Üstümüzde Gökyüzü Altımızda Deniz
  •  Paulo Coelho-Veronika Ölmek İstiyor
  • Ali Lidar- Alengirli Şiir
  • Atilla İlhan- Böyle Bir Sevmek

 Çekilişten ismi çıkacak 2 kişiye 1 plak, 1 roman ve 1 şiir kitabı vereceğim. 3 hafta içinde çekiliş sonucunu açıklayacağım. Eğer bu kişi İstanbul içinden olur ise buluşup hediyeyi kendim vermek istiyorum. Peki bu çekilişe katılmak için ne gerekiyor mu diyorsunuz? Hadi şartları konuşalım♥


  • Bu blogu takip ediyor olmak.
  • Bu çekiliş yazısı herhangi bir sosyal ağda paylaşmak.
  • Paylaştığınızı yorum ile belirtmek.
  • Google plusda beni takip etmek.
  • Her daim gülümsemek. 

        Umuyorum ki nice güzel yıllar geçireceğiz. Umarım tüm ömrünüz bir sudan daha berrak geçer. Sizleri seviyorum mavi kelebekler. ♥






SHARE THIS

Author:

43 yorum:

  1. Nice yaşları olsun blogunun canım mavinin huzuruyla hep birlikte olmaya devam edelim inş. paylaşımlar tamam şans benden yana olursa bir kütüphaneye armağan olacak.
    Katılan herkese bol şans.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim.nice yılları birlikte görürüz umarım, bol şans diliyorum, 💙💙

      Sil
  2. Daha nice yaşları olsun güzel bloğunun benim Deli mavim bizde dahil oluruz efendim yarın bloğumda paylaşırım canım benim daha nice güzel yıllara günlere Deli mavimm 😊😁😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım, nice yıllar deviririz inşallah birlikte 💙💙💙

      Sil
  3. Nice güzel yazılarınız ve kalıcılığınız olsun ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Hepimizin güzel yılları olur umarım buralarda, bol sans bu arada 💙💙

      Sil
  4. Oo nice yaşların olsun mavi :) devami gelsin insallah.Bende katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi şanslar canım benim. Nice yıllar görmek dileğiyle,💙💙💙

      Sil
  5. Nice güzel senelere mavi :)) biliyorsun nerede plak orada ben :) twitter ve g+da paylaştım. Ama mobilden girdiğim için URLleri başka gün yazayım olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bacım😩plaklardan biri sana biri bana 😎Takip edelim olurda bir arkadaş eskaza talip olursa haddini bildirelim(tenhada kıstırıp geregi yapılır ona göre ,ilgililere duyrulurul🔫)😈)

      Sil
    2. Olur tabi canımın ici, bol sans diliyorum, bu plak merakı çok güzel bir şey, ufak başlayıp hızla ilerler bilirim💙💙💙 çok öpüyorum 💙💙

      Sil
  6. Nice güzel uzun yıllara... Keyifli çekilişler dilerim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Yanımda olduğunu hissettiriyorsun, nice yıllarımız olur umarım, ıyi şanslar, 💙💙💙

      Sil
  7. Mavi, mavi...Gök mavi,deniz mavi...Nice mavinin tonu yıllara.Bu arada o plaklardan biri artık benim ona göre 😩dokunanı yakarım😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzucum, hoşgeldin ve ıyi şanslar tatlım 💙💙

      Sil
  8. Zaman çabuk geçiyor,ne ara 1 yıl olmuş. Ne diyelim, nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah hiç sorma Gizli Özne, 1 yıl evvel acaba tam olarak nasıl paylaşım yapılıyor diye araştırıp duruyordum, şimdi 1 yaşına girdik, nice yıllarda görürüz inşaallah, ıyi şanslar bu arada 💎💎💎

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Niye yılları birlikte görürüz umarım, ıyi şanslar 💙💙

      Sil
  10. Merhaba Sema öncelikle nice yıllara samimi yazılarını takip ediyorum.Plak hediyesini çok güzel dusunmussun.Bana çıksın isterim.Paylaştim.Her daim gülümsemek dışında tüm şartlari yaptim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsemek de ciddi bir şart. O da olursa tamam 😊 ıyi şanslar.

      Sil
  11. Böylece kutlamalara başladık. Nice yıllar boyunca kutlama yazılarımız, güzel yazılarının arasına serpişsin dileğimle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep en güzeli sizi bulur umarım. Iyi şanslar. Sizi görmek hep mutlu ediyor beni💙💙

      Sil
  12. Katılalım biz de :)
    Nice mutlu yıllara <3

    YanıtlaSil
  13. çekilişlere katılmaya hiç sevmem ama konu kitap oldu mu bende varım diyorum takip ediyorum seni ve twitter hesabımdan paylaştım adım @itsmeayss bu arada hayırlı olsun 1. yılın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Ben de kitap olanlara katılıyorum bir tek. Iyi şanslar. 💙

      Sil
  14. Bende katıldım. Hayırlı olsun, blog insallah daha iyi yerlere gelir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Iyi şanslar diliyorum.

      Sil
  15. Hayırlı olsun nice güzel yıllara inşallah. Ben de katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Iyi şanslar.

      Sil
  16. Nice mutlu yıllara.bende katıldım: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Iyi şanslar diliyorum.

      Sil
  17. Daha bu ne ki 10. yılı kutlarsın umarım. Ben de katıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah Sametcim. Seni görmek güzel, ıyi şanslar,

      Sil
  18. Nice yillara canim. Ben yurtdisindayim ama kitaplari bir çocuk kütüphanesine hediye etmek üzere katiliyorum. Sanirim seni her yerden takipteyim simdi yaziyi da paylasiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir hareket canım benim, ıyi şanslar, 💙💙

      Sil
  19. Ahhh ben bir süredir dişlerimle uğraşıyorum. Mavişim bir yaşına girmiş. Bloğu nice seneler dolsun taşsın kızımın. Gözlerinden öperim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam hata bende, ben farketmedim yokluğunu, seni görmek beni çok mutlu etti ablam, birlikte nice seneler görürüz umarım, çok öpüyorum, 💙💙

      Sil
  20. Mavi, bu çok güzel bir çekiliş olmuş. Ben çekilişe katılmayacağım, daha çok ihtiyacı olan birine gider umarım diye. Bu arada Murat Ak ve Çağatay Kadı tekrar birleşerek Çamur'u yeniden kurdular. Bir de benim sen sevdiğim parçalardan biridir bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamur grubun tekrar kurulduğunu bilmiyordum. Mutlu oldum. Değer verip okumanız beni çok mutlu etti. Sevgilerimle.

      Sil