9 Nisan 2017 Pazar

Kırık Bir Masada, Diz Dize Duranlar

sonsuz aşk, bir aşk hikayesi, kırılmış bir kadın, sevmek mübalağa sanatı, aşk



        Yaşamın paslı kapısını yakalıyorum en soğuk yerinden. Bir daha sevebilir miyim aynı emin değilim, sevdiğim şeyden kolay vazgeçer miyim? Asla. Ama bazen duruluyor denizim. Tekrar dalga alması imkansız duruyor. Tekrar seni sevmek zor ama sensiz nefesim kesiliyor sanki. Ellerim üşüyor, en çok da parmak uçlarım.... (5.12.2016....günlüğümden bir paragraf)

       Sahil kenarında oturuyorum. Elleri hiç ayrılmayan 70'li yaşlarında bir çift, simit yiyorlar. Denizi izlemeyi kesip onlara dalıyorum. Bir daha uyanır mıyım? Muhtemelen evet. Peki uyanmak ister miyim? Kesinlikle hayır.

        Onların bu masum sevişleri, günümüzde duygusuz sevişmelere döndü. Kimsenin gerçekten bir eli tutabileceğine olan inancım azaldı. Bir nefesine ömrünü veren aşıklar, şimdi nefes nefese. Bir kalbe aşık olanların sayısı azaldı. Bir bedene aşık olanların devri şimdi. Yaşama olan inancım da tükeniyor. Beni yaratanın, beni yok etmesini istiyorum.

        Şimdi böyle değil mi? En fazla 1 aya her şeyin yenisi geliyor. Babaannem ölünce dedem yemeden içmeden kesilmiş. Gözlerinden akan yaşları geç, içine doğru akanları saymıyorum bile. Ne yani illa ölmek mi gerek hatırlanmak için demişti. Zaten öldüğü günü aklımdan çıkarıp atamıyorum. Ikinci babamı kaybetmem bende bir sürü yara açmıştı. Ölürken beni hatırlamıyordu, en acısı da bu.

        Kendime geldiğimde kalkmışlardı. Farkına bile varmadım. Aklımdan milyon tane acı, bir o kadar da bekleyiş geçti. Aynı masaya oturmuştuk mesela, köşeleri çatlak içinde, tam ortadan kırılmış. Dizlerin de değiyordu dizlerime. Bir saniye ayrılmadım mesela gözlerinden. Arada belki gülümseyişini seyretmek için...

        Kırık bir masada diz dize oturmuştuk. Senin gözlerin benimse dizlerim kanıyordu. Gözlerinden öptüm. Sana hiç veda etmediğim yüreğinden öptüm. Bana ait olacağın o günden öptüm. Asla gelmeyeceğin tüm yollardan sonra. Beni uykusuz bırakan Cumartesilerden öptüm. Her gece hayal edip asla dokunamadığım sakallarından öptüm. Dizlerim de uyuduğun o günlerde, ellerimin karıştığı saçlarından öptüm. Ben seni imkansızlığından öptüm...




SHARE THIS

Author:

18 yorum:

  1. Yaradan yok etmesin, yüreğini ve kelimelerini kucaklayacak olanın kapılarını açsın sana.
    Neşet Ertaşı dinlemek büyük keyif.
    Ben herkesin doğru kapısının bir gün açılacağına inanırım ,sınanan sabırdır belki de.
    Yüreğin ve kalemin daima ışık saçsın canım, sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşet Ertaş beni gece mutlu eden tek şey.
      Yok olmak kötü müdür bilemiyorum aslında.
      Tabi bu yaşımda ölümü istemek aptallık muhtemelen. Ama bir yorgunluk da hissetmiyor değilim ♥♥
      Çok teşekkür ederim değerlim♥ Okuduğun için mutluyum ♥

      Sil
  2. tekrr seni sevmek zor; ama sensiz nefesim kesiliyor, o kadar tanıdık bir cümle ki bana; ama bak sana ne dicem çokta sıradan bir şey:) GEÇECEK ve yenileri olacak ;)umutla gülümsemeyi bil yeter ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım. Hep bir başkası girer hayatlarımıza.
      Ben sadece buna müsaade etmiyorum.
      Umudum var her daim. Ama halen onun için 💙

      Sil
  3. Böyle sevgiler var canim mesele bulabilmekte ve bulunca da yasatmakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim artık kimseye inancım kalmadı. Umarım gerçekten vardır böyle sevgiler 💙💙

      Sil
  4. Seni çok iyi anlıyorum canım. Ben de aynı şeyleri geçen yıl yaşadım. Ve nasıl olduysa unuttum. Önüme bakıyorum. Arada aklına geliyor ama sonra da amaann diyosun. Seven gitmez. Seviyorsa gitse de döner. Eee dönmüyorsa sevmemiştir. Sevmeyeni de ben istemem. :) Şimdi eşimi çok seviyorum. İyi ki bırakmış beni :) Ya da ben onu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde benim için de bir umut var. Kendimi kapatmayim o halde. Çok güzel bir ömür gecirmeni dilerim canım benim. Cok öpüyorum 💙💙

      Sil
  5. Deeptone'nin blog tanıtımından geliyorum canım. Benim bloguma da bekliyorum. Tabi istersen :)

    YanıtlaSil
  6. Duygular ölmüyor işte, yalnızca bedenler... Bir bir gün bir yerlerde tekrar bir araya geldiğimizde o bedenlerin de bir anlamı kalmayacak nasılsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke duyguların da ölmesini sağlayacak bir makina falan yapsalar. Bir gün bir yerde onu başkasıyla görürsem ölürüm herhalde.

      Sil
  7. Unuttuk mu? Yasaktı yok olmalar, benzeri düşünceler :)))

    Azmin sonucunun ne olduğunu hepimiz bilirken :))) O halde şimdi gülüyoruz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki gülüyoruz. Güleceğim de. Fakat tam olarak silinmiyor sanırsam. 💙💙

      Sil
  8. şimdiii feyste başlayıp ertesi gün wadzapta bitiyo aşklar hemencecik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy deep kesinlikle haklısın canım ya. Bıktım valla samimiyetsiz olan her şeyden.💙

      Sil
  9. Bence o sizin gizli kahramanınız. Sevilenler fiziken yanımızda olmasa da ruhen bizimle. .Hiç tanımadıklarımız bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. O benim gizli kahramanım 💙💜

      Sil