27 Haziran 2016 Pazartesi

Ayrılıklar Mutluluk Getirmeyecek

ayrılık, mavi, blog, aşka yükseliş, sensiz olmaz

Burada feminist bir kadın misali konuşmayacağım. Çünkü biliyorum ki bunu yalnızca beyler değil, biz kadınlarda yapıyoruz. Bazen sıyrılmak için bazen de alışkanlık olduğu için söylendiğini düşündüğüm bir kaç söz var. Bugün onları biraz eleştirmek ve kendimce eğlenmek istiyorum. 




Şöyle başlamak istiyorum, "Benden daha iyilerine layıksın" Tamam çok düşünceli adamsın sağol. Tabi asıl söylemek istediği  "Bende senden daha iyilerine layığım, bir arayalım bakalım belki buluruz, bulamadık mı ben burdayım" 
Peh peh...

Daha çok şey var . Örneğin "Zamana bırakalım veya bana zaman ver" Aslında kafa dinlemek istediğini ifade ediyor. Ama unutma ki "zaman namlunun ucuna kadar gelmiş kurşun gibidir, istediğin kadar çabala gelir seni yaralar"


Daha bitti mi peki. Tabiki hayır. "Biz ayrı dünyaların insanlarıyız" ayar oluyorum buna ya. Ayrı iki dünya var sanki. Hadi diyelim var ve birimiz onda birimiz bunda yaşıyoruz. Saçma bahaneler yerine yiğitçe git işte. 

Bak çarpıcı bir final yapayım istersen. "Hoşçakal" diyor birde gözümün çiçeği. Giden memnun belki hayatından tamam da kalan hoş kalabilir mi ki? Kalmaz ben vedanin hoş kalınanına hiç rastlamadım. 


Hayat o kadar kısa ki. Ne zaman gelir karanlık bilinmez. Kalan mavi ömürde size düşen aşkı eşit paylaşın. Üzülmek ve ayrılmak için bahaneler aramayın. Rengarenk bir yürek için dualar edin. İnanın ayrılıklar mutluluk getirmeyecek. 

Saygılar, sevgiler...

SHARE THIS

Author:

2 yorum:

  1. Klişe ayrılık konuşmalarından oldum olası nefret ediyorum. Efendi gibi olmuyor de, git. Uzatıp klişelere bulaşarak seviye düşürmek olmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yazımı okuman beni mutlu etti. Bende öyle düşünüyorum. Eğer olmuyorsa bahaneler sunmamak gerekir. Tabi çabada gerekli. Ayrılıklar mutluluk getirmeyecek çünkü. Kestirip atmak daha kötü sonuçlar doğurabilir.

      Sil